Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

denistel

wat een speler die rusnak al1 daarvoor kocht je al een sk.goal tegen de eagles wat
een zwabberbal zeg,was genieten met die man vooral idd toen thuis tegen groningen
ook die werder er gek van 3 x geel binnen 3 min.

hobbes

Citaat van: denistel op juni 02, 2018, 13:43:20
wat een speler die rusnak al1 daarvoor kocht je al een sk.goal tegen de eagles wat
een zwabberbal zeg,was genieten met die man vooral idd toen thuis tegen groningen
ook die werder er gek van 3 x geel binnen 3 min.

Toen besloot Groningen ook gelijk om hem te kopen, Cambuur werd te sterk en dat mocht natuurlijk niet.

Bankzitter

Uiteindelijk een dure grap geweest voor Groningen. Eerst wegstoppen door een angstige trainer op de flank en uiteindelijk alleen maar geld gekost.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bankzitter op juni 02, 2018, 13:56:23
Uiteindelijk een dure grap geweest voor Groningen. Eerst wegstoppen door een angstige trainer op de flank en uiteindelijk alleen maar geld gekost.

Maar wel de beker gewonnen, 2x rusnak
Henk, held, bedankt

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op juni 02, 2018, 13:56:23
Uiteindelijk een dure grap geweest voor Groningen. Eerst wegstoppen door een angstige trainer op de flank en uiteindelijk alleen maar geld gekost.
nou volgens mij geld opgeleverd en ook zuinig.

Bankzitter

Toch nog ruim 4 ton, zie ik. M'n geheugen liet me even in de steek.

Collingwood

Danny Bakker gaat speler voor tweededivisionist VVSB.
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

Citaat van: denistel op juni 02, 2018, 13:43:20
wat een speler die rusnak al1 daarvoor kocht je al een sk.goal tegen de eagles wat
een zwabberbal zeg,was genieten met die man vooral idd toen thuis tegen groningen
ook die werder er gek van 3 x geel binnen 3 min.
koste Groningen 5.5 ton en heeft 2 milj opgeleverd en het belangerijkste is dat hij persoonlijk de enige prijs in hele clubhistorie van Groningen heeft bezorgd

sunderland

Citaat van: hobbes op juni 02, 2018, 13:53:24
Toen besloot Groningen ook gelijk om hem te kopen, Cambuur werd te sterk en dat mocht natuurlijk niet.
groningen heeft geld en een voorzitter met een groen/wit hart die persoonlijk naar Schiphol reed voor de handtekening van Rusnak. Dkv had hem anders gehaald

speculeter

Narsingh in gesprek met de graafschap

Bankzitter

Daar zit ook de enige trainer die het nog aandurft met hem.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Zul je zien  dat ie daar een prachtig seizoen speelt. Terwijl zij hem bij ons er uit hebben  getrapt
Henk, held, bedankt

Noordcambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 05, 2018, 08:39:18
Zul je zien  dat ie daar een prachtig seizoen speelt. Terwijl zij hem bij ons er uit hebben  getrapt
deze man was altijd ziek zwak en misselijk.
Mooi weg met hem..... :y

Bankzitter

#6194
Als ' ie speelt altijd een genot om te zien.
Maar op momenten dat we hem hard nodig hadden, was 'ie er om onduidelijkr redenen niet (degradatie, nacompetitie).

We moeten verder, kunnen niet steeds blijven hopen dat het dit keer wel goed gaat.