Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

okkele

marinus is zwaar genaaid door cambuur .
tekende bij een eredivisiewaardige selectie en moest het met dit zootje zien te doen.
en gast,de jong kwam zeker te kort,is een goeie voor harkema maar wist het hier op het laatst ook niet meer,met alleen charisma red je het niet.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

hobbes

Citaat van: okkele op januari 02, 2018, 16:47:01
marinus is zwaar genaaid door cambuur .
tekende bij een eredivisiewaardige selectie en moest het met dit zootje zien te doen.
en gast,de jong kwam zeker te kort,is een goeie voor harkema maar wist het hier op het laatst ook niet meer,met alleen charisma red je het niet.

Zwaar genaaid? Hoe realistisch was het dat Bakker, Montero en vd Streek hier bleven voetballen? De enige verrassing was eigenlijk dat Lilliypalli wegging.

sunderland

Citaat van: De Gast op januari 02, 2018, 16:02:58
Kwam Henk de Jong dan ook tekort? 

Marinus is gewoon de kop van jut geworden van het wanbeleid van Belt & co zodat de zg. rust weer wat kon terugkeren.
ochh nu krijgen we weer dit soort praat. Ik heb dit al zovaak geschreven maar we moeten toch ook eerlijk zijn dat ie zwaar onder maat presteerde . Ook met deze selectie en ook het voetbal was dramatisch. Den bosch thuis, Oss thuis , jonge teams. Alles was slecht

vialli

Citaat van: Lwd79 op januari 02, 2018, 16:18:03
Precies!
Dijkhuizen misschien niet de gedroomde kandidaat voor cambuur maar we moeten ook eerlijk zijn dat cambuur gewoon een zeer matig elftal heeft.
ElKE trainer is zo sterk als zijn selectie :y

sunderland

Citaat van: hobbes op januari 02, 2018, 17:07:14
Zwaar genaaid? Hoe realistisch was het dat Bakker, Montero en vd Streek hier bleven voetballen? De enige verrassing was eigenlijk dat Lilliypalli wegging.
zwaar genaaid ja. Waren hem 4-5 eredivisie of top Jupiler beloofd. Er kwam niet eens 1. De keepers zijn hem ook door de strot geduwd. Maar dan nog had ie iig meer voetbal erin kunnen brengen

sunderland

Kort geheugen opeens hier

okkele

Citaat van: hobbes op januari 02, 2018, 17:07:14
Zwaar genaaid? Hoe realistisch was het dat Bakker, Montero en vd Streek hier bleven voetballen? De enige verrassing was eigenlijk dat Lilliypalli wegging.
ja hallo.
als je alleen vertrokken spelers gaat opnoemen......
bij andere clubs zijn ook dragende spelers vertrokken toch,cambuur heeft NIEMAND inclusief de supporters verteld dat het een kut-overgangsjaar zou worden.
laten we het DAAR eens over hebben,niet alleen marinus is genaaid,ik ook.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

PePe

NEC heeft wederom tevergeefs geprobeerd om Jack de Gier bij Almere los te weken.
Als een club met een suikeroom dit niet lukt, dan hoeft Cambuur het niet eens te proberen.
Trainer Jack de Gier hier kan een dikke streep door.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: PePe op januari 02, 2018, 20:21:52
NEC heeft wederom tevergeefs geprobeerd om Jack de Gier bij Almere los te weken.
Als een club met een suikeroom dit niet lukt, dan hoeft Cambuur het niet eens te proberen.
Trainer Jack de Gier hier kan een dikke streep door.

Nec is inmiddels voorzien, assistentje van Klopp gaat daarheen

Bankzitter

N.E.C. schakelt in ieder geval wel direct door naar de volgende naam op het lijstje...
Dijkie heeft ook al een nieuw baantje geregeld.

Wij hebben nog geen idee hoe nu verder na het ontslag van Dijkhuizen.

PePe

Citaat van: Bankzitter op januari 02, 2018, 20:26:59
N.E.C. schakelt in ieder geval wel direct door naar de volgende naam op het lijstje...
Dijkie heeft ook al een nieuw baantje geregeld.

Wij hebben nog geen idee hoe nu verder na het ontslag van Dijkhuizen.

We mogen er toch wel vanuit gaan, dat Booy tijdens de kerst huiswerk heeft gemaakt!!
Booy zal ook wel een lijstje hebben!!

speculeter

Jp de jong in ieder geval niet meer

Gasgeve

Citaat van: PePe op januari 02, 2018, 21:33:49
We mogen er toch wel vanuit gaan, dat Booy tijdens de kerst huiswerk heeft gemaakt!!
Booy zal ook wel een lijstje hebben!!
Nee dus..

Montana

Citaat van: Bankzitter op januari 02, 2018, 20:26:59
N.E.C. schakelt in ieder geval wel direct door naar de volgende naam op het lijstje...
Dijkie heeft ook al een nieuw baantje geregeld.

Wij hebben nog geen idee hoe nu verder na het ontslag van Dijkhuizen.

Écht niet te geloven... :R

Collingwood

Van der Heide en De Jong hebben inmiddels hun contract bij De Graafschap verlengd.
Kalmte alleen kan u redden.