Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

D.H.Skolten

Citaat van: denistel op mei 02, 2018, 19:10:27
beledigen?? er zijn ook wedstrijden dat ie 90 min niks laat zien en dat mag ook gezegd worden toch
net als ie nu de credits krijgt als ie 2 belangrijke goals maakt.
Natuurlijk, maar hij doet altijd zijn best, en als ie slecht speelt kun je dat toch ook op een normale manier zeggen, Barto is een speler die slecht mag spelen zolang ie de winnende er maar inschiet, hij is duidelijk geen Messi nee, maar goed of slecht spelend hij is vaak belangrijk. Als bepaalde spelers of trainers lopen te ouwehoeren zoals wel vaker is gebeurd de laatste jaren dan begrijp ik t echt wel, maar toch niet over Barto dacht ik.

Vlampiep

Citaat van: denistel op mei 02, 2018, 19:10:27
beledigen?? er zijn ook wedstrijden dat ie 90 min niks laat zien en dat mag ook gezegd worden toch
net als ie nu de credits krijgt als ie 2 belangrijke goals maakt.
Martijn heeft wedstrijden dat hij dramatisch speelt en wedstrijden dat hij ze gemakkelijk maakt.
Wat ik in hem bewonder dat hij net zo gemakkelijk een bal van de eigen doellijn haalt en even later scoort.
In dit soort finales is hij wat mij betreft van ongekende waarde, de tegenstanders krijgen geen vat op hem vanwege zijn onvoorspelbare acties.
Ik hoorde ook uit zeer betrouwbare bron vanuit Sparta, dat ze de schijtzenuwen van Barto hebben.
En daarbij heeft hij  niet alle wedstrijden in de basis gestaan, maar heeft er tot nu toch al weer 13 gemaakt.



Vlampiep

Citaat van: gobo op mei 02, 2018, 14:11:37
Laat deze man hier aub blijven. Zo niet maken we weer dezelfde fout als vorig jaar. een veel betere keeper gaan we hier toch niet krijgen.
Het is voor mij ook niet te begrijpen dat ze niet verder willen met Cummins.
De enige reden zou kunnen zijn de club al twee nog betere keepers in principe heeft vast kunnen leggen.

PePe

Martijn scoort overal als hij het op de heupen heeft, ook in 010 en 020 weten ze dit.  |:)

PePe

Citaat van: Vlampiep op mei 02, 2018, 21:08:35
Het is voor mij ook niet te begrijpen dat ze niet verder willen met Cummins.
De enige reden zou kunnen zijn de club al twee nog betere keepers in principe heeft vast kunnen leggen.

Dit moet dan nog blijken dat ze beter zijn. (Zou Foeke hier consequenties aan willen verbinden?)

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op mei 02, 2018, 13:26:05
Als Narsingh, Crowley en Schilder ziet voetballen, dan zie je hoe matig de rest eigenlijk is.
sorry hoor maar zet van Deelen ook in het groepje.

denistel

#5856
Citaat van: Vlampiep op mei 02, 2018, 21:00:44
Martijn heeft wedstrijden dat hij dramatisch speelt en wedstrijden dat hij ze gemakkelijk maakt.
Wat ik in hem bewonder dat hij net zo gemakkelijk een bal van de eigen doellijn haalt en even later scoort.
In dit soort finales is hij wat mij betreft van ongekende waarde, de tegenstanders krijgen geen vat op hem vanwege zijn onvoorspelbare acties.
Ik hoorde ook uit zeer betrouwbare bron vanuit Sparta, dat ze de schijtzenuwen van Barto hebben.
En daarbij heeft hij  niet alle wedstrijden in de basis gestaan, maar heeft er tot nu toch al weer 13 gemaakt.

11 in de competitie dus en zijn 30 spelers die meer dan 11 hebben volgens mij.

ze krijgen in ieder geval geen vat op crowley 2 goals van gister van barto had niks met
onvoorspelbare acies te maken toch

rudie

Is het vergezocht te denken dat Erik Cummins in Deventer misschien één van de spelers was die Booy niet meer pruimden (met als gevolg diens ontslag) en er nu een soort wraak genomen wordt?

Tanjajeah

Citaat van: Bankzitter op mei 02, 2018, 07:25:54
Toch volgende week Robertha maar laten starten en Barto 2e helft met nog een kwartiertje Rossi erbij.
Of Barto een weekje rust geven. Een boze Barto is een scherpe Barto.

Zolang Barto elke wedstrijd scoort gaan ze dat niet doen natuurlijk, ook al omdat Robertha nog geen wedstrijdritme heeft. En Rossi zit de laatste wedstrijden niet eens op de bank.

Hendrikscc

Mwaah lijkt mij ver gezocht, hij was toen ook geen eerste keeper, 10 potjes gespeeld geloof ik. Of heb je dit ergens op gebaseerd ?

speculeter

Pure speculaties  :_schater :_schater

Montana

Sandor en Henk willen Erik Bakker naar de Graafschap halen

denistel

barto scoort niet elke wedstrijd.

zeewolde

Citaat van: denistel op mei 02, 2018, 19:10:27
beledigen?? er zijn ook wedstrijden dat ie 90 min niks laat zien en dat mag ook gezegd worden toch
net als ie nu de credits krijgt als ie 2 belangrijke goals maakt.
Mag gezegd worden, maar gaat om beledigen van eigen spelers zoals dat hier nog wel eens gebeurt. mag best meer respect zijn voor eigen spelers. En zeker voor iemand als barto die hier al behoorlijk lang rondloopt.

En als iemand slecht speelt mag en moet dat gewoon genoemd worden hier.

Collingwood

Citaat van: Galdiano op mei 02, 2018, 08:26:35
Diemers kan naar Willem II en naar NAC.

Plus Fortuna Sittard, KV Mechelen en een Aziatische club.
Kalmte alleen kan u redden.