Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

hobbes

Citaat van: Scc4-ever op juli 04, 2017, 14:22:12
vind t wel een risico. Hij heeft een jaar niet meer op niveau gespeeld.  Nee ik geef de voorkeur aan een ander voor die positie.

Hij gaat trainen bij de beloftes, zit weinig risico aan lijkt me. Doet het goed en komen ze eruit dan sluit hij misschien aan bij de selectie.

Bolle

Wat voor risico loop je dan met hem?

Op amateurbasis of per gespeelde wedstrijd betalen et voila!

Yellow Army

Gewoon een prestatiecontract aanbieden. Betalen per gespeelde wedtrijd en bij een x aantal wedstrijden uograden naar normaal contract.
Area 58

Montana

Amateurcontract bij de beloften. Kost dus niks behalve ern paar liter kraanwater. Prima dus

Scc4-ever

Citaat van: HD op juli 04, 2017, 14:24:42
Zit een risico aan, maar als deze jongen fit is, maakt ie menig JL verdediger helemaal gek.   :thumbsup

En dat is in mijn ogen ook het enige risico: Fitheid
klopt. Ach wie weet kunnen we hem nu ook wel goed gebruiken.

Scc4-ever

Citaat van: hobbes op juli 04, 2017, 14:34:43
Hij gaat trainen bij de beloftes, zit weinig risico aan lijkt me. Doet het goed en komen ze eruit dan sluit hij misschien aan bij de selectie.
achja. T is t misschien ook wel waard. Ik ben ook zeker niet negatief over hem hoor. Maar goed hij heeft wel een jaar niet op niveau gespeeld. En t is wel slim dat ze hem eerst bij de beloftes laten aansluiten. Zo kunnen ze goed zien hoever hij is.

Oetseuuh

Citaat van: HD op juli 04, 2017, 14:24:42
Zit een risico aan, maar als deze jongen fit is, maakt ie menig JL verdediger helemaal gek.   :thumbsup

En dat is in mijn ogen ook het enige risico: Fitheid

Is niet voor niets door geen enkele club opgepikt. Waar deze man wel niet allemaal geblesseerd aan is geweest... Lekker laten gaan.

PePe

Citaat van: Yellow Army op juli 04, 2017, 14:35:37
Gewoon een prestatiecontract aanbieden. Betalen per gespeelde wedtrijd en bij een x aantal wedstrijden uograden naar normaal contract.

Per gewonnen wedstrijd.

piene hassus

Robben is oek un man fan glas, mar as ie speult ist un topper

058-4life

Citaat van: piene hassus op juli 04, 2017, 20:35:36
Robben is oek un man fan glas, mar as ie speult ist un topper
:_schater :_schater :_schater Robben vs. Narsingh.....

sunderland

Ik begrijp dat ze hem een kans geven maar het lijkt mij dat een speler die zolang niet op nivo heeft gespeeld het nog zou kunnen . Lukt dat wel heb je de beste buitenspeler van de eerste div voor nop

Collingwood

Kai Heerings naar Fortuna Sittard.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Nienhuis tekent bij Sparta.
Toch apart....beide doelmannen  hier verguisd tekenen beide bij een ere divisie club

Drumfather SCC

Ritzmaier heeft van PSV de ruimte gekregen zich te oriƫnteren op een overstap naar de Poolse club Arka Gdynia
Peter de Roo (47) wordt technisch directeur van de voetbalbond van Maleisiƫ (FAM)

sunderland

Als 2 e keeper. Wel ervaring en financieel goed