Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

René Hake

Gestart door Collingwood, januari 31, 2018, 09:20:04

Vorige topic - Volgende topic

gewoon een fan

Citaat van: Noordcambuur op mei 06, 2018, 00:37:06
jongens hadden nu gedacht dat we Sparta zouden pakken never nooit zeker niet met deze selectie.

Zoals ze gisteren speelden inderdaad never nooit niet maar het is juist Cambuur wat tegen een sterkere tegenstander zijn rug kan rechten en goed voor de dag kan komen.
Daarom had ik het nog wel eens willen zien en had ik oprecht weer eens zin in een leuke wedstrijd tegen Sparta, zin die ik eigenlijk het hele seizoen al niet echt meer heb.

DayDreamer

Ik ben niet anti Hake, ik heb nog steeds wel vertrouwen in hem, maar hij heeft hier een enorme inschattingsfout gemaakt, 4 spelers erin die allemaal geen niveau halen de laatste weken en dan ook nog eens Narsingh en Robertha eruit laten omdat die in de beloftederby moeten spelen ervan uitgaande dat je een ronde verder bent. Dit is het over je af roepen, die trainer van Dord gaf het voor de wedstrijd in interviews al aan, Cambuur gaat ervan uit dat ze al door zijn, neem maar van mij aan dat hij dit er bij die jongens heeft ingepeperd.

Stop aub met het opstellen Boerlage, ondanks je maat Sipke het in hem ziet zitten, soms klikt het niet met spelers en publiek, voorbeeld is Bilal ook bij Feyenoord, dit gaat ook niet goed komen met dat jonkje hier. Ik zit op West en je moet eens horen hoe publiek over hem denkt, het is klaar hier met hem.

Vlampiep

Citaat van: Zuid1991 op mei 06, 2018, 00:29:51
Als je boerlage opstelt snap je er niks van.
Ondanks beperkte selectie heeft Hake wel degelijk invloed gehad vandaag.
8000 mensen zien boerlage lijden, en hake stelt hem op en wisselt pas laat in tweede helft.
Is niet de eerste keer!!!!!
Het zelfde flikte hij ook toch met Daniels.

zeewolde

Citaat van: hobbes op mei 06, 2018, 08:11:13
Na de 1~2 kreeg Dordrecht een kado van Blom in de vorm van een penalty, daar valt niet tegen te voetballen.
en houtkoop had er 1 moeten hebben. Zijn schoen was uitgeschopt en dan geel voor een schwalbe geven :(

Bankzitter

Ik zou Rosheuvel ook altijd hebben laten spelen en Robertha en Narsingh in de wedstrijdselectie.
Maar 2e helft was niet zo zeer onderschatting maar algehele paniek en onmacht. Puur gebrek aan kwaliteit, mentaal en voetballend. Niemand (zelfs Schilder niet) die weer rust in het voetbal kon krijgen. Het is de vraag of je dat met wisselen kon omkeren.

Hake had dezelfde kritiek gekregen als hij twee half-fitte spelers had laten spelen. Er is geen enkele garantie dat Robertha en Narsingh  wel rustig waren gebleven in de fase dat het team in elkaar donderde.

Collingwood

En toch mag je als 11 profvoetballers zijnde nooit 4 tegengoals krijgen in 25 minuten thuis tegen Dordrecht. Dan mogen vier wissels echt geen excuus zijn, zeker niet als je nagaat dat twee van de vier (Boerlage en Kippersluis) voor afgelopen dinsdag ook steeds in de basis stonden en toen wonnen we 'gewoon' 6 keer op rij.

