Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: De Gast op januari 31, 2017, 16:30:53
Heeft Marcel Keizer het toch goed gezien dus.. PANNEKOEK
die slapjanus zag sowieso niks hier .prutser. Je kon duidelijk zien dat v veen echt wel een goede was

PePe

Byrne heeft een contract voor 3,5 seizoen getekend bij Wigan, zo meldt Manchester City via de officiƫle kanalen. De transfer van de Ierse middenvelder werd rond het sluiten van de transfermarkt beklonken.

John Hiatt

Alex Pama met hartaanval in ziekenhuis. Gaat nu gelukkig weer goed.

sunderland

Citaat van: John Hiatt op februari 02, 2017, 21:12:20
Alex Pama met hartaanval in ziekenhuis. Gaat nu gelukkig weer goed.
oef heftig . Deze man heeft Cambuur (weer )op de kaart gezet.

Lore

Citaat van: sunderland op februari 02, 2017, 21:24:45
oef heftig . Deze man heeft Cambuur (weer )op de kaart gezet.

Dat is enorm schrikken.

Pama is een goede vent, maar hij heeft echt enorme steken laten vallen als directeur van Cambuur. Met bijna fatale gevolgen!

DK

Citaat van: Lore op februari 03, 2017, 09:01:44
Dat is enorm schrikken.

Pama is een goede vent, maar hij heeft echt enorme steken laten vallen als directeur van Cambuur. Met bijna fatale gevolgen!

Deed het inderdaad hartstikke goed, vertrouwde alleen teveel op de centen van Riedstra.

Lore

Citaat van: DK op februari 03, 2017, 11:31:24
Deed het inderdaad hartstikke goed, vertrouwde alleen teveel op de centen van Riedstra.

Precies en voor een directeur is contuniuteit de belangrijkste doelstelling. Door Riedstra informeel garant te laten staan heeft hij dat op het spel gezet!

Bernardo

In dit soort wedstrijden hebben we niks aan Barto, kan totaal niet mee in het snelle aanvalspel. Zodra vd Streek fit is, hij maar in de spits!

Collingwood

Citaat van: Bernardo op februari 03, 2017, 23:29:16
In dit soort wedstrijden hebben we niks aan Barto, kan totaal niet mee in het snelle aanvalspel. Zodra vd Streek fit is, hij maar in de spits!

Eens, verwacht ook dat dit gebeurt. Overigens kan Barto in bepaalde wedstrijden/fases van wedstrijden wel heel belangrijk zijn, al met al toch blij dat hij er bij is.
Kalmte alleen kan u redden.

Delamere

Door het technische en korte combinatiespel zoals Cambuur nu speelt komen zijn voetballende mankementen wel heel nadrukkelijk aan het licht. Voor vlijt een dikke voldoende maar voor de rest houdt het niet over.

Bolle

Valt in dergelijke wedstrijden idd toch door de mand... Werkt altijd hard, maar moet wel op in de spitspositie staan op de momenten dat het erop aankomt.

Lore

Citaat van: Collingwood op februari 03, 2017, 23:32:26
Eens, verwacht ook dat dit gebeurt. Overigens kan Barto in bepaalde wedstrijden/fases van wedstrijden wel heel belangrijk zijn, al met al toch blij dat hij er bij is.

Ik denk heb ook, want wie moet je er landers af halen?

AL

Citaat van: Bernardo op februari 03, 2017, 23:29:16
In dit soort wedstrijden hebben we niks aan Barto, kan totaal niet mee in het snelle aanvalspel. Zodra vd Streek fit is, hij maar in de spits!

Streek is voetballen ook niet sterk.
Met dit voetbal vind ik Hoefdraad de meest geschikte speler op 9.

Collingwood

Citaat van: AL op februari 04, 2017, 08:48:46
Streek is voetballen ook niet sterk.
Met dit voetbal vind ik Hoefdraad de meest geschikte speler op 9.

Wel beter dan Barto, en Streek moet wat mij betreft spelen, die scoort zo makkelijk. Is ook levensgevaarlijk in combinatie met (de steekballen van) Hoefdraad.
Kalmte alleen kan u redden.

SCC

Inderdaad, met dit frivole spel kan Barto het moeilijk bijbenen. Streek zal voor hem komen, want ik begrijp wel waarom sommigen Hoefdraad als balvaste speler daar willen zien (eerste aanname Streek is ook niet fantastisch), maar je hebt in dit systeem wel het afjagende vermogen nodig zoals Barto en Streek dat doen.