Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 26, 2018, 18:02:11
Zou hij zijn conditie wat op peil hebben gehouden sinds hij hier weg is? :X

Anders moeten ze hem rollen naar het trainingsveld

Vlampiep

Citaat van: Lore op april 27, 2018, 15:54:29
Anders moeten ze hem rollen naar het trainingsveld
Se hewwe daar toch wel un steekkarke?

el haj

Citaat van: Vlampiep op april 27, 2018, 16:53:17
Se hewwe daar toch wel un steekkarke?

Te klein, beter maar even de platte kar van PSV lenen.

denistel

2 belangrijke goals man respect daarvoor. |:)

sunderland

En bij die overtreding was ie ook weggeweest

Bankzitter

Regel maar een nieuw contract. Niet z'n beste wedstrijd maar duidelijk dat hij goed kan voetballen. Een betere gaan we niet vinden.

moodygrunn

Citaat van: denistel op mei 01, 2018, 22:45:01
2 belangrijke goals man respect daarvoor. |:)

Na de winterstop lijkt Barto altijd beter te presteren dan daarvoor.
In Henk en Sandor we trust

denistel

heeft nu een paar keer 2 gemaakt maar soms ook 2 a 3 weken niet dus ja zeg het maar

pvanbuijtene

Citaat van: denistel op mei 01, 2018, 23:09:04
heeft nu een paar keer 2 gemaakt maar soms ook 2 a 3 weken niet dus ja zeg het maar

Nuttig voor de goals. Niet nuttig voor een goed veldspel. Een fitte Robertha gewoon laten spelen.

Collingwood

Bij afwezigheid van anderen staat hij er toch maar weer mooi met strijd en goals.

Met inmiddels 13 doelpunten in 36 wedstrijden in JL en play-offs plus zijn mentale kwaliteiten lijkt hij me voor volgend seizoen ook zeker nog goed genoeg voor een rol als pinchhitter.
Kalmte alleen kan u redden.

PePe

Citaat van: denistel op mei 01, 2018, 22:45:01
2 belangrijke goals man respect daarvoor. |:)

En een bal van de lijn gehaald!!  :thumbsup

Tukker

Top zoals hij die bal van de lijn haalde. In combinatie met 2 goals zeker MotM voor mij. Alhoewel de eerste wat gelukkig was en de tweede voor 80% op naam van Narsingh mag komen.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Bankzitter

Toch volgende week Robertha maar laten starten en Barto 2e helft met nog een kwartiertje Rossi erbij.
Of Barto een weekje rust geven. Een boze Barto is een scherpe Barto.

Galdiano

Beter dan Boerlage. Je zag dat hij het 2de helft conditioneel moet begon te krijgen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

Diemers kan naar Willem II en naar NAC.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets