Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Wat mis ik het spel en de spelers van vorig seizoen ;(

Collingwood

Van de Streek met de snelste eredivisiegoal tot nu dit seizoen (1 minuut en 16 seconden).
Kalmte alleen kan u redden.

pvanbuijtene

Citaat van: Noordcambuur op september 09, 2017, 09:37:03
Wat mis ik het spel en de spelers van vorig seizoen ;(

Die paar goede wedstrijden?

Noordcambuur

Citaat van: pvanbuijtene op september 10, 2017, 21:41:02
Die paar goede wedstrijden?
na de winterstop hebben we wedstrijden gespeeld waren gewoon goed tot zeer goed.
Nu kun je er totaal geen lijn in zien ze lopen maar wat dom door elkaar heen.

Vlampiep

Citaat van: Noordcambuur op september 11, 2017, 17:03:50
na de winterstop hebben we wedstrijden gespeeld waren gewoon goed tot zeer goed.
Nu kun je er totaal geen lijn in zien ze lopen maar wat dom door elkaar heen.
Dit komt omdat er geen goede regisseur op het middenveld rond loopt.

Bankzitter

Ook jammer dat v Deelen en Peersman wegvielen. Als dezelfde 4 weer achterin staan, kunnen we rest van het team weer opbouwen.

denistel

vloet het er oek alweer 2 inleggen

justremco

Citaat van: denistel op september 16, 2017, 21:11:24
vloet het er oek alweer 2 inleggen

Dat lukte hem hier nog niet met een formaat skippybal

Bernardo

Monteiro hele wedstrijd gespeeld en gescoord.

zeewolde

Citaat van: Bernardo op september 16, 2017, 22:55:03
Monteiro hele wedstrijd gespeeld en gescoord.
rosheuvel en vloet ook gescoord....

sk13

Waar zijn de barto" haters" nu??? Altijd is het zijn schuld!!wat er ook gebeurt in een wedstrijd. Meest verguisde speler door de meesten. Maar wel schijnheilig zijn naam scanderen vanaf de tribunes. Prima goal punt gered

zeewolde

 8)Hij mag wel wat enthousiaster weer juichen na zijn goals

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: sk13 op september 23, 2017, 11:54:18
Waar zijn de barto" haters" nu??? Altijd is het zijn schuld!!wat er ook gebeurt in een wedstrijd. Meest verguisde speler door de meesten. Maar wel schijnheilig zijn naam scanderen vanaf de tribunes. Prima goal punt gered

Dit keer hing er mooi het spandoek met zijn koppie terwijl hij op de bank zat _O_
Henk, held, bedankt

denistel

barto haters daar gaan we weer...hij heeft 8 wedstrijden voorbereiding en competitie
als basis spits geen goal maakt en als invaller tegen eagles en nu wel weer dus zijn
rol is wel bekend lijkt mij.heeft niks met haten te maken vind ik. als hij dit elke keer
doet is mooi maar betekent niet dat ie in de basis hoort toch.

Vlampiep

Citaat van: denistel op september 23, 2017, 13:14:00
barto haters daar gaan we weer...hij heeft 8 wedstrijden voorbereiding en competitie
als basis spits geen goal maakt en als invaller tegen eagles en nu wel weer dus zijn
rol is wel bekend lijkt mij.heeft niks met haten te maken vind ik. als hij dit elke keer
doet is mooi maar betekent niet dat ie in de basis hoort toch.
Het is nog steeds de spits die op de belangrijkste momenten weet te scoren.
En of hij in de basis  hoort is aan de TS, maar een speler met zo'n instelling is goud waard voor onze club.