Robertha en Narsingh hadden trouwens inderdaad wel gewoon bij de selectie moeten zitten. Mocht de stand het toelaten had je ze gewoon op de bank kunnen laten zitten voor maandag. We hadden ze gisteren uiteindelijk goed kunnen gebruiken.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Een twente supporter zei al eens:deze trainer wisselt vaak heel last /te laat.
Nou dat heeft hij bewezen

Zuid1991

Citaat van: DayDreamer op mei 06, 2018, 09:19:44
Ik ben niet anti Hake, ik heb nog steeds wel vertrouwen in hem, maar hij heeft hier een enorme inschattingsfout gemaakt, 4 spelers erin die allemaal geen niveau halen de laatste weken en dan ook nog eens Narsingh en Robertha eruit laten omdat die in de beloftederby moeten spelen ervan uitgaande dat je een ronde verder bent. Dit is het over je af roepen, die trainer van Dord gaf het voor de wedstrijd in interviews al aan, Cambuur gaat ervan uit dat ze al door zijn, neem maar van mij aan dat hij dit er bij die jongens heeft ingepeperd.

Stop aub met het opstellen Boerlage, ondanks je maat Sipke het in hem ziet zitten, soms klikt het niet met spelers en publiek, voorbeeld is Bilal ook bij Feyenoord, dit gaat ook niet goed komen met dat jonkje hier. Ik zit op West en je moet eens horen hoe publiek over hem denkt, het is klaar hier met hem.
Niet alleen op west denken ze er zo over hoor!
Het gros van alle supporters!
Maar Hake vindt het blijkbaar een talent  :( :(
Ik blijf het zeggen, de trainer heeft een enorme invloed gehad op het resultaat!

denistel

zeg het altijd de ts is super eigenwijs al maanden zeggen alle spporters die boerlage

hoort er niet in steeds speelt ie weer.ik kan het gewoon niet geloven maar nogmaals
je je zeikt ben je een azijn pisser.

Noordcambuur

Deze trainer komt ook zwaar tekort en zeker na gisteren....wat een lul.

DayDreamer

Citaat van: Noordcambuur op mei 06, 2018, 10:36:37
Deze trainer komt ook zwaar tekort en zeker na gisteren....wat een lul.

In jouw ogen kan geen 1 trainer het hier goed doen, Hake heeft samen met Hulshof gisteren een wanprestatie geleverd, maar denk dat hij dat zelf ook wel weet, vergeet niet dat de beste man ons uberhaupt nog naar de PO heeft geloosd.

Noordcambuur

Citaat van: DayDreamer op mei 06, 2018, 10:48:47
In jouw ogen kan geen 1 trainer het hier goed doen, Hake heeft samen met Hulshof gisteren een wanprestatie geleverd, maar denk dat hij dat zelf ook wel weet, vergeet niet dat de beste man ons uberhaupt nog naar de PO heeft geloosd.
nou ik wil niet veel zeggen deze man is gisteren zwaar door het ijs gezakt en met dijkhuizen had ik helemaal niks noem nog eens een trainer dan....
Maar geloof het wordt volgend seizoen nog zwaarder met clubs als Twente,GAE,Volendam,graafschap en NEC.
We zullen zien hoeveel seizoenkaarten er worden verkocht.

Jandehulk

Citaat van: Noordcambuur op mei 06, 2018, 10:54:04
nou ik wil niet veel zeggen deze man is gisteren zwaar door het ijs gezakt en met dijkhuizen had ik helemaal niks noem nog eens een trainer dan....
Maar geloof het wordt volgend seizoen nog zwaarder met clubs als Twente,GAE,Volendam,graafschap en NEC.
We zullen zien hoeveel seizoenkaarten er worden verkocht.
hake is gewoon ook een lul...domme opstelling man.

Jandehulk

Citaat van: DayDreamer op mei 06, 2018, 10:48:47
In jouw ogen kan geen 1 trainer het hier goed doen, Hake heeft samen met Hulshof gisteren een wanprestatie geleverd, maar denk dat hij dat zelf ook wel weet, vergeet niet dat de beste man ons uberhaupt nog naar de PO heeft geloosd. Prachtig ....1 overwinning en daarna een nachtmerrie...had van mij niet gehoeven

gewoon een fan

Citaat van: Noordcambuur op mei 06, 2018, 10:36:37
Deze trainer komt ook zwaar tekort en zeker na gisteren....wat een lul.

Jij geilt op Sipke dat is algemeen bekend, maakt ook niets uit dat is jouw goed recht  :thumbsup maar Sipke is net zo verantwoordelijk voor deze wanprestatie aangezien ze het als een team doen.