Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Citaat van: poelie-lwd op augustus 10, 2017, 11:15:46
Dat beweer ik ook niet hoor. Jij bent namelijk 1 van de weinigen die zelden tot nooit iemand afzaagt en dat is complimenteus bedoeld  :proost

:proost

Citaat van: Gasgeve op augustus 10, 2017, 11:16:33
Met fluwelen handschoentjes wordt die weer behandeld, onze v/d Belt. Het is 10 augustus, we hebben nog geen goede oefenwedstrijd gespeeld en de beloofde top spits is op dit moment een Zwitser die nergens een goal gemaakt heeft.  8P

Sorry hoor, maar dan moet je wat beter opletten. Volgens mij nog nooit meegemaakt dat er her en der zo veel kritiek op Van den Belt is.

Wat mij betreft verdient hij op basis van het verleden krediet, en sowieso vind ik het nog te vroeg om te oordelen. Dat had ik ook gevonden als pak hem beet Van de Vegt nog directeur was geweest (die ik overigens ook lang heb verdedigd). Ik kan me niet veel seizoenen herinneren waarin we voor de eerste speelronde de selectie al compleet hadden.
Kalmte alleen kan u redden.

Gasgeve

Citaat van: Collingwood op augustus 10, 2017, 11:24:08
:proost

Sorry hoor, maar dan moet je wat beter opletten. Volgens mij nog nooit meegemaakt dat er her en der zo veel kritiek op Van den Belt is.

Wat mij betreft verdient hij op basis van het verleden krediet, en sowieso vind ik het nog te vroeg om te oordelen. Dat had ik ook gevonden als pak hem beet Van de Vegt nog directeur was geweest (die ik overigens ook lang heb verdedigd). Ik kan me niet veel seizoenen herinneren waarin we voor de eerste speelronde de selectie al compleet hadden.
Ik reageer op de berichten hier boven, waar de verhalen omgedraaid worden om v/d Belt maar te beschermen.

hobbes

Citaat van: Gasgeve op augustus 10, 2017, 11:16:33
Met fluwelen handschoentjes wordt die weer behandeld, onze v/d Belt. Het is 10 augustus, we hebben nog geen goede oefenwedstrijd gespeeld en de beloofde top spits is op dit moment een Zwitser die nergens een goal gemaakt heeft.  8P

Wie heeft een topspits beloofd dan?

Grijskijkert

Citaat van: Gasgeve op augustus 10, 2017, 11:16:33
Met fluwelen handschoentjes wordt die weer behandeld, onze v/d Belt. Het is 10 augustus, we hebben nog geen goede oefenwedstrijd gespeeld en de beloofde top spits is op dit moment een Zwitser die nergens een goal gemaakt heeft8P
En Ogbeche had overal wel aan de lopende band gescoord?
IN HENK WE TRUST!!!

Yellow Army

Hoe is het met Ogbeche eigenlijk? Is hij niet te porren voor een (tijdelijke) terugkeer?
Area 58

justremco

Citaat van: Yellow Army op augustus 10, 2017, 12:12:27
Hoe is het met Ogbeche eigenlijk? Is hij niet te porren voor een (tijdelijke) terugkeer?

Is herstellende van een kruisbandblessure

Collingwood

Citaat van: Gasgeve op augustus 10, 2017, 11:39:03
Ik reageer op de berichten hier boven, waar de verhalen omgedraaid worden om v/d Belt maar te beschermen.

Ah, oké dan heb ik even te snel gelezen.
Kalmte alleen kan u redden.

Gasgeve

Citaat van: hobbes op augustus 10, 2017, 12:04:09
Wie heeft een topspits beloofd dan?
Er zou een nieuwe spits komen die beter is dan Barto, oftewel een top spits voor JL begrippen. Barto schiet er al zo'n 15/20 in, dus de nieuwe spits moet een topper zijn.

Gasgeve

Citaat van: Grijskijkert op augustus 10, 2017, 12:05:15
En Ogbeche had overal wel aan de lopende band gescoord?
Nee, maar moet ik alle voorbeelden opnoemen van spitsen die nergens gescoord hebben en bij hun nieuwe club ook niet gescoord hebben? Eén keer een gelukje met Ogbeche hoeft niet te zeggen dat elke spits die nooit scoort hier wel gaat scoren.

Collingwood

Citaat van: hobbes op augustus 10, 2017, 12:04:09
Wie heeft een topspits beloofd dan?

Nou beloofd, beloofd... Maar Van den Belt heeft wel degelijk de intentie uitgesproken om een 'discussieloos goede spits' te halen, wat in mijn ogen ook nodig is om mee te doen om de bovenste plaatsen.

Maar zolang het nog geen 1 september is heeft hij in die zoektocht nog niet gefaald.
Kalmte alleen kan u redden.

hobbes

Citaat van: Collingwood op augustus 10, 2017, 12:24:41
Nou beloofd, beloofd... Maar Van den Belt heeft wel degelijk de intentie uitgesproken om een 'discussieloos goede spits' te halen, wat in mijn ogen ook nodig is om mee te doen om de bovenste plaatsen.

Maar zolang het nog geen 1 september is heeft hij in die zoektocht nog niet gefaald.

Daar ben ik het met je eens, alleen is het denk ik wel de moeilijkste positie om in te vullen. Termen als beloven en falen zijn erg zwart wit. Soms moet het kwartje de goede kant opvallen om te slagen. Je ziet dat bijv Utrecht ook niet zomaar even een vervanger heeft. Die halen ook een spits van PSG die maar liefst drie keer gescoord heeft in 14 wedstrijden.

Collingwood

Citaat van: hobbes op augustus 10, 2017, 12:44:23
Daar ben ik het met je eens, alleen is het denk ik wel de moeilijkste positie om in te vullen. Termen als beloven en falen zijn erg zwart wit. Soms moet het kwartje de goede kant opvallen om te slagen. Je ziet dat bijv Utrecht ook niet zomaar even een vervanger heeft. Die halen ook een spits van PSG die maar liefst drie keer gescoord heeft in 14 wedstrijden.

Zeker, het is allemaal niet zo makkelijk. Ik heb hier op het forum ook nog niet echt goede namen (die ook nog eens realistisch zijn) voorbij zien komen. Alleen misschien Falkenburg, maar ook die wil liever naar het buitenland en is niet eens een pure spits. Ik ben benieuwd hoe Van den Belt dit op gaat lossen.
Kalmte alleen kan u redden.

PePe

#4677
Goede spitsen zijn duur, je bent koopman, als je een talent binnen haalt, en die aan de praat krijgt.
Hier moet Cambuur het volgens mij van hebben, Rossi come on!!

Tevens hoop ik dat dit ook met de keeper Erik Cummins lukt!! (scoren kan ie al)

AL

Iemand hem vandaag in actie gezien?

El Ma-kri-niii

Djavan Anderson op proef bij Bari. Zou natuurlijk een geweldige club voor hem zijn.