Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Whoestemen

Assist van Narsingh was een prachtig moment. Is het erg gegund! Hoop dat hij nog van grote waarde kan zijn deze play-offs. Altijd een genot om naar te kijken. Vergeet Utrecht-uit 1-3 nooit meer. Come on Furdjel  |:)

Tanjajeah

Mooi dat ie er weer is, want met Narsingh heb je er wel een extra wapen bij natuurlijk.

666

Jammer dat hij van glas is.... Als hij fit is dan moet hij altijd spelen.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Ronnie tng

Dit is echt een extra wapen voor de play offs. Gebruik hem op een goed moment, want kan ieder moment weer gebeurt zijn.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Whoestemen op mei 02, 2018, 10:30:35
Assist van Narsingh was een prachtig moment. Is het erg gegund! Hoop dat hij nog van grote waarde kan zijn deze play-offs. Altijd een genot om naar te kijken. Vergeet Utrecht-uit 1-3 nooit meer. Come on Furdjel  |:)

Voor de beker uit tegen Den Bosch:  alle ballen op Narsingh  _O_
Henk, held, bedankt

sunderland

Citaat van: 666 op mei 02, 2018, 11:22:03
Jammer dat hij van glas is.... Als hij fit is dan moet hij altijd spelen.
dan zou hij bij de top spelen

sunderland

Hij was in potentie beter dan zijn broer.

Bankzitter

Als Narsingh, Crowley en Schilder ziet voetballen, dan zie je hoe matig de rest eigenlijk is.

666

Citaat van: Bankzitter op mei 02, 2018, 13:26:05
Als Narsingh, Crowley en Schilder ziet voetballen, dan zie je hoe matig de rest eigenlijk is.

Dit is een juiste constatering  :koffie
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

PePe

Barto is altied super, in TOP wedstrijden!  |:)

gobo

Laat deze man hier aub blijven. Zo niet maken we weer dezelfde fout als vorig jaar. een veel betere keeper gaan we hier toch niet krijgen.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

D.H.Skolten

Citaat van: pvanbuijtene op mei 01, 2018, 23:10:30
Nuttig voor de goals. Niet nuttig voor een goed veldspel. Een fitte Robertha gewoon laten spelen.
Ja altijd Robertha laten spelen en dan heb je Barto altijd nog achter de hand om m in te laten vallen de laatste 20/25 minuten. Als we Barto niet hadden waren we echt de lul geweest dit seizoen trouwens.

D.H.Skolten

Citaat van: PePe op mei 02, 2018, 13:42:36
Barto is altied super, in TOP wedstrijden!  |:)
Echt wel, Barto is echt wel 1 van mijn favoriete spelers bij Cambuur samen met Crowly, Schilder en Robertha. ook geweldige instelling en altijd belangrijk. En nog zijn er mensen hier op dit forum die m lopen te beledigen, ongeloofelijk he.

denistel

Citaat van: D.H.Skolten op mei 02, 2018, 19:06:04
Echt wel, Barto is echt wel 1 van mijn favoriete spelers bij Cambuur samen met Crowly, Schilder en Robertha. ook geweldige instelling en altijd belangrijk. En nog zijn er mensen hier op dit forum die m lopen te beledigen, ongeloofelijk he.

beledigen?? er zijn ook wedstrijden dat ie 90 min niks laat zien en dat mag ook gezegd worden toch
net als ie nu de credits krijgt als ie 2 belangrijke goals maakt.

D.H.Skolten

Citaat van: gobo op mei 02, 2018, 14:11:37
Laat deze man hier aub blijven. Zo niet maken we weer dezelfde fout als vorig jaar. een veel betere keeper gaan we hier toch niet krijgen.
Mee eens.