Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: AL op mei 26, 2018, 18:39:59
Zit wat in natuurlijk, maar tegen klein (prestatie) contract zou ik hem graag zien blijven.
Blijft voor mij wellicht de beste rechtsbuiten ooit bij Cambuur.

uiteraard maar ja als je amper speelt?

Collingwood

Andor Faber
@Andor_F
Furdjel Narsingh gaat niet in op de aanbieding van #Cambuur. En dus vertrekt hij uit Leeuwarden.

Jammer, maar Cambuur valt in deze niets te verwijten.
Kalmte alleen kan u redden.

AL

Citaat van: Collingwood op mei 28, 2018, 17:18:05
Andor Faber
@Andor_F
Furdjel Narsingh gaat niet in op de aanbieding van #Cambuur. En dus vertrekt hij uit Leeuwarden.

Jammer, maar Cambuur valt in deze niets te verwijten.

Jammer maar ook te begrijpen inderdaad.
Graag dus 2 buitenspelers erbij met kwaliteit!

Collingwood

#6168
Citaat van: AL op mei 28, 2018, 17:19:43
Jammer maar ook te begrijpen inderdaad.
Graag dus 2 buitenspelers erbij met kwaliteit!

Hoop ik ook op, zullen er eerst wel één of twee weg moeten denk ik. Ik neem aan dat de gewenste linksbuiten daar in ieder geval los van staat (werd immers nu al genoemd).
Kalmte alleen kan u redden.

Jandehulk

Appel en een ei !.. komt niemand voor ben ik bang.

Bankzitter

Etten dan maar?

Hoezeer ik ook genoten heb van de wedstrijden dat ' ie wel fris voetbalde, dit is beter zo.

We moeten voorruit en dat lukt niet als je de problemen van eerdere jaren weer binnenhaalt (idem voor Houtkoop en Barto).

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

denistel

mooi hoor en hoort een gepast afscheid te krijgen want dat verdient ie zeker.

hobbes

Rusnak in de basis bij Slowakije.

Holwerd voor Cambuur

Goeie ouwe tijd.. ;(
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

LWD vak 7

Mooi om Rusnak weer eens te zien spelen. Ha je automatisch terug denken aan die briljante wedstrijd tegen Groningen.

666

Rusnak, hele goeie herinneringen aan.

En dan zie ik die vieze de Roon lopen met sien irritante boerenstinkkop en dan denk ik weer aan die eclatante overwinning op hem  :devil
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

sunderland

Tja wat een voetballer. Zo jammer dat er toen crisis was anders had ie hier toen gebleven

veteraan

Citaat van: sunderland op mei 31, 2018, 22:39:33
Tja wat een voetballer. Zo jammer dat er toen crisis was anders had ie hier toen gebleven




Crisis ? what Crisis

Bankzitter

Niet zo'n slim contract voor een half jaar. Nu sluiten clubs huur contracten af voor 2 jaar met doorverkooppercentages, maar dat konden we toen niet weten. Nu huurt iedereen dus moeten we weer wat nieuws verzinnen om goedkoop aan goede spelers te komen.