Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

666

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Destroyer

Ogbeche is voor mijn een voorbeeld in de voetballerij. 1 van de weinige spelers waar ik sympathie en bewondering voor heb. Altijd serieus met zijn vak bezig twee keer zwaar geblesseerd geweest en dan zo terug komen. Plus ook nog aardig woordje Nederlands spreken. Daar kunnen vele zakkenvullers nog een voorbeeld aan nemen. Ogbeche topper succes en hopelijk keer je nog eens fit terug bij ons mooie clubje!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bankzitter

Als pure afmaker kan 'ie nog jaren mee.

zeewolde

Citaat van: Destroyer op december 09, 2017, 16:39:11
Ogbeche is voor mijn een voorbeeld in de voetballerij. 1 van de weinige spelers waar ik sympathie en bewondering voor heb. Altijd serieus met zijn vak bezig twee keer zwaar geblesseerd geweest en dan zo terug komen. Plus ook nog aardig woordje Nederlands spreken. Daar kunnen vele zakkenvullers nog een voorbeeld aan nemen. Ogbeche topper succes en hopelijk keer je nog eens fit terug bij ons mooie clubje!
en Ogbeche is geen zakkenvuller? :_schater

reisbureau

Citaat van: zeewolde op december 09, 2017, 18:10:37
en Ogbeche is geen zakkenvuller? :_schater

Nee,  :0= Cambuur is niet slim geweest.

denistel

Citaat van: zeewolde op december 09, 2017, 18:10:37
en Ogbeche is geen zakkenvuller? :_schater

het een paar jaar voor een appel en een ei speelt hier gezien zijn kwaliteiten

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: reisbureau op december 09, 2017, 19:05:56
Nee,  :0= Cambuur is niet slim geweest.

En dat gebeurt jammer genoeg veel vaker... dat met die keepers was ook al geen slim idee.
Ik hoop wat dat betreft dat we daarin ook nog wat stappen gaan maken.
Kijk zon streek en monteiro die kun je op een gegeven moment niet meer houden, maar je kunt wel begrijpen dat je een enorm aantal
doelpunten laat gaan. Dan moet er ook weer wat voor terug.
Dat laat men na en vervolgens krijgt Dijkhuizen de zak.
Nee van slimmigheid lopen we niet over laatste tijd.
Volledig met je eens.

Destroyer

Citaat van: zeewolde op december 09, 2017, 18:10:37
en Ogbeche is geen zakkenvuller? :_schater

Met zulke antwoorden snap je het spelletje niet echt.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: denistel op december 09, 2017, 21:30:18
het een paar jaar voor een appel en een ei speelt hier gezien zijn kwaliteiten

Ze hadden toen moeten open breken.  Had zeer paar centen gekost maar ik weet zeker veel meer opgebracht.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

hobbes

Citaat van: Destroyer op december 10, 2017, 10:21:55
Ze hadden toen moeten open breken.  Had zeer paar centen gekost maar ik weet zeker veel meer opgebracht.

Tenzij hij hier ook geblesseerd was geraakt en er anderhalf seizoen uit had gelegen.

Huzumer

Al verlengen spelers bij SCC, dan nog bedingen ze bij ons een (lage) gelimiteerde transfersom. Deze wordt misschien wel hoger bij meer salaris, maar dan krijg je weer scheefheid binnen de groep met allemaal negatieve effecten binnen de organisatie en op de financien. Overigens denk ik dat B. wel een positie had die een financieel verschil voor iedereen rechtvaardigde, maar dat verschil was er toch ook? En laten we wel wezen: 5 ton voor hem gevangen en vervolgens bijna 2 seizoenen nauwelijks gespeeld. Dat was voor ons een financiele ramp geworden ...

Destroyer

Dat een speler geblesseerd raakt weet je nooit van tevoren. Dat zie je nu ook aan Rossi en Mannes. Maar persoonlijk gaat het mij om wat voor speler Ogbeche is. De klasse droop er af. Als je ziet hoe keihard deze jongen altijd werkt aan zijn lichaam ook voor zijn blessure, zijn ervaring over de wereld inclusief spelen met topspelers dan had dat goud waard geweest voor ons. Daarom vind ik hem niet te vergelijken met de huidige selectie met alle respect. Kijk ook hoe serieus hij met het leren van de Nederlandse taal is omgesprongen. Hij spreekt nu beter Nederlands dan sommigen die hier al 10 jaar rond lopen.  Ogbeche steekt met schouders boven uit en had nogmaals een dikke meerwaarde gehad. Dat had mogen beloond.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

zeewolde

Citaat van: Destroyer op december 10, 2017, 10:20:39
Met zulke antwoorden snap je het spelletje niet echt.
want?

Nogmaals wat ik al vaker heb aangegeven. Hij heeft zelf verteld dat hij niet meer voor het geld hoefde te voetballen. En voor het geld is hij in de degradatiestrijd naar een concurrent gegaan.

Ik waardeer de Ogbeche die veel gedaan heeft voor Cambuur, en zie ook wat hij nu betekent voor Willem 2. Maar blijft een feit dat hij ons in een zeer moeilijke fase in de steek liet. Ik denk dat als hij was gebleven Cambuur toen niet was gedegradeerd.....

Montana

Citaat van: Destroyer op december 10, 2017, 10:21:55
Ze hadden toen moeten open breken.  Had zeer paar centen gekost maar ik weet zeker veel meer opgebracht.

Er is echt max geboden maar dat mocht niet baten.

sunderland

Citaat van: Montana op december 10, 2017, 12:16:15
Er is echt max geboden maar dat mocht niet baten.
dat zal. Voor de winterstop had Cambuur zijn salaris omhoog moeten schroeven. Niet als het al te laat is.En het verhaal dat alleen Willem 2 wist wat de afkoop som was vind ik nog steeds niet kloppen. Vd slegt. Ogbeche gaf zelf aan dat ie het vreemd vond dat Cambuur er niet alles aan had gedaan want hij had erg naar de zin in Groningen en lwd