Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Soms onstaat er ook groepjesvorming in een selectie waardoor men wat vers bloed in de selectie wil. Dat zou meegespeeld kunnen hebben bij Nienhuis.

Marc S

Je begint dan toch een beetje te twijfelen of wij het dan goed of fout hebben gezien

justremco

Citaat van: Marc S op juli 07, 2017, 11:01:14
Je begint dan toch een beetje te twijfelen of wij het dan goed of fout hebben gezien

Omdat Zeinstra en Nienhuis ergens 2e of 3e keeper worden? 1 van beide had hier ook best 2e keeper mogen zijn, maar als eerste keeper toch wat teveel twijfels

Marc S

Citaat van: justremco op juli 07, 2017, 11:11:08
Omdat Zeinstra en Nienhuis ergens 2e of 3e keeper worden? 1 van beide had hier ook best 2e keeper mogen zijn, maar als eerste keeper toch wat teveel twijfels

Maar als Castro (alsnog) weg gaat zou Zeinstra eerste keeper worden bijvoorbeeld.

justremco

Citaat van: Marc S op juli 07, 2017, 11:19:23
Maar als Castro (alsnog) weg gaat zou Zeinstra eerste keeper worden bijvoorbeeld.

Als Castro weggaat halen ze echt wel een nieuwe keeper. Zeinstra en Nienhuis zijn financieel aantrekkelijk als 2e of 3e doelman, maar meer ook niet

Voorstopper

Citaat van: justremco op juli 07, 2017, 11:23:15
Als Castro weggaat halen ze echt wel een nieuwe keeper. Zeinstra en Nienhuis zijn financieel aantrekkelijk als 2e of 3e doelman, maar meer ook niet

Het avontuur van Castro bij AA Gent gaat in ieder geval niet door. Zeinstra gewoon reservedoelman.
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/749579/castro-gewoon-weer-bij-heracles-onder-de-lat-bijzonder-gevoel-bij-onze-club-.html

Collingwood

Citaat van: Marc S op juli 07, 2017, 11:01:14
Je begint dan toch een beetje te twijfelen of wij het dan goed of fout hebben gezien

Hangt af van hoe Bertrams het gaat doen. Dat Nienhuis en Zeinstra op een hoger niveau tweede keeper worden zegt me inderdaad niet zo veel.

Ik ben trouwens nog niet meteen overtuigd dat Bertrams beter is dan Zeinstra. Wat dat betreft benieuwd naar de oefenwedstrijden.
Kalmte alleen kan u redden.

diekhuzen

Citaat van: Collingwood op juli 07, 2017, 12:25:38
Hangt af van hoe Bertrams het gaat doen. Dat Nienhuis en Zeinstra op een hoger niveau tweede keeper worden zegt me inderdaad niet zo veel.

Ik ben trouwens nog niet meteen overtuigd dat Bertrams beter is dan Zeinstra. Wat dat betreft benieuwd naar de oefenwedstrijden.

Afscheid nemen van Zeinstra en Nienhuis is gewoon de beste optie. Beide keepers redelijk, maar niet echt betrouwbaar alsmede voldoende kansen gehad. Op een gegeven moment moet je dan gewoon verder kijken.

justremco

Volgens mij is het bij Narsingh vooral een mentale kwestie, voetballen kan ie wel

AL

Citaat van: justremco op juli 07, 2017, 11:11:08
Omdat Zeinstra en Nienhuis ergens 2e of 3e keeper worden? 1 van beide had hier ook best 2e keeper mogen zijn, maar als eerste keeper toch wat teveel twijfels

We gaan er qua keepers behoorlijk op achteruit!
Bertrams tijdens training gezien en in mijn ogen te wild.
Denk niet dat hij het gaat redden.

Wat mij betreft een dikke blunder om met deze 2 keepers het seizoen in te gaan.
Hoop toch echt op een 1e keeper.

Collingwood

Hemmen is op proef in Vietnam  8P.
Kalmte alleen kan u redden.

Whoestemen

Hemmen in Vietnam. Op proef denk ik. Saigon. Leuk voor die jongen.

Yellow Army

Mits fit een absolute aanwinst
Area 58

Yellow Army

Citaat van: Whoestemen op juli 07, 2017, 16:11:29
Hemmen in Vietnam. Op proef denk ik. Saigon. Leuk voor die jongen.

Is ie in ieder geval 3 koppen groter dan de rest, misschien dat ie dan eens een kopduel kan winnen
Area 58

Collingwood

Citaat van: AL op juli 07, 2017, 16:04:15
We gaan er qua keepers behoorlijk op achteruit!
Bertrams tijdens training gezien en in mijn ogen te wild.
Denk niet dat hij het gaat redden.

Wat mij betreft een dikke blunder om met deze 2 keepers het seizoen in te gaan.
Hoop toch echt op een 1e keeper.

Zoals meerdere keren gezegd ben ik totaal nog niet overtuigd van Bertrams, moet nog zien of hij beter is dan Zeinstra. Maar dit kun je toch niet zeggen op basis van één training?
Kalmte alleen kan u redden.