Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

René Hake

Gestart door Collingwood, januari 31, 2018, 09:20:04

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bankzitter op mei 06, 2018, 09:40:07
Maar 2e helft was niet zo zeer onderschatting maar algehele paniek en onmacht. Puur gebrek aan kwaliteit, mentaal en voetballend.
Mentaal kun je spelers voorbereiden door ze scenario's te vertellen dat het een echte wedstrijd kan worden als zij 2x scoren. Dat was niet gedaan. Alles was gericht op Het komt wel goed. Zo ontstaat die paniek en onmacht. Slechte voorbereiding van de coach en ts. Volkomen onnodig.
Henk, held, bedankt

Bankzitter

Dat is ook allemaal wel aangegeven. Maar dat bijvoorbeeld Sai helemaal in de war raakt en niks meer goed doet, had niemand toch voorzien. Crowley had het ook heel moeilijk toen de druk toenam. Blijft een feit dat Hake het team onvoldoende voorberreid had op die situatie maar is ook heel lastig op trainingen na te bootsen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bankzitter op mei 06, 2018, 11:46:27
Dat is ook allemaal wel aangegeven. Maar dat bijvoorbeeld Sai helemaal in de war raakt en niks meer goed doet, had niemand toch voorzien. Crowley had het ook heel moeilijk toen de druk toenam. Blijft een feit dat Hake het team onvoldoende voorberreid had op die situatie maar is ook heel lastig op trainingen na te bootsen.

Het is misschien wel in woorden verteld, maar als al je gedrag het tegenovergestelde verraadt heeft dat geen enkele impact. Een team dat was voorbereid om te vechten  was dit niet overkomen.
Henk, held, bedankt

AliBombali

Persoonlijk vind ik het van de zotte dat Hake nu volledig door het slijk wordt gehaald.  Ik ben blij dat hij er is en heb vertrouwen in het nieuwe seizoen; als hij in samenspraak met Booy duidelijk aan kan geven wat voor spelers er moeten komen, dan zie ik het wel zitten! Hij heeft, mede ook door Sipke, de boel toch redelijk op de rit gekregen. Ondanks dat wat gisteren gebeurd is, nooit had mogen gebeuren, heeft deze TS er voor gezorgd dat we de play-offs nog gehaald hebben. Het zal volgend seizoen zeker loodzwaar worden, maar met de juiste poppetjes op de juiste plekken, moeten we vanaf het begin bovenin mee kunnen draaien.

Trainers kunnen het hier toch nooit goed doen, al die aannames die hier gedaan worden over voorbereiding; ik had er zelf tot de 65ste minuut ook nooit een keer rekening mee gehouden dat het op zo'n drama uit zou lopen, doodziek en zwaar klote.

Iedereen een fijne zomer en hopelijk een zomer met goede transfers! Tot volgend seizoen!

PePe

Hake heeft gefaald: 4 rust geven, nu hebben ze allemaal rust.
Henk had ze wel kunnen kunnen motiveren, en ze goed kunnen voorbereiden.

Voorstopper

Citaat van: PePe op mei 06, 2018, 12:39:10
Hake heeft gefaald: 4 rust geven, nu hebben ze allemaal rust.
Henk had ze wel kunnen kunnen motiveren, en ze goed kunnen voorbereiden.

Je mag toch aannemen dat de spelers zeker geen 4 tegentreffers incasseren. Zeker niet in eigen huis. Het is schandalig wat de spelers hebben alten zien. Hake is hier deels debet aan omdat je nooit een winnende opstelling moet wijzigen (alleen in noodzaak bij blessures schorsingen). Deze 11 spelers hadden ook zeker de volgende ronde moeten halen, ik zeg niet met een overwinning maar zeker niet met 4-1 verlies en dan ook nog de penalties missen.

Trouwens was de 3-1 penalty die die Blom gaf terecht?

PePe

Citaat van: Voorstopper op mei 06, 2018, 12:45:39
Je mag toch aannemen dat de spelers zeker geen 4 tegentreffers incasseren. Zeker niet in eigen huis. Het is schandalig wat de spelers hebben alten zien. Hake is hier deels debet aan omdat je nooit een winnende opstelling moet wijzigen (alleen in noodzaak bij blessures schorsingen). Deze 11 spelers hadden ook zeker de volgende ronde moeten halen, ik zeg niet met een overwinning maar zeker niet met 4-1 verlies en dan ook nog de penalties missen.

Trouwens was de 3-1 penalty die die Blom gaf terecht?

