Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Makrini was geen kans. Wilde wel maar te duur

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op juni 08, 2018, 18:32:46
Makrini was geen kans. Wilde wel maar te duur
Zoals veel gevestigde namen..
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op juni 08, 2018, 18:48:11
Zoals veel gevestigde namen..
klopt.Roda heeft hem uit Denemarken gehaald dus hij zal minimaal een gemiddeld eredivisie salaris hebben. Tja dan ga je niet voor een derde spelen.

Montana

El Makrini verdient 3 ton en had geen degredatieclausule ;)

justremco

Citaat van: Montana op juni 08, 2018, 20:27:14
El Makrini verdient 3 ton en had geen degredatieclausule ;)

Wat een beleid  :_schater

Naastismis

Waar gaat hij volgend seizoen voetballen??is dat al bekend?

weestwel

Citaat van: Naastismis op juni 10, 2018, 12:01:44
Waar gaat hij volgend seizoen voetballen??is dat al bekend?

Misschien is het wel wat voor een club als Emmen. En ik gun Barto nog wel een jaartje eredivisie.

Bankzitter

Barto komt wel goed terecht, heeft een prima naam opgebouwd. Eredivisie of buitenland.

En daarna kan 'ie hier weer verder als jeugdtrainer.

Zuid1991

Citaat van: Bankzitter op juni 10, 2018, 15:33:45
Barto komt wel goed terecht, heeft een prima naam opgebouwd. Eredivisie of buitenland.

En daarna kan 'ie hier weer verder als jeugdtrainer.
Jahoor hij is zeer geschikt voor de eredivisie.
Weest wat, miskien ken ie de champions league nog wel in...

justremco

Bryan Smeets (25) speelt komend seizoen voor TOP Oss. De aanvallende middenvelder komt over van SC Cambuur  https://t.co/DYX6Fdf4IP

Collingwood

Diemers tekent bij Fortuna.
Kalmte alleen kan u redden.

AL

Citaat van: Collingwood op juni 11, 2018, 16:18:01
Diemers tekent bij Fortuna.

Vreemde stap al zal hij daar wel (veel) meer kunnen verdienen.

justremco

Citaat van: AL op juni 11, 2018, 16:57:20
Vreemde stap al zal hij daar wel (veel) meer kunnen verdienen.

Verdiende bij Graafschap ook niet onaardig volgens mij, maar er zal bij Fortuna meer mogelijk zijn met die rijke Turk aan het roer...

sunderland

Citaat van: justremco op juni 11, 2018, 17:01:21
Verdiende bij Graafschap ook niet onaardig volgens mij, maar er zal bij Fortuna meer mogelijk zijn met die rijke Turk aan het roer...
zeer verrassend idd. Lwd -Sittard is ook niet makkelijk te doen. Hij was al grootverdiener in Doetinchem.duss...

Galdiano

Schijnt degradatie clausule te hebben.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets