Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

René Hake

Gestart door Collingwood, januari 31, 2018, 09:20:04

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 06, 2018, 13:12:44
Ik schat Hake hoger in als trainer dan Henk, ik zeg alleen dat hij het team wel goed had voorbereid na een 1-4 uitoverwinning
Ik heb Henk spelers beter zien maken met zijn TS, dit heb ik Hake nog niet zien doen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Noordcambuur op mei 06, 2018, 14:01:53
hoe weet jij dat ..... :?

Citaat van: Vlampiep op mei 06, 2018, 14:02:01
Ik heb Henk spelers beter zien maken met zijn TS, dit heb ik Hake nog niet zien doen.

Beide zijn inschattingen van mij, ik weet het ook niet zeker .

Henk heeft laten zien dat hij op menselijk (en mentaal) gebied erg sterk was en heeft ook aangetoond dat hij teams bij belangrijke wedstrijden goed kon voorbereiden (kampioensjaar op het eind en DKV een aantal keer), hoewel het ook wel eens verkeerd gaat

Ik schat Hake hoger in op het gebied van een tactisch goed team te vormen.
Henk, held, bedankt

piene hassus

Het zit erop, nu lekker een paar maanden vakantie. Doelstelling nacomp gehaald prachtig. Helaas is de doelstelling: publiek vermaken met attractief voetbal, er bij ingeschoten. En laat ik en 8000 andere supporters daar nu wel veel belang aan hechten!!
Voor het nieuwe seizoen even het volgende: kom aub van uw gouden troon ( ik heb een diploma dus ik weet het) af en luister eens naar de supporters (nogmaals die willen attractief, leuk voetbal, inzet zien) en doe aub iets aan uw bedrijfsblindheid. Door bv  een klasbak als Crowlley niet te laten flankeren door techniekloze angsthazen of andere omhooggeschreven spelers die denken dat ze beter zijn. En kunt u een afspraak maken met de spitsen om met zijn drieen vroeg te storen en niet alleen de cs Die moet ook nog ballen van de doellijn halen en daarnaast worden doelpunten van hem verwacht. Wilt u aan dhr Booi vragen om een trainer die de spelers kan leren verdedigen, balafpakken enzo, slidings maken niet op de enkels maar op de bal, enz. En een keeperstrainer die een keeper kan leren in het doelgebied te heersen. Heersen in het strafschopgebied komt dan nog wel. Bruin kan misschien de spitsen wel wat bijbrengen. En vraag tevens om spelers die absoluut de bal willen hebben. Dus geen ideale schoonzonen maar spelers met inzet en niet met lak aan het publiek dat in weer en wind in het stadion zit. Hier kunt eerst wel mee verder denk ik.
Succes volgend seizoen!

Vlampiep

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 06, 2018, 14:10:06
Beide zijn inschattingen van mij, ik weet het ook niet zeker .

Henk heeft laten zien dat hij op menselijk (en mentaal) gebied erg sterk was en heeft ook aangetoond dat hij teams bij belangrijke wedstrijden goed kon voorbereiden (kampioensjaar op het eind en DKV een aantal keer), hoewel het ook wel eens verkeerd gaat

Ik schat Hake hoger in op het gebied van een tactisch goed team te vormen.
In grote lijnen kan ik met mee gaan, maar je laatste zin staat echter haaks op zaterdagavond.

Montana

Citaat van: Vlampiep op mei 06, 2018, 14:02:01
Ik heb Henk spelers beter zien maken met zijn TS, dit heb ik Hake nog niet zien doen.

