Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: Vlampiep op maart 03, 2017, 11:25:51
Helemaal mee eens, hij is voor mij een held geworden die een voorbeeld is voor het voetbal.

misschien klink ik dan maar weer negatief maar een voorbeeld voor het voetbal?
voorbeeld voor werklust en doorzettingsvermogen dat is ie wel. voetballend
komt ie te kort zoals gister avond ook weer bewezen. en idd het hoeve niet
allemaal messi,s te zijn dat klopt maar als we verder willen en de ere divisie
weer in dan moeten we op zoek naar een andere spits.

papier

Inmiddels net zoveel doelpunten voor Cambuur gemaakt als Mark de Vries, al in 185 wedstrijden minuten gemaakt ook voor de club. Fantastische speler op zijn manier.

Yellow Army

Citaat van: denistel op maart 03, 2017, 12:30:57
misschien klink ik dan maar weer negatief maar een voorbeeld voor het voetbal?
voorbeeld voor werklust en doorzettingsvermogen dat is ie wel. voetballend
komt ie te kort zoals gister avond ook weer bewezen. en idd het hoeve niet
allemaal messi,s te zijn dat klopt maar als we verder willen en de ere divisie
weer in dan moeten we op zoek naar een andere spits.

Werklust en motivatie zijn ook competenties en daar zouden veel voetballers tegenwoordig een voorbeeld aan kunnen nemen.
Area 58

PePe

Martijn kan de gemiste strafschop dit seizoen nog goed maken, door te promoveren. (Dan krijg je er ook geen trauma van)

papier


denistel

Citaat van: Yellow Army op maart 03, 2017, 12:54:07
Werklust en motivatie zijn ook competenties en daar zouden veel voetballers tegenwoordig een voorbeeld aan kunnen nemen.

uiteraard en dat zeg ik toch ook maar spitsen worden afgerekend op
het maken van doelpunten.

het is denk ik kiezen tussen 11 hardwerkenden met beperkte techniek die
gem 8 goals scoren of ook 4 a 5 er bij die wat minder hard werken maar
de ballen er wel inschieten.

kijk bijv naar ziyech die bij twente bij 80% van de goals was betrokken
of zelf scorend of assists. bij ajax scoort ie zelf amper en de assists zijn
ook een stuk minder geworden omdat ie meer in de teamgeest moet
werken. ik zag de ziyech van twente liever spelen hoor.

DayDreamer

Las gisteren een interview waarin hij aangeeft te hebben bijgetekend met de wetenschap om 2e spits te worden, terwijl er andere opties waren.
Ik vind dat grote klasse van deze jongen, dat Cambuur er dan niet in slaagt een andere / betere 1e spits te halen kan hij niks aan doen.
Barto is gewoon erg belangrijk geweest in veel wedstrijden, zonder hem zouden we gisteren niet eens in Alkmaar hebben gestaan.
Tuurlijk, ik erger me soms ook dood aan hem, struikelend over zijn eigen benen, of de bal aan de zijlijn hebben en dan proberen om iets van de goal te halen en na 2 tellen de bal kwijt te zijn. Er zijn ook zat wedstrijden waarin we hem niet zien, of heel slecht speelt.
Barto is vaak verguist of op de bank beland maar door hard werken vaak weer 1e spits geworden en nooit een kwaad woord hierover, heeft zich nooit negatief uitgelaten over de club. Niks dan respect voor deze man. Ik hoop dat het hem gaat lukken om dit seizoen in stijl af te sluiten.

Ik hoop wel dat er volgend jaar een goede spits bijkomt, je merkt wel dat de jaartjes wat gaan tellen bij Barto. Maar deze jongen kun je nog prima een jaar erbij hebben als stand-in, en ligt volgens mij ook prima in de groep.

denistel

daar kan ik mij heel goed in vinden.

Vlampiep

Citaat van: denistel op maart 03, 2017, 13:24:25
uiteraard en dat zeg ik toch ook maar spitsen worden afgerekend op
het maken van doelpunten.

het is denk ik kiezen tussen 11 hardwerkenden met beperkte techniek die
gem 8 goals scoren of ook 4 a 5 er bij die wat minder hard werken maar
de ballen er wel inschieten.

kijk bijv naar ziyech die bij twente bij 80% van de goals was betrokken
of zelf scorend of assists. bij ajax scoort ie zelf amper en de assists zijn
ook een stuk minder geworden omdat ie meer in de teamgeest moet
werken. ik zag de ziyech van twente liever spelen hoor.
Een speler bij ons met een soms goede assist en goed schot is Hoefdraad.
Maar deze speler is niet bereid te willen werken als de tegenstander in balbezit is door bijvoorbeeld druk te zetten, dat laat hij liever over aan zijn collega's.
Dat kun je niet hebben in dergelijke wedstrijden waar meer wordt gevraagd dan 2 assists en 1 mooi schot op de goal. Iedereen was gisteren kapot, maar Hoefdraad kon zijn hempie nadat hij was vervangen weer zweet loos in zijn tasje stoppen.


Vlampiep

Citaat van: DayDreamer op maart 03, 2017, 13:50:12
Las gisteren een interview waarin hij aangeeft te hebben bijgetekend met de wetenschap om 2e spits te worden, terwijl er andere opties waren.
Ik vind dat grote klasse van deze jongen, dat Cambuur er dan niet in slaagt een andere / betere 1e spits te halen kan hij niks aan doen.
Barto is gewoon erg belangrijk geweest in veel wedstrijden, zonder hem zouden we gisteren niet eens in Alkmaar hebben gestaan.
Tuurlijk, ik erger me soms ook dood aan hem, struikelend over zijn eigen benen, of de bal aan de zijlijn hebben en dan proberen om iets van de goal te halen en na 2 tellen de bal kwijt te zijn. Er zijn ook zat wedstrijden waarin we hem niet zien, of heel slecht speelt.
Barto is vaak verguist of op de bank beland maar door hard werken vaak weer 1e spits geworden en nooit een kwaad woord hierover, heeft zich nooit negatief uitgelaten over de club. Niks dan respect voor deze man. Ik hoop dat het hem gaat lukken om dit seizoen in stijl af te sluiten.

Ik hoop wel dat er volgend jaar een goede spits bijkomt, je merkt wel dat de jaartjes wat gaan tellen bij Barto. Maar deze jongen kun je nog prima een jaar erbij hebben als stand-in, en ligt volgens mij ook prima in de groep.
Helemaal mee eens.
Hopelijk wordt hij nog heel belangrijk in de competitie en kan hij deze teleurstelling weg spelen met de goal die leidt naar promotie.
Hij is voor mij verheven tot kult held.

Collingwood

Het schijnt dat FC Den Bosch voor volgend seizoen Rob Maas wil als trainer.
Kalmte alleen kan u redden.

nikjeuh

Citaat van: Collingwood op maart 04, 2017, 10:52:54
Het schijnt dat FC Den Bosch voor volgend seizoen Rob Maas wil als trainer.
Sterkte Bosschenaren!  :_schater :_schater :_schater

Vlampiep

Citaat van: nikjeuh op maart 04, 2017, 16:34:01
Sterkte Bosschenaren!  :_schater :_schater :_schater
Ken hij ut predicaat Bossche bolus kreie.
Ik gun n'm succes as hoofdtrainer, maar sien ut un gat inu hasses.