Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

hobbes

Snap het wel, tegen de Graafschap was hij zo goed dat ze hem uit de wedstrijd hebben getrapt.

okkele

wat een rare reacties weer.
furdjel was een fijne voetballer die het lichamelijk niet heeft getroffen.
wat mij betreft de betere narsingh.
ik gun hem een mooie afsluiting van zijn carriere.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op juni 04, 2018, 23:30:24
Daar zit ook de enige trainer die het nog aandurft met hem.
ja logisch toch, deed dit jaar paar x mee en steekt dan ook boven iedereen uit.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op juni 05, 2018, 09:30:21
Als ' ie speelt altijd een genot om te zien.
Maar op momenten dat we hem hard nodig hadden, was 'ie er om onduidelijkr redenen niet (degradatie, nacompetitie).

We moeten verder, kunnen niet steeds blijven hopen dat het dit keer wel goed gaat.
HIJ WAS ER WEL MAAR ZAT OP DE TRIBUNE, MOEST MET JONG CAMBUUR MEE !!!

okkele

om te sparen voor de rest van de play-offs toch?
leek mij logisch.
laten we het daar aub verder niet over hebben,trauma`s zat.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

sunderland

Citaat van: okkele op juni 05, 2018, 12:23:01
om te sparen voor de rest van de play-offs toch?
leek mij logisch.
laten we het daar aub verder niet over hebben,trauma`s zat.
daarom . Bin er weer kwaad om. We hadden promoveert

Montana

Dordrecht? Wat is dat?!


Bankzitter

Narsingh kan daar ook zelf om verzocht hebben...fitheid zat vooral in z'n eigen koppie denk ik.

Voorstopper

Citaat van: sunderland op juni 05, 2018, 12:40:30
daarom . Bin er weer kwaad om. We hadden promoveert
We hadden niet van Emmen wonnen

Casuals-lwd

Citaat van: Voorstopper op juni 05, 2018, 15:24:49
We hadden niet van Emmen wonnen
Waren heus niet kansloos tegen ze geweest.

hobbes

We konden niet eens twee keer van Dordrecht winnen.

Lore

Hunte moet weg bij VVV

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: hobbes op juni 05, 2018, 18:36:31
We konden niet eens twee keer van Dordrecht winnen.

He Hobbes moet dit nou.... ???;( ;( ;(

okkele

inmiddels "oud speler".
succes bij de graafschap kerel.
jammer dat we jouw techniek en klasse moeten missen(de laatste 2 jaar eigenlijk al)
de eredivisie heeft weer een narsingh.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

hobbes

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juni 05, 2018, 20:06:05
He Hobbes moet dit nou.... ???;( ;( ;(

Sorry, maar ter relativering ;)