Zie de beelden maar, het was er buiten, dus geen strafschop!!
Blom heeft geholpen, hierna zegen ze het helemaal zitten!!

Had de bus maar voor de goal geparkeerd, dan waren we een ronde verder gekomen.

hobbes

Citaat van: PePe op mei 06, 2018, 12:47:51
Zie de beelden maar, het was er buiten, dus geen strafschop!!
Blom heeft geholpen, hierna zegen ze het helemaal zitten!!

Had de bus maar voor de goal geparkeerd, dan waren we een ronde verder gekomen.

We zaten er recht voor en de overtreding, als het er één was, was er echt buiten. En hij geeft Houtkoop veel voor een schwalbe terwijl hij vol op de enkel wordt getrapt. Om over eventueel hands maar te zwijgen. Blom heeft grote invloed gehad op uitslag.

hobbes

Citaat van: hobbes op mei 06, 2018, 12:58:13
We zaten er recht voor en de overtreding, als het er één was, was er echt buiten. En hij geeft Houtkoop geel voor een schwalbe terwijl hij vol op de enkel wordt getrapt. Om over eventueel hands maar te zwijgen. Blom heeft grote invloed gehad op uitslag.

Voorstopper

Citaat van: PePe op mei 06, 2018, 12:47:51
Zie de beelden maar, het was er buiten, dus geen strafschop!!
Blom heeft geholpen, hierna zegen ze het helemaal zitten!!

Had de bus maar voor de goal geparkeerd, dan waren we een ronde verder gekomen.

Reden dus te meer om bij play off wedstrijden de videoscheids standaard aanwezig te hebben, er zijn zoveel belangen. Neemt niet weg dat Cambuur allerbelabberdst zwak was natuurlijk.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Hake had ten opzichte van de heenwedstrijd zijn basisopstelling ongedwongen op vier plaatsen gewijzigd. Heeft hij daarmee de stabiliteit uit zijn elftal gerouleerd? 'Dat wil ik best op me nemen, geen probleem. Maar die keuze is bewust gemaakt vanwege de fitheid van bepaalde spelers. Ook de spelers die vandaag speelden zijn goed genoeg voor Cambuur en hadden goed genoeg moeten zijn om deze klus te klaren.'

Van de VI site

Het gaat niet om de spelers, het gaat niet om de opstelling, het gaat er om dat je aangeeft dat je er niet uit kunt vliegen...

En dan in een ander interview zeggen dat je niet begrijpt dat de spelers verbijsterd leken bij de 1-2...

En ja een trainer als Henk de Jong was dit nooit overkomen.
Henk, held, bedankt

hobbes

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 06, 2018, 13:03:25
Hake had ten opzichte van de heenwedstrijd zijn basisopstelling ongedwongen op vier plaatsen gewijzigd. Heeft hij daarmee de stabiliteit uit zijn elftal gerouleerd? 'Dat wil ik best op me nemen, geen probleem. Maar die keuze is bewust gemaakt vanwege de fitheid van bepaalde spelers. Ook de spelers die vandaag speelden zijn goed genoeg voor Cambuur en hadden goed genoeg moeten zijn om deze klus te klaren.'



En ja een trainer als Henk de Jong was dit nooit overkomen.

Dat gaan we donderdag zien.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: hobbes op mei 06, 2018, 13:05:36
Dat gaan we donderdag zien.

Ik schat Hake hoger in als trainer dan Henk, ik zeg alleen dat hij het team wel goed had voorbereid na een 1-4 uitoverwinning
Henk, held, bedankt

Noordcambuur

Citaat van: Voorstopper op mei 06, 2018, 12:45:39
Je mag toch aannemen dat de spelers zeker geen 4 tegentreffers incasseren. Zeker niet in eigen huis. Het is schandalig wat de spelers hebben alten zien. Hake is hier deels debet aan omdat je nooit een winnende opstelling moet wijzigen (alleen in noodzaak bij blessures schorsingen). Deze 11 spelers hadden ook zeker de volgende ronde moeten halen, ik zeg niet met een overwinning maar zeker niet met 4-1 verlies en dan ook nog de penalties missen.

Trouwens was de 3-1 penalty die die Blom gaf terecht?
hest beelden al terug gezien en dan oordelen en houtkoop is op zijn hak getikt en zijn schoen was zelf uit.

Noordcambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 06, 2018, 13:12:44
Ik schat Hake hoger in als trainer dan Henk, ik zeg alleen dat hij het team wel goed had voorbereid na een 1-4 uitoverwinning
hoe weet jij dat ..... :?