Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

denistel

hij is gewoon 1 van de beteren van dit cambuur en als ie nog meer kan spelen zal
dat er nog meer uitkomen lijkt mij.

papier

Geen penaltykiller, dat leek echt nergens op

denistel

gister wast een trein station? maar je mag niks verkeerds zeggen over deze
clubheld,,,

Jandehulk

Citaat van: papier op mei 06, 2018, 08:38:40
Geen penaltykiller, dat leek echt nergens op
zeer zeer slecht indd..deed niks

pvanbuijtene

Citaat van: denistel op mei 06, 2018, 08:45:20
gister wast een trein station? maar je mag niks verkeerds zeggen over deze
clubheld,,,

slaat nergens op Ot, iedereen is er wel mee eens dat het geen eerste spits moet zijn. Maar hoe anderen over hem praatte, opflikkeren met hem, rot op met die dramaspeler etc is gewoon respectloos richting hem en wat hij betekent heeft voor de club.

Dat gezegd hebbende zou het goed zijn dat er volgend jaar een andere eerste spits komt. Misschien nog bruikbaar als pinchitter...

gewoon een fan

Citaat van: denistel op mei 06, 2018, 08:45:20
gister wast een trein station? maar je mag niks verkeerds zeggen over deze
clubheld,,,

Ik weet dat sommige tere zieltjes daar inderdaad niet mee om kunnen gaan maar dat kan mij geen flikker schelen, als spelers ons zo in ons hemd laten staan VERDIENEN zij onze ondersteuning niet.
Ik blijf erbij, deze speler is vergane glorie en dat al een paar jaar.

Waarom zou ik volgend seizoen weer veel geld betalen en als klap op de vuurpijl mij ook nog eens ongelofelijk ergeren als Cambuur met dit soort spelers door blijft gaan, ik ben niet zo van het sadomasochisme  ;(

papier

Citaat van: pvanbuijtene op mei 06, 2018, 08:51:53
slaat nergens op Ot, iedereen is er wel mee eens dat het geen eerste spits moet zijn. Maar hoe anderen over hem praatte, opflikkeren met hem, rot op met die dramaspeler etc is gewoon respectloos richting hem en wat hij betekent heeft voor de club.

Dat gezegd hebbende zou het goed zijn dat er volgend jaar een andere eerste spits komt. Misschien nog bruikbaar als pinchitter...

De beste man start het seizoen alleen nooit als eerste spits...

speculeter

Waar was Roberta? ???

hobbes

Was de keeper van Dordt ook niet

pvanbuijtene

Dat juist Crowley met zoveel techniek, fijne trap de pingel zo enorm over schoot. Snap je niet toch.

Jandehulk

Citaat van: hobbes op mei 06, 2018, 08:58:50
Was de keeper van Dordt ook niet
is een kereltje van 18 die plots in moest vallen

pvanbuijtene

Citaat van: speculeter op mei 06, 2018, 08:55:11
Waar was Roberta? ???

die moet fit zijn voor de bekerfinale van maamdag.

speculeter

Citaat van: pvanbuijtene op mei 06, 2018, 09:01:54
die moet fit zijn voor de bekerfinale van maamdag.
absurd  . .dat is dus belangrijker?

hobbes

Citaat van: speculeter op mei 06, 2018, 09:05:36
absurd  . .dat is dus belangrijker?

Als je er vanuit gaat dat je al door bent wel.

Vlampiep

Citaat van: denistel op mei 06, 2018, 08:45:20
gister wast een trein station? maar je mag niks verkeerds zeggen over deze
clubheld,,,
De enige die je het verwijt kan maken is onze TS.
Dit stel wezenlozen hebben er geen kaas van gegeten.