Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: denistel op augustus 12, 2017, 23:09:52
goeie assist ook en bij telstar was ie ook altijd heerlijk bezig. half jaartje
frankrijk heeft em niet goed gedaan mede daardoor was hij hier misschien
niet constant genoeg ik blijf er bij dat de ts hem en ook liipaly gewoon sneller
wisselden of er naast zetten dan andere spelers die soms weken uit vorm waren
maar toch steeds speelden. en daar worden spelers niet beter van.
zeer benieuwd hoe ie dit seizoen verder zal door groeien.
misschien als je uit vorm bent een stapje meer zetten zodat er geen reden is om je te wisselen. Dat miste er aan en dat was hun eigen fout en niet die van de ts.

Je geeft zelf zo vaak aan dat spelers meer in zichzelf moeten investeren. Dat gold zeker voor hem vorig seizoen.

denistel

Citaat van: Gasgeve op augustus 12, 2017, 23:23:59
Heb je wel iets over de TS gezegd in je post. Oja natuurlijk.

ja daar zeg ik vaak wat over zei zijn toch degenen die de beslissingen nemen?
en ze hebben hele goeie dingen gedaan en ook minder goede dingen en die
benoem ik ook.

denistel

Citaat van: zeewolde op augustus 12, 2017, 23:34:17
misschien als je uit vorm bent een stapje meer zetten zodat er geen reden is om je te wisselen. Dat miste er aan en dat was hun eigen fout en niet die van de ts.

Je geeft zelf zo vaak aan dat spelers meer in zichzelf moeten investeren. Dat gold zeker voor hem vorig seizoen.

Lilipaly en tissoudali heb ik niet kunnen betrappen op minder inzet hoor.alleen
het zijn spelers die het van aanvallende technische acties moeten hebben en
niet van bikkel en loopwerk. en dan zijn we weer bij de discussie over wat zie
je liever 1 die 110& inzet heeft maar aan de bal amper wat kan of 1 die 100%
inzet heeft maar het publiek ook mooie dingen laat zien.


Cor

Citaat van: denistel op augustus 13, 2017, 08:34:10
Lilipaly en tissoudali heb ik niet kunnen betrappen op minder inzet hoor.alleen
het zijn spelers die het van aanvallende technische acties moeten hebben en
niet van bikkel en loopwerk. en dan zijn we weer bij de discussie over wat zie
je liever 1 die 110& inzet heeft maar aan de bal amper wat kan of 1 die 100%
inzet heeft maar het publiek ook mooie dingen laat zien.

Als Tissoudali buitencategorie was speelde hij nu niet bij VVV. Hij werd niet over of ondergewaardeerd. Hij was niet meteen top toen hij hier kwam. Later liet hij soms mooie dingen zien. Maar na de winterstop iet het hele elftal soms mooie dingen zien met topuitslagen en heerlijk voetbal.

Bankzitter

Buitencategorie voor de onderste 5/bovenste 5 van de Jupiler League in de zin dat hij uit het niets een wedstrijd kan beslissen en publiek voor dit soort spelers naar het stadion komt.
VVV doet me ook wel een beetje denken aan het elftal waarmee wij na de laatste promotie speelden, weinig eredivisie ervaring maar wel een hecht team.

Lekkere goal van vd Streek ook trouwens. Dat had 'ie ook wel even nodig.

Vlampiep

Citaat van: denistel op augustus 12, 2017, 21:34:08
nogmaals vrij uit laten spelen en vertrouwen geven.
Zijn eerste optreden bij ons was ook zeer hoopvol, maar dat werd al snel anders.
En dat vertrouwen heeft hij altijd wel gehad van de TS en die vrije rol die jij voorstaat kon hij niet afdwingen.
Hij heeft ons niet kunnen brengen waar wij op hadden gehoopt.

denistel

Citaat van: Cor op augustus 13, 2017, 08:49:32
Als Tissoudali buitencategorie was speelde hij nu niet bij VVV. Hij werd niet over of ondergewaardeerd. Hij was niet meteen top toen hij hier kwam. Later liet hij soms mooie dingen zien. Maar na de winterstop iet het hele elftal soms mooie dingen zien met topuitslagen en heerlijk voetbal.

ik zeg niet dat hij buiten categorie was toch.en onder of over gewaardeerd? je moet de juiste
snaar raken bij spelers en let nou maar op dat gaat steyn wel doen bij hem.

denistel

Citaat van: Vlampiep op augustus 13, 2017, 09:58:01
Zijn eerste optreden bij ons was ook zeer hoopvol, maar dat werd al snel anders.
En dat vertrouwen heeft hij altijd wel gehad van de TS en die vrije rol die jij voorstaat kon hij niet afdwingen.
Hij heeft ons niet kunnen brengen waar wij op hadden gehoopt.

er zijn er wel meer die niet brengen waar we op gehoopt hadden toch.

