Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

hobbes

De Gier staat voor tegen Roda. Dat zit schandalig weinig publiek trouwens.

denistel

die nienhuis ziet het zelf wel zitten dat wil niet zeggen wat cambuur vind.

gister weer te schutteren oh oh haal nu echt eens een punten pakker.

keeper en een 10 mag zo wie zo wat meer kosten vind ik

zeewolde

Citaat van: denistel op mei 14, 2018, 10:38:44
die nienhuis ziet het zelf wel zitten dat wil niet zeggen wat cambuur vind.

gister weer te schutteren oh oh haal nu echt eens een punten pakker.

keeper en een 10 mag zo wie zo wat meer kosten vind ik
zou die keeper van jong az wat kinnen zijn? Mag weg bij AZ

sunderland

Citaat van: zeewolde op mei 14, 2018, 11:32:04
zou die keeper van jong az wat kinnen zijn? Mag weg bij AZ
zou kunnen . Waarom laten ze hem lopen, PSV liet verl seiz ook die 2 grabbelaars lopen weet je nog

SCCRulez

Ongelofelijk dat keuze regelmatig voor Boerlage werd gemaakt ipv Rosheuvel. Contract aanbieden, komend seizoen alle vertrouwen geven en hopen dat hij fit blijft..

Vlampiep

Citaat van: SCCRulez op mei 14, 2018, 21:36:37
Ongelofelijk dat keuze regelmatig voor Boerlage werd gemaakt ipv Rosheuvel. Contract aanbieden, komend seizoen alle vertrouwen geven en hopen dat hij fit blijft..
Er verandert pas iets als we een nieuwe TS krijgen.
De zittende heeft bewezen niet capabel te zijn.

zeewolde

Citaat van: Vlampiep op mei 14, 2018, 21:42:13
Er verandert pas iets als we een nieuwe TS krijgen.
De zittende heeft bewezen niet capabel te zijn.
noem de namen eens die weg moeten?
Wou je Hake al weghebben na 4 maanden?

SCCRulez

Hake hoeft van mij niet weg, maar hoop wel dat hij andere keuzes gaat maken en komend seizoen met een vastere, voor ons te snappen opstelling gaat spelen. Vind het een sympathieke kerel maar bij het horen van de opstelling voor Dordrecht toch wat dalende sympathie 8P

SCCRulez

Nick Olij, zou volgens mij een erg goede keuze zijn. Getalenteerde keeper, afgelopen seizoen vrijwel alles gespeeld, als aanvoerder. Stuk meer vertrouwen in als bijv een Nienhuis. Wat was die weer aan het prutsen tegen Dordrecht..

denistel

Citaat van: zeewolde op mei 14, 2018, 21:46:21
noem de namen eens die weg moeten?
Wou je Hake al weghebben na 4 maanden?

behalve hake iedereen weg en vd ree naar de 1e selectie overhevelen.zijn te veel
dingen gebeurd waardoor spelers de ts niet meer serieus nemen en dat leidt weer
tot onrust en daar hebben we niks aan en het moet allemaal strakker tijdens trainingen
het vrij blijvende moet er af.

Montana

En Mark de Liwwadder graag aan de TS toevoegen

Yellow Army

Ik vind het sowieso altijd vreemd dat altijd alleen de hoofdtrainer weggestuurd wordt. Over het algemeen bepaal je de tactiek, opstelling enz gezamenlijk als TS tenzij je een hele dominante hoofdtrainer hebt, maar zo'n type leek Dijkhuizen me juist niet. Dus hoeveel verandering kan je verwachten als je alleen de hoofdtrainer vervangt en dus zo'n 80% van de TS intact laat. Volgens mij geef je een trainer pas een eerlijke kans als je hem zelf de gehele TS laat vormgeven.
Area 58

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Yellow Army op mei 14, 2018, 23:55:08
Ik vind het sowieso altijd vreemd dat altijd alleen de hoofdtrainer weggestuurd wordt. Over het algemeen bepaal je de tactiek, opstelling enz gezamenlijk als TS tenzij je een hele dominante hoofdtrainer hebt, maar zo'n type leek Dijkhuizen me juist niet. Dus hoeveel verandering kan je verwachten als je alleen de hoofdtrainer vervangt en dus zo'n 80% van de TS intact laat. Volgens mij geef je een trainer pas een eerlijke kans als je hem zelf de gehele TS laat vormgeven.
Wij sturen toch ook geregeld een assistent trainer weg :D
Henk, held, bedankt

666

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 15, 2018, 00:19:34
Wij sturen toch ook geregeld een assistent trainer weg :D

Alleen de materiaalman zit op een veilige plek, die sturen ze nooit weg  :koffie
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Vlampiep

Citaat van: zeewolde op mei 14, 2018, 21:46:21
noem de namen eens die weg moeten?
Wou je Hake al weghebben na 4 maanden?
Zoals ook al anderen hebben aangegeven is Hake best een trainer die met bijvoorbeeld Dennis vd Ree als assistent een TS vormen die instaat moet worden geacht weer goed voetbal op de mat weet te brengen.
Dus Hake hoeft niet weg, maar de rest van de TS kan wat mij betreft hun biezen pakken.