Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

vd Streek heeft zijn eerste gemaakt bij Utrecht, altijd lekker om niet te lang droog te staan.

sunderland

tissoudali scoort . Buitencatagorie was dat al dachten velen er hier anders over

denistel

Citaat van: sunderland op augustus 12, 2017, 19:50:31
tissoudali scoort . Buitencatagorie was dat al dachten velen er hier anders over

tuurlijk man. en die hunte ook gewoon ere divisie nu

Cor

Citaat van: sunderland op augustus 12, 2017, 19:50:31
tissoudali scoort . Buitencatagorie was dat al dachten velen er hier anders over

Wat is je punt met die laatste opmerking? Misschien een topic beginnen met als titel, wij hebben er wel verstand van en de rest niet?

zeewolde

Citaat van: sunderland op augustus 12, 2017, 19:50:31
tissoudali scoort . Buitencatagorie was dat al dachten velen er hier anders over
Wie dan?

Collingwood

Volgens mij was iedereen het er wel over eens dat Tissoudali in goede doen buitencategorie was voor ons. Het was echter helaas zo dat hij zijn topniveau niet altijd aantikte en best wel wat wedstrijden erg slecht heeft gespeeld. Dat mag je dan gewoon benoemen lijkt mij, daar doen we anders op dit forum ook niet zo moeilijk over  ;).
Kalmte alleen kan u redden.

denistel

Citaat van: Collingwood op augustus 12, 2017, 21:13:04
Volgens mij was iedereen het er wel over eens dat Tissoudali in goede doen buitencategorie was voor ons. Het was echter helaas zo dat hij zijn topniveau niet altijd aantikte en best wel wat wedstrijden erg slecht heeft gespeeld. Dat mag je dan gewoon benoemen lijkt mij, daar doen we anders op dit forum ook niet zo moeilijk over  ;).

nogmaals vrij uit laten spelen en vertrouwen geven.

Collingwood

Citaat van: denistel op augustus 12, 2017, 21:34:08
nogmaals vrij uit laten spelen en vertrouwen geven.

Juist omdat hij veel vrijheid kreeg (of nam) vond ik hem soms slecht. Probeerde te vaak te veel tegenstanders te passeren alvorens af te spelen.

Maar nogmaals, in goede vorm een prima speler, ook voor ons. Had ik hier gerust nog een jaar willen zien.
Kalmte alleen kan u redden.

poelie-lwd

Citaat van: Cor op augustus 12, 2017, 20:42:58
Wat is je punt met die laatste opmerking? Misschien een topic beginnen met als titel, wij hebben er wel verstand van en de rest niet?

Opmerking slaat nergens op. Ik vond het juist opvallend dat hij weinig kritiek kreeg terwijl hij grossierde in dom balverlies en eigengereide acties. De man scoorde wel maar was nog geen schim van de Tissoudali van Telstar het jaar daarvoor Wat dat aangaat een bekrompen gedachte om te zeggen hoe goed hij wel niet was. Dat was hij namelijk niet.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Bankzitter

Uit vorm, dat kwam vooral omdat hij al een tijd niet op niveau had gespeeld, niet omdat hij geen vrijheid of vertrouwen kreeg. Spelers die op techniek en intuitie spelen vallen dan ver terug. Toch bij vlagen mooie dingen gezien en pikte zijn goaltjes en assists wel mee.

Gasgeve

Citaat van: sunderland op augustus 12, 2017, 19:50:31
tissoudali scoort . Buitencatagorie was dat al dachten velen er hier anders over
Ja buitencategorie. Scoort een goaltje tegen het dramatische Sparta  :_schater

Cor

Citaat van: poelie-lwd op augustus 12, 2017, 22:03:13
Opmerking slaat nergens op. Ik vond het juist opvallend dat hij weinig kritiek kreeg terwijl hij grossierde in dom balverlies en eigengereide acties. De man scoorde wel maar was nog geen schim van de Tissoudali van Telstar het jaar daarvoor Wat dat aangaat een bekrompen gedachte om te zeggen hoe goed hij wel niet was. Dat was hij namelijk niet.

Precies 

denistel

Citaat van: Gasgeve op augustus 12, 2017, 22:48:22
Ja buitencategorie. Scoort een goaltje tegen het dramatische Sparta  :_schater

goeie assist ook en bij telstar was ie ook altijd heerlijk bezig. half jaartje
frankrijk heeft em niet goed gedaan mede daardoor was hij hier misschien
niet constant genoeg ik blijf er bij dat de ts hem en ook liipaly gewoon sneller
wisselden of er naast zetten dan andere spelers die soms weken uit vorm waren
maar toch steeds speelden. en daar worden spelers niet beter van.
zeer benieuwd hoe ie dit seizoen verder zal door groeien.

Gasgeve

Citaat van: denistel op augustus 12, 2017, 23:09:52
goeie assist ook en bij telstar was ie ook altijd heerlijk bezig. half jaartje
frankrijk heeft em niet goed gedaan mede daardoor was hij hier misschien
niet constant genoeg ik blijf er bij dat de ts hem en ook liipaly gewoon sneller
wisselden of er naast zetten dan andere spelers die soms weken uit vorm waren
maar toch steeds speelden. en daar worden spelers niet beter van.
zeer benieuwd hoe ie dit seizoen verder zal door groeien.
Heb je wel iets over de TS gezegd in je post. Oja natuurlijk.

Bankzitter

#4694
Aanvallers worden altijd vaker gewisseld om wat verse impulsen aan een wedstrijd te geven. Niks vreemds aan.