Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Collingwood op september 24, 2017, 20:55:52
Hij mag het weer gaan laten zien, want Rossi zal wel enige tijd uit de roulatie zijn. Barto begon teleurstellend aan het seizoen, maar is nu weer twee keer belangrijk geweest. Hopelijk kan hij die lijn ook als basisspeler doortrekken.

Een echte Cambuur-man is hij inderdaad sowieso. Mooi dat we mannen als hem en Van der Laan in de selectie hebben.
Volgens eigen zeggen viel het allemaal wel mee met Rossi.

Iedereen weet dat ik dat ik een enorme fan van Barto ben, echter ik ben wel zo fair om te beamen dat Barto als invaller toch meer kan brengen dan als basisspeler. Hij kan na een uur meer een vonk overbrengen dan als basisspeler is mijn mening.

Collingwood

Citaat van: Dokkumer op september 25, 2017, 13:30:58
Volgens eigen zeggen viel het allemaal wel mee met Rossi.

Iedereen weet dat ik dat ik een enorme fan van Barto ben, echter ik ben wel zo fair om te beamen dat Barto als invaller toch meer kan brengen dan als basisspeler. Hij kan na een uur meer een vonk overbrengen dan als basisspeler is mijn mening.

Volgens zijn zaakwaarnemer een zwaar gekneusde wreef. Er werd gevreesd voor een breuk, dus wat dat betreft valt het mee. Verder onderzoek moet uitwijzen hoe lang Rossi uit de roulatie is, maar zal toch wel enkele weken zijn lijkt mij.
Kalmte alleen kan u redden.

Dokkumer

Hij zegt letterlijk "It's not too bad thanks!" Dus daaruit concludeer ik dat het wel meevalt. Wat een zaakwaarnemer zegt kan mij aan mijn anus oxideren. Die hebben volgens eigen zeggen alleen maar wereldsterren onder contract, dus overdrijven is voor hen geen kunst maar een gewoonte...

Collingwood

Haha, we zullen zien, zou mooi zijn als je gelijk hebt.
Kalmte alleen kan u redden.

Dokkumer

Ja sorry, ik heb mijn optimismeknopje weer teruggevonden 8P

Bankzitter

Rossi is wel goed met hashtags:"#missiontoOldehove" op z'n Instagram.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bankzitter op september 27, 2017, 13:57:36
Rossi is wel goed met hashtags:"#missiontoOldehove" op z'n Instagram.

Prachtig :_schater
Henk, held, bedankt

PePe

Gino Bosz van jong Vitesse is toegevoegd aan de eerste selectie van Vitesse.
Bosz verving de geblesseerde Maikel van der Werff maar kwam niet in actie in de wedstrijd tegen FC Utrecht.

Bernardo

@SCCambuurLwd: HE'S BACK! ? Furdjel Narsingh sluit per direct aan bij de eerste selectie en heeft een contract getekend voor 1️⃣ seizoen. #Cambuur https://twitter.com/SCCambuurLwd/status/915855900367376384/photo/1

zeewolde

Fantastisch!!!

Zo snel mogelijk basis!

Stiens

Citaat van: zeewolde op oktober 05, 2017, 10:31:04
Fantastisch!!!

Zo snel mogelijk basis!

Dat lijkt me wat overdreven, ook gezien het bericht op Cambuur.nl:


Vandaag is er bij de training van de eerste selectie een oude bekende te zien. Furdjel Narsingh trainde de afgelopen maanden al mee bij de beloften en maakt nu definitief de overstap naar het vlaggenschip. Om dit te bekrachtigen heeft hij zijn handtekening gezet onder een contract voor één seizoen.

De buitenspeler had het afgelopen jaar geen club, maar was in de twee seizoenen daarvoor ook in Leeuwarder dienst. Destijds was hij een vaste basisspeler in de Eredivisie. In het recente verleden kwam hij daarnaast uit voor FC Volendam, Telstar en PEC Zwolle.

Technisch Directeur Gerald van den Belt is blij met de handtekening van de geboren Amsterdammer, maar tempert tegelijkertijd de verwachtingen. "Iedere Cambuur-supporter weet waar Furdjel tot in staat is en hoeveel talent hij heeft. We moeten alleen niet vergeten dat hij een jaar lang niet of nauwelijks heeft gespeeld. Hij zal kortom tijd nodig hebben om dat niveau weer te halen, maar als hem dat lukt kunnen we daar als club nog veel plezier aan beleven."

richard

Citaat van: zeewolde op oktober 05, 2017, 10:31:04
Fantastisch!!!

Zo snel mogelijk basis!

Meer dan een jaar stil gestaan wat denk je zelf...

zeewolde

Citaat van: richard op oktober 05, 2017, 10:58:01
Meer dan een jaar stil gestaan wat denk je zelf...
jij ziet hem op de training, wat is jouw gevoel erbij?

Hij zou qua trainingsopbouw toch wel fit moeten zijn.

okkele

na een jaar stilstaan nog steeds een klasse beter dan oempaloempa smeets.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

richard

Citaat van: zeewolde op oktober 05, 2017, 11:09:12
jij ziet hem op de training, wat is jouw gevoel erbij?

Hij zou qua trainingsopbouw toch wel fit moeten zijn.

Trainde bij beloften, ik kom al 4 weken niet meer op training. Is echt een ergenis omdat te bekijken.