Noordcambuur

Wel mooi dat oud spelers goed presteren mooi stukje reclame voor onze club.

richard

Citaat van: Vlampiep op augustus 13, 2017, 09:58:01
Zijn eerste optreden bij ons was ook zeer hoopvol, maar dat werd al snel anders.
En dat vertrouwen heeft hij altijd wel gehad van de TS en die vrije rol die jij voorstaat kon hij niet afdwingen.
Hij heeft ons niet kunnen brengen waar wij op hadden gehoopt.

Mag ik vragen op wat voor manier jij cambuur volgt? Alleen wedstrijden thuis of ook uit? Trainingen? Of op wat voor manier verder....

Cor

Citaat van: richard op augustus 13, 2017, 10:46:07
Mag ik vragen op wat voor manier jij cambuur volgt? Alleen wedstrijden thuis of ook uit? Trainingen? Of op wat voor manier verder....

Je vraagt het niet aan mij maar wat is de relevantie van zo'n vraag? Zelf kom ik bij thuis en af en toe uitwedstrijden, als er getraind wordt werk ik. Ik ben blij dat er niet iedere dag een "kritische" volger naast mij in de auto zit die mij vertelt hoe ik meer sales kan genereren. Af en toe wat feedback is prima maar een oud wijf die mij vertelt op basis van historie en sentimenten hoe het moet? Dat zou voor mij een reden zijn om een andere baan te zoeken waar dat niet gebeurt.


richard

Citaat van: Cor op augustus 13, 2017, 10:55:45
Je vraagt het niet aan mij maar wat is de relevantie van zo'n vraag? Zelf kom ik bij thuis en af en toe uitwedstrijden, als er getraind wordt werk ik. Ik ben blij dat er niet iedere dag een "kritische" volger naast mij in de auto zit die mij vertelt hoe ik meer sales kan genereren. Af en toe wat feedback is prima maar een oud wijf die mij vertelt op basis van historie en sentimenten hoe het moet? Dat zou voor mij een reden zijn om een andere baan te zoeken waar dat niet gebeurt.

Snap werkelijk waar niet waar jij je bemoeid maar goed....?Ieder staat vrij om te reageren en vragen te stellen...

Cor

Citaat van: richard op augustus 13, 2017, 10:59:47
Snap werkelijk waar niet waar jij je bemoeid maar goed....?Ieder staat vrij om te reageren en vragen te stellen...

Zoals ik de relevantie van jou vraag keer op keer niet snapt. Klaarblijkelijk wil je aangeven dat jou mening overvoetbal / Cambuur de meest juiste is omdat je veel op trainingen aanwezig bent. Dat komt regelmatig bij jou verhalen terug. En antwoord op mijn vraag geef je niet.

richard

Citaat van: Cor op augustus 13, 2017, 11:02:49
Zoals ik de relevantie van jou vraag keer op keer niet snapt. Klaarblijkelijk wil je aangeven dat jou mening overvoetbal / Cambuur de meest juiste is omdat je veel op trainingen aanwezig bent. Dat komt regelmatig bij jou verhalen terug. En antwoord op mijn vraag geef je niet.

Mijn mening is mijn mening vrolijke vriend wat iemand daar van vind? zou wel heel onnozel zijn dat omdat ik trainingen volg dat ik het beter weet maar ja als jij daar zo over denkt weet je totaal niet hoe ik er in sta. Probeer alleen maar aan te geven dat als je bij trainingen komt je veel meer dingen hoort en krijgt te horen van mensen bij de club en ziet. Daardoor ben je veel meer op de hoogte maar als je hier bepaalde dingen over neer zet dan wordt je neer gezet als betweter of weet ik wat allemaal.....

richard

Citaat van: Cor op augustus 13, 2017, 11:02:49
Zoals ik de relevantie van jou vraag keer op keer niet snapt. Klaarblijkelijk wil je aangeven dat jou mening overvoetbal / Cambuur de meest juiste is omdat je veel op trainingen aanwezig bent. Dat komt regelmatig bij jou verhalen terug. En antwoord op mijn vraag geef je niet.

Je geeft zelf al antwoord op je vraag naar mij...ik vraag het niet aan jou?