Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Montana

Los van zijn kwaliteiten is hij cult. Ónze Barto!  |:)

Cambuur Groningen

Citaat van: Vlampiep op september 23, 2017, 15:28:41
Het is nog steeds de spits die op de belangrijkste momenten weet te scoren.
En of hij in de basis  hoort is aan de TS, maar een speler met zo'n instelling is goud waard voor onze club.
Ik zou het mooi laten zoals het nu is: Als invaller scoort hij, vanuit de basis niet. Rossi maar even laten staan en als hij geblesseerd is zou ik Robertha ook wel eens willen zien starten

denistel

Citaat van: Vlampiep op september 23, 2017, 15:28:41
Het is nog steeds de spits die op de belangrijkste momenten weet te scoren.
En of hij in de basis  hoort is aan de TS, maar een speler met zo'n instelling is goud waard voor onze club.

in de 1e 4 wedstrijden niet dus dan klopt het niet toch.laat em nou maar mooi in deze rol spelen.

zeewolde

Citaat van: denistel op september 23, 2017, 20:51:20
in de 1e 4 wedstrijden niet dus dan klopt het niet toch.laat em nou maar mooi in deze rol spelen.
dat je hem niet mag is duidelijk. Ik ben blij met hem in de selectie. Zie hem het liefst als 12e man maar indien nodig ook als basisspeler geen probleem met Barto.

sunderland

Citaat van: zeewolde op september 23, 2017, 22:41:52
dat je hem niet mag is duidelijk. Ik ben blij met hem in de selectie. Zie hem het liefst als 12e man maar indien nodig ook als basisspeler geen probleem met Barto.
zie nistel hem dan liever niet als 12 e man ?

sunderland

Ik had verwacht dat monteiro het heel moeilijk zou krijgen maar is nu al een vaste waarde, gewoon een meerwaarde en zeer belangerijk bij 2 goals daar. Heel knap. En nu zie je ook hoe goed onze 3 middenvelders eigenlijk waren . Alle 3 gewoon linkerrij eredivisie en goedspelend. Zie je ook hoe slecht het is dat we verl seiz geen kampioen zijn geworden. Met dank aan Maas

Bankzitter

#4881
Geen wonder dat sommige schrokken van het niveauverschil aan het begin van dit seizoen. Gelukkig hebben we er een paar die ook zo goed kunnen worden. v Wemerskerken haalt zeker eredivisieniveau.

Roda heeft overigens ook niks in de eredivisie te zoeken.

Vlampiep

Citaat van: sunderland op september 23, 2017, 23:11:53
Ik had verwacht dat monteiro het heel moeilijk zou krijgen maar is nu al een vaste waarde, gewoon een meerwaarde en zeer belangerijk bij 2 goals daar. Heel knap. En nu zie je ook hoe goed onze 3 middenvelders eigenlijk waren . Alle 3 gewoon linkerrij eredivisie en goedspelend. Zie je ook hoe slecht het is dat we verl seiz geen kampioen zijn gewordenirom. Met dank aan Maas
Talent verloochend zich niet.
Fijn voor hem dat hij weinig aanpassingsproblemen heeft.

Noordcambuur

Ik denk dat je met Monteiro en kipperssluis en Schils een goed middenveld had staan.
Maar Monteiro is wel een topper hoor :y

denistel

Citaat van: zeewolde op september 23, 2017, 22:41:52
dat je hem niet mag is duidelijk. Ik ben blij met hem in de selectie. Zie hem het liefst als 12e man maar indien nodig ook als basisspeler geen probleem met Barto.

niet mag?? ik beoordeel em op wat ie laat zien.en uit statistieken blijkt dat ie vaker
scoort als invaller dan als basis speler en daarom zeg ik dat ie beter deze rol kan
hebben verder niks toch.ik hou idd van andere type voetballers maar dat wil nog niet
zeggen dat ik barto niet mag he.

Vlampiep

Citaat van: denistel op september 24, 2017, 11:42:51
niet mag?? ik beoordeel em op wat ie laat zien.en uit statistieken blijkt dat ie vaker
scoort als invaller dan als basis speler en daarom zeg ik dat ie beter deze rol kan
hebben verder niks toch.ik hou idd van andere type voetballers maar dat wil nog niet
zeggen dat ik barto niet mag he.
Maakt niet uit als hij basis speelt of invalt, als hij maar scoort en daar gaat het tenslotte om.

Agy


V-man

Hij heeft ooit gezegd dat: "Cambuur het beste is wat hem ooit is overkomen"! Hoe mooi is dat? Fuck alle Barto haters!

Collingwood

#4888
Hij mag het weer gaan laten zien, want Rossi zal wel enige tijd uit de roulatie zijn. Barto begon teleurstellend aan het seizoen, maar is nu weer twee keer belangrijk geweest. Hopelijk kan hij die lijn ook als basisspeler doortrekken.

Een echte Cambuur-man is hij inderdaad sowieso. Mooi dat we mannen als hem en Van der Laan in de selectie hebben.
Kalmte alleen kan u redden.

ruubmac

De koude tijd staat weer voor de deur, dus het komt goed!   :clint