Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Citaat van: EdsjeSCC op augustus 30, 2017, 20:21:55
Toen werd er ook nog geen 100 mil voor een box to box middenvelder, 222 voor een flankspeler etc etc betaald ;)

Anderzijds is het totale budget van alle eredivisieclubs samen de laatste 10 jaar niet tot nauwelijks gestegen.
Area 58

dizzhead

Transfer Leeuwin om onduidelijke reden afgeketst. Hij zal wel niet hebben willen spelen voor de jarrebeffers.

hobbes

Citaat van: dizzhead op augustus 31, 2017, 07:56:48
Transfer Leeuwin om onduidelijke reden afgeketst. Hij zal wel niet hebben willen spelen voor de jarrebeffers.

Of Dkv kwam er achter dat ze indirect onze kas spekten.

Dokkumer

Leeuwin wou zelf niet, bang om aangereden te worden door een gestolen tractor :devil

Collingwood

Piet Jan Nauta‏ @PietJanNauta 
Darren Rosheuvel heeft vandaag een hamstringblessure opgelopen op de training en zal naar verwachting een poosje aan de kant staan. #Cambuur

Het zit hem nog niet mee. Ook voor ons jammer, want had op basis van de oefenwedstrijd tegen PEC best wel verwachtingen van hem. En Boerlage is het ook niet helemaal op 6...
Kalmte alleen kan u redden.

justremco

Kan op 6 en 5, nu die geblesseerd is zie je gelijk dat we voor die posities eigenlijk tekort komen. Je hebt gelijk niks meer achter de hand

Collingwood

Citaat van: justremco op september 01, 2017, 12:41:58
Kan op 6 en 5, nu die geblesseerd is zie je gelijk dat we voor die posities eigenlijk tekort komen. Je hebt gelijk niks meer achter de hand

Schils kan ook op 6, maar dan heb je op 8 weer een probleem nu Smeets nog niet fit is.
Kalmte alleen kan u redden.

Hendrikscc

Hopen dat vd laan snel 70 min fit kan spelen en schilder dan maar doorschuiven

Bankzitter

3-5-2 dan kunnen Schilder, Vd Laan en Steenvoorden alledrie spelen.

D.H.Skolten

Citaat van: Bankzitter op september 01, 2017, 14:44:49
3-5-2 dan kunnen Schilder, Vd Laan en Steenvoorden alledrie spelen.
Schilder wil niet op het middenveld spelen.

Bankzitter

Dus 3 man centraal achterin dan dan hoef je niet te kiezen of te schuiven met die 2. Boerlage hoeft minder te verdedigen met Schils er naast. Sai en Houtkoop kunnen op de flank draven bij gebrek aan onze vaste backs. Kippersluis op 10 want die wil ook niet ergens anders. Kallon met een 2e aanvaller voorin. (Kwalitatief de minste linie, dus waarom dan met 3 voorin ipv 2).
Totdat alles fit is, is dit een aardige oplossing met de beschikbare spelers.

okkele

Citaat van: D.H.Skolten op september 02, 2017, 02:28:55
Schilder wil niet op het middenveld spelen.
:?
waar baseer je dat op?
hij is toch van nature een middenvelder?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

gewoon een fan

Citaat van: D.H.Skolten op september 02, 2017, 02:28:55
Schilder wil niet op het middenveld spelen.


hoe kom je hier bij?
Sterker nog, toen hij hier tekende wilde hij zelfs alleen maar op het middenveld spelen en eigenlijk niet meer in de verdediging.
Dat hij het nu wel doet vind ik bijzonder maar ben er wel echt heel blij mee  :thumbsup

denistel

is te traag voor het middenveld hoor. hij wou geen back meer spelen deze positie
is prima voor hem

pvanbuijtene

Citaat van: Yellow Army op augustus 30, 2017, 18:44:32
Dus... een JL speler van meer dan 6 ton, wie biedt?

Ahannach.. 6 ton