Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Daarbij gaat Barto (met alle respect) zijn aannames niet meer verbeteren en Streek kan door veel spelen met goede spelers om zich heen nog wel balvaster worden.
Afjagen en loopacties maken kan Streek net zo goed als Barto en ook in de afronding is Streek een zekerheidje.

PePe

Schrijf Martijn Barto nog niet af, hij werkt hard, en is soms erg belangrijk.

Bankzitter

Absoluut. En als oudste speler nooit geblesseerd en topfit, dat mag ook wel eens gezegd worden.

PePe

Heeft zijn doelstelling bij Cambuur niet gehaald.

piene hassus

Alle fertrouwen inne treners dus Barto ken dus toch wel wat

DayDreamer

Dit spel gaat te snel voor Barto, daarnaast zakt hij vaak in, wat hij juist niet moet doen, Barto moet aan het eind van de aanval staan, niet aan het begin.

Agy

Citaat van: DayDreamer op februari 06, 2017, 09:44:57
....daarnaast zakt hij vaak in, wat hij juist niet moet doen, Barto moet aan het eind van de aanval staan, niet aan het begin.

Dat is opdracht van de trainers dus dat kun je hem niet kwalijk nemen.

DayDreamer

Citaat van: Agy op februari 06, 2017, 10:36:42
Dat is opdracht van de trainers dus dat kun je hem niet kwalijk nemen.

Dan leg je zijn zwakte bloot toch?

zeewolde

Valmir Berisha naar Aalesunds. Die eindigden afgelopen seizoen 9e in de hoogste Noorse divisie

Delamere

Als Cambuur goed speelt, zoals tegen Dordrecht en Helmond Sport, valt op hoeveel voetballende beperkingen heeft. Als Cambuur zo slecht speelt als gisteravond dan valt op hoe hard hij ondanks alles toch blijft werken en knokken.

okkele

cambuur onwaardig.....weg met die vent.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

YellowBlue

Citaat van: okkele op februari 11, 2017, 16:51:38
cambuur onwaardig.....weg met die vent.
prima voor het laatste halfuur

sunderland

Tijd om op bed te gaan ! We gaan voor 18 km

Kuzmanovic-Apeldoorn

Doelpuntenmakers beker

Barto 4
Monteiro 2
van Deelen 2
Bakker 1

We rekenen op hem _O_
Henk, held, bedankt

denistel

dat zou heel mooi zijn :proost |:)