Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Castro van Heracles naar AA Gent. Zeinstra toch eerste keeper in Almelo?
Kalmte alleen kan u redden.

ChantiSCC

Citaat van: Collingwood op juli 02, 2017, 12:05:37
Castro van Heracles naar AA Gent. Zeinstra toch eerste keeper in Almelo?

Kan zo zijn. Erg dom van Cambuur om hem zo te laten gaan vond echt dat hij stappen maakte als keeper!

DeBruyne

Ik denk dat Heracles Pasveer nog bij PSV gaat weghalen. Of misschien Ruiter of Lamprou. Ik denk niet dat Harm eerste keeper daar gaat worden eigenlijk.

Collingwood

Citaat van: ChantiSCC op juli 02, 2017, 12:25:52
Kan zo zijn. Erg dom van Cambuur om hem zo te laten gaan vond echt dat hij stappen maakte als keeper!

Moeilijk te zeggen, want geen idee hoe goed Bertrams is. Als die (veel) beter is dan Zeinstra is het juist een slimme zet van Cambuur.
Kalmte alleen kan u redden.

Collingwood

Nienhuis traint mee bij Sparta, officieel om zijn conditie op peil te houden.
Kalmte alleen kan u redden.

Collingwood

Furdjel Narsingh traint in de voorbereiding met onze beloften mee.
Kalmte alleen kan u redden.

hobbes

Hij gaat volgens twitter bij de beloften meetrainen, wie weet is het nog wat.

AL

Citaat van: hobbes op juli 04, 2017, 13:49:45
Hij gaat volgens twitter bij de beloften meetrainen, wie weet is het nog wat.

Zou goede zaak zijn.
De beste rechtsbuiten die ik hier heb gezien de laatste jaren.

Collingwood

Ik zou nog gaan voor een buitenkans a la Ahannach. Mocht dat niet lukken, dan kan Narsingh in beeld komen. Inderdaad een uitstekende buitenspeler mits fit en met Daniels een broodnodige doublure in huis.

Gezien zijn blessuregevoeligheid en omdat hij een jaar niet heeft gespeeld zie ik hem zelf niet meteen als buitenkans.
Kalmte alleen kan u redden.

Bolle

Op amateurbasis; altijd doen!

Is een rustige jongen die niet zal zeuren, maar mogelijk nog wel een comeback kan en wil maken. Laat t maar zien Furdjel!

moodygrunn

Is die Kallon van Emmen niet wat voor op de buiten?
In Henk en Sandor we trust

Scc4-ever

Citaat van: Collingwood op juli 04, 2017, 13:56:15
Ik zou nog gaan voor een buitenkans a la Ahannach. Mocht dat niet lukken, dan kan Narsingh in beeld komen. Inderdaad een uitstekende buitenspeler mits fit en met Daniels een broodnodige doublure in huis.

Gezien zijn blessuregevoeligheid en omdat hij een jaar niet heeft gespeeld zie ik hem zelf niet meteen als buitenkans.
ben ik met je eens. Hij heeft wel een jaar stil gestaan. Vind hem ook niet een buitenkans. Sowieso moet er eerst gekeken worden naar andere voor zijn positie. Wat Narsingh gewoon ook tegen heeft is zijn blessure gevoeligheid. Maar goed als hij heel goed was geweest had hij hier nooit gespeeld natuurlijk.

Bankzitter

Citaat van: sk13 op juli 21, 2016, 18:10:13
Waarom heeft hij nog eigen topic?  Speelt niet meer bij scc. Kan dus gesloten worden war mij betreft

Voorspellende gaves?

Fantastische speler, hoewel ik altijd wel het idee heb dat z'n problemen vooral mentaal waren. Als het team lekker liep, was 'ie de beste. Werd de druk wat groter, dan kon je vaak niet meer op hem rekenen. Maar altijd het risico waard, speler van de buitencategorie mits fit.

Scc4-ever

Citaat van: Bankzitter op juli 04, 2017, 14:14:54
Voorspellende gaves?

Fantastische speler, hoewel ik altijd wel het idee heb dat z'n problemen vooral mentaal waren. Als het team lekker liep, was 'ie de beste. Werd de druk wat groter, dan kon je vaak niet meer op hem rekenen. Maar altijd het risico waard, speler van de buitencategorie mits fit.
vind t wel een risico. Hij heeft een jaar niet meer op niveau gespeeld.  Nee ik geef de voorkeur aan een ander voor die positie. 

HD

Citaat van: Scc4-ever op juli 04, 2017, 14:22:12
vind t wel een risico. Hij heeft een jaar niet meer op niveau gespeeld.  Nee ik geef de voorkeur aan een ander voor die positie.

Zit een risico aan, maar als deze jongen fit is, maakt ie menig JL verdediger helemaal gek.   :thumbsup

En dat is in mijn ogen ook het enige risico: Fitheid