Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Naastismis

Beste kerel Barto qua werklust champions league waardig,maar zijn voetbalkwaliteiten is niet het niveau wat Cambuur moet nastreven,laat hem lekker naar Harkemase boys gaan

carlo de leeuw

Citaat van: wiekie1969 op mei 10, 2018, 01:25:31
Wat een belachelijke onzin. Het ligt echt niet aan Hake. Het ligt aan de verschrikkelijke zielige wanvertoning vd spelers. Donderdag zijn de heren spelers tot 7 uur vrijdagochtend op stap geweest. Vervolgens worden er op zaterdag 5 mei voor de wedstrijd er diverse spelers op het terras op Zaailand gesignaleerd. Flikker toch op man.
Citaat van: wiekie1969 op mei 10, 2018, 01:06:22
Alles goed praten die hapsnurker. Heeft niet door dat deze wanvertoning 1500 seizoenkaarten kost. Fiene artikel 31 rotboef
wat ist nou?!  :_schater :_schater :_schater

Cambuur Groningen



sunderland

Citaat van: carlo de leeuw op mei 10, 2018, 12:59:41
wat ist nou?!  :_schater :_schater :_schater
beide! Hoor al dat ze ook de 13 spelers met contract opnieuw willen bekijken.Slapzakken eruit

666

Citaat van: sunderland op mei 10, 2018, 14:16:24
beide! Hoor al dat ze ook de 13 spelers met contract opnieuw willen bekijken.Slapzakken eruit

Ik hoop het... Met de meeste spelers wordt het volgend jaar toch niets.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

zeewolde

Citaat van: sunderland op mei 10, 2018, 14:16:24
beide! Hoor al dat ze ook de 13 spelers met contract opnieuw willen bekijken.Slapzakken eruit
mooi. Boerlage weg, Daniels weg, matthieu weg en van kippersluis verhuren.

Jandehulk

 Steenvoorden weg....niet te vergeten

Bankzitter

Ze zullen niet bij alle dertien spelers naar het contract kijken... .

Steenvoorden, Schilder,v Deelen, Sambissa hebben net een weer een contract gehad. Bos wordt 2e keeper.

Dus het gaat misschien om El Baad en Daniels (missen kwaliteit) en dan mogelijk spelers die te duur zijn voor wat ze gepresteerd hebben (Schils, Mathieu, Kippersluis), waarbij de laatste 2 ook lastige spelers zijn.

De rest zal wel gewoon weer aanwezig zijn tegen DTD.

De Gast

#5964
Misschien Kippersluis eens halen voor de positie waarvoor ie gehaald is. Maar dat zal wel te laat zijn nu.

denistel

Citaat van: papier op mei 07, 2018, 17:57:18
Veel gespeculeer natuurlijk, wie weet wat er in die optie staat? Helaas is hij geen absolute basisspeler geworden, mede door (of wellicht volledig toe te schrijven aan) zijn blessure. Een verlenging als absolute 1e man is wat anders dan als verwachte 1e man op die plek. Maar dat er potentie is en dat je zowel tijd als geld in deze jongen moet investeren dat lijkt mij kraakhelder.

hij is geen basis speler geworden omdat ze boerlage of mannes of beide opstelden niet te geloven toch

Zuid1991

Citaat van: sunderland op mei 09, 2018, 10:31:06
lijkt mij ook niet verkeerd. Sowieso winnaarsmentaliteit.
Zeg dat nu nog eens  :_schater

sunderland


Delfzijl/Cambuur

Sjees als we nog verder willen afzakken, gewoon weer gaan voor Nienhuis.
Dat kan echt niet meer hoor...
Is toch ook niet echt serieus bedoeld mag ik hopen :?

PePe

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op mei 13, 2018, 18:58:35
Sjees als we nog verder willen afzakken, gewoon weer gaan voor Nienhuis.
Dat kan echt niet meer hoor...
Is toch ook niet echt serieus bedoeld mag ik hopen :?

Ook gezien, geen goed optreden, misschien ook iets ongelukkig. (ik zeg, niet doen)