Sandor (en Slot) maakte(n) spelers beter. Henk was goed voor het vertrouwen en de sfeer. Ook niet geheel onbelangrijk om boven jezelf uit te stijgen maar toch. Hake lijkt me ook zo'n type als Henk alleen iets rustiger.

sunderland

Doe mij Henk maar. Henk voetbalt voor het publiek en altijd vooruit.Die had dit nooooit gedaaan

sunderland

Na zaterdag hef ik hake op het nivo 4 e klas

wiekie1969

Alles goed praten die hapsnurker. Heeft niet door dat deze wanvertoning 1500 seizoenkaarten kost. Fiene artikel 31 rotboef

De Raaf

Huidige situatie:
Doodbidder Hake hoofdtrainer. Assistent sipke engnek. Td zak hooi. De ontdekker van teijsse. Vd beld na terugkomst alleen maar wanbeleid. Ard de graaf, ja wat doet die eigenlijk. De raaf; na 37 jaar afgehaakt. Wil geen stress meer met dit wanbeleid

wiekie1969

Citaat van: piene hassus op mei 09, 2018, 13:09:52
Het zit erop, nu lekker een paar maanden vakantie. Doelstelling nacomp gehaald prachtig. Helaas is de doelstelling: publiek vermaken met attractief voetbal, er bij ingeschoten. En laat ik en 8000 andere supporters daar nu wel veel belang aan hechten!!
Voor het nieuwe seizoen even het volgende: kom aub van uw gouden troon ( ik heb een diploma dus ik weet het) af en luister eens naar de supporters (nogmaals die willen attractief, leuk voetbal, inzet zien) en doe aub iets aan uw bedrijfsblindheid. Door bv  een klasbak als Crowlley niet te laten flankeren door techniekloze angsthazen of andere omhooggeschreven spelers die denken dat ze beter zijn. En kunt u een afspraak maken met de spitsen om met zijn drieen vroeg te storen en niet alleen de cs Die moet ook nog ballen van de doellijn halen en daarnaast worden doelpunten van hem verwacht. Wilt u aan dhr Booi vragen om een trainer die de spelers kan leren verdedigen, balafpakken enzo, slidings maken niet op de enkels maar op de bal, enz. En een keeperstrainer die een keeper kan leren in het doelgebied te heersen. Heersen in het strafschopgebied komt dan nog wel. Bruin kan misschien de spitsen wel wat bijbrengen. En vraag tevens om spelers die absoluut de bal willen hebben. Dus geen ideale schoonzonen maar spelers met inzet en niet met lak aan het publiek dat in weer en wind in het stadion zit. Hier kunt eerst wel mee verder denk ik.
Succes volgend seizoen!


Wat een lulverhaal dit. Hest niks beters te doen??

wiekie1969

Citaat van: De Raaf op mei 10, 2018, 01:07:39
Huidige situatie:
Doodbidder Hake hoofdtrainer. Assistent sipke engnek. Td zak hooi. De ontdekker van teijsse. Vd beld na terugkomst alleen maar wanbeleid. Ard de graaf, ja wat doet die eigenlijk. De raaf; na 37 jaar afgehaakt. Wil geen stress meer met dit wanbeleid

Waarvan akte en zo denken er heel veel meer vd oude garde erover :y :y _O_ _O_

Cambuur Groningen

Citaat van: wiekie1969 op mei 10, 2018, 01:13:27
Waarvan akte en zo denken er heel veel meer vd oude garde erover :y :y _O_ _O_
en sommigen die er ook al 37 jaar zitten zitten er ook gewoon hun 38e jaar weer. Maar zoals eerder gezegd: ieder maakt zijn eigen keuzes. Ik ben er weer bij

sunderland

Ik ga wel maar hoevaak weet ik niet

sk13

Na 40 jaar seizoenskaart te hebben. Zit ik nu zwaar in twijfel. Ik wacht tot 13 juni of ik er 1 neem of niet. Wil graag voor die tijd gerichte aankopen zien. En horen wat de doelstelling is voor aankomend seizoen. Of is het bestuur daar ook nog niet klaar voor?

Jandehulk

Citaat van: sk13 op mei 10, 2018, 17:18:02
Na 40 jaar seizoenskaart te hebben. Zit ik nu zwaar in twijfel. Ik wacht tot 13 juni of ik er 1 neem of niet. Wil graag voor die tijd gerichte aankopen zien. En horen wat de doelstelling is voor aankomend seizoen. Of is het bestuur daar ook nog niet klaar voor?
snap ik !..ik verwacht ook zeker wat normale spelers voor aankomend seizoen...