Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Andy King

Klopt. Redelijke trainer in het amateurvoetbal. Nu trainer bij Blauw Wit, maar is en blijft een FVC-man. Niks mis mee, maar komt m.i. te kort voor het betaalde voetbal.

sunderland

Citaat van: Vlampiep op december 29, 2017, 11:56:04
Met Keizer zelf is niets mis, maar zijn keuzes in opstelling vond ik toen hij hier werkte als trainer nou niet echt gelukkig.
Het zelfde deed hij ook bij Ajax.
Maar het is wel iemand die de clubcultuur kent.
met keizer is niets mis! Nou wat jij hier schrijft is toch voldoende ..

Agy

Keizer is gewoon een goede TD maar een niet al te beste trainer.

Lore

Citaat van: PePe op december 29, 2017, 10:47:46
Marcel Keizer wordt genoemd bij SCC en DKV.
http://www.soccernews.nl/

De bronnen zijn gelukkig vaag, maar dit zou voor mij echt onvoorstelbaar zijn. Die vent heeft ons al twee keer laten zitten, waarom zou je hem hier heen halen? Zou echt pure armoede zijn!

cambuurmania

Citaat van: Lore op december 29, 2017, 15:24:39
De bronnen zijn gelukkig vaag, maar dit zou voor mij echt onvoorstelbaar zijn. Die vent heeft ons al twee keer laten zitten, waarom zou je hem hier heen halen? Zou echt pure armoede zijn!

Zelfde als je vrouw is twee keer vreemdgegaan,maar we proberen het toch maar weer.

Lore

Citaat van: cambuurmania op december 29, 2017, 18:07:23
Zelfde als je vrouw is twee keer vreemdgegaan,maar we proberen het toch maar weer.

8P

Collingwood

Dijkhuizen assistent bij Utrecht. Mooie stap die ik hem van harte gun.
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

Citaat van: Collingwood op januari 02, 2018, 13:01:40
Dijkhuizen assistent bij Utrecht. Mooie stap die ik hem van harte gun.
ik ook zeker . Jeje zal een vreselijk zure dag hebben.

Bankzitter

Mooi inderdaad, niet geschikt als hoofdtrainer maar dit is wel een mooie functie voor hem.

okkele

Citaat van: Collingwood op januari 02, 2018, 13:01:40
Dijkhuizen assistent bij Utrecht. Mooie stap die ik hem van harte gun.
gelukkig maar.
je gunt iedereen een baan,helaas niet zijn droombaan.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op januari 02, 2018, 14:58:15
Mooi inderdaad, niet geschikt als hoofdtrainer maar dit is wel een mooie functie voor hem.
klopt helemaal komt tekort voor hoofdtrainersschap.

De Gast

Kwam Henk de Jong dan ook tekort? 

Marinus is gewoon de kop van jut geworden van het wanbeleid van Belt & co zodat de zg. rust weer wat kon terugkeren.

PePe

Cambuur hoeft Marinus nu zeker niet meer te betalen, nu hij bij FC Utrecht een nieuwe uitdaging heeft gevonden?

Lwd79

Citaat van: De Gast op januari 02, 2018, 16:02:58
Kwam Henk de Jong dan ook tekort? 

Marinus is gewoon de kop van jut geworden van het wanbeleid van Belt & co zodat de zg. rust weer wat kon terugkeren.

Precies!
Dijkhuizen misschien niet de gedroomde kandidaat voor cambuur maar we moeten ook eerlijk zijn dat cambuur gewoon een zeer matig elftal heeft.

okkele

Citaat van: Noordcambuur op januari 02, 2018, 15:53:15
klopt helemaal komt tekort voor hoofdtrainersschap.
lief dat je hem dit geluk gunt.
je goede voornemens komen al aan de oppervlakte.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.