Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

El Makrini waarschijnlijk naar Roda.
Kalmte alleen kan u redden.

justremco

Citaat van: Collingwood op januari 30, 2017, 11:47:45
El Makrini waarschijnlijk naar Roda.

;( ;( had m een mooiere club gegund ipv die moffen die elk jaar 25 nieuwe spelers halen

nannenijpscc

Mohamed El Makrini keert terug naar Nederland. De 29-jarige middenvelder staat op het punt om een contract te tekenen bij Roda JC Kerkrade, zo meldt TV3 Sport. El Makrini ligt nu nog vast bij Odense BK in Denemarken.
Lees meer op www.voetbalzone.nl

DayDreamer

Citaat van: nannenijpscc op januari 30, 2017, 11:59:30
Mohamed El Makrini keert terug naar Nederland. De 29-jarige middenvelder staat op het punt om een contract te tekenen bij Roda JC Kerkrade, zo meldt TV3 Sport. El Makrini ligt nu nog vast bij Odense BK in Denemarken.
Lees meer op www.voetbalzone.nl

Leuk dat hij weer op de Nederlandse velden te bewonderen is, jammer dat hij naar het DKV van het zuiden gaat.

speculeter

666

Citaat van: speculeter op januari 30, 2017, 13:09:36
Zonde....

Idd zonde, nu degraderen ze iig niet meer. Utrecht Groningen Willem II ADO en Roda zijn van die clubs die zich altijd veilig kopen.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Collingwood

Mac-Intosch naar Almere City.

Agy

Citaat van: Collingwood op januari 31, 2017, 12:04:06
Mac-Intosch naar Almere City.

Jammer, die had hier wel terug mogen keren.

Collingwood

Kevin van Veen kan naar China: "Dit is ongelooflijk"

Kevin van Veen kan gaan cashen in China. De 25-jarige aanvaller van Scunthorpe United staat in de concrete belangstelling van het Chinese Henan Jianye FC.

Een eerste bod van vier miljoen pond werd afgewezen door de League One-club. "Maar dat is volgens mij alleen maar om er nog meer uit te halen", zegt Van Veen tegen FOX Sports.

De ex-aanvaller van onder meer FC Oss en Cambuur weet niet wat hem overkomt. "Het is waar, dit is echt ongelooflijk. Ik kan daar zoveel verdienen, dan hoef ik later nooit meer te werken. Echt once in a lifetime."

Van Veen zit rond deze tijd om de tafel met de eigenaar van Scunthorpe en hoopt vurig op een overeenkomst tussen de clubs. "Als dat gebeurt, dan ga ik er helemaal voor. Het zou erg dom zijn om het niet te doen. Echt ongelooflijk." (FOX Sports)

ChantiSCC

Citaat van: Collingwood op januari 31, 2017, 15:35:12
Kevin van Veen kan naar China: "Dit is ongelooflijk"

Kevin van Veen kan gaan cashen in China. De 25-jarige aanvaller van Scunthorpe United staat in de concrete belangstelling van het Chinese Henan Jianye FC.

Een eerste bod van vier miljoen pond werd afgewezen door de League One-club. "Maar dat is volgens mij alleen maar om er nog meer uit te halen", zegt Van Veen tegen FOX Sports.

De ex-aanvaller van onder meer FC Oss en Cambuur weet niet wat hem overkomt. "Het is waar, dit is echt ongelooflijk. Ik kan daar zoveel verdienen, dan hoef ik later nooit meer te werken. Echt once in a lifetime."

Van Veen zit rond deze tijd om de tafel met de eigenaar van Scunthorpe en hoopt vurig op een overeenkomst tussen de clubs. "Als dat gebeurt, dan ga ik er helemaal voor. Het zou erg dom zijn om het niet te doen. Echt ongelooflijk." (FOX Sports)

Die het over een paar jaar niks meer juh  :_schater

justremco

Of alles verdubbelt  :_schater

De Gast

Heeft Marcel Keizer het toch goed gezien dus.. PANNEKOEK

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: ChantiSCC op januari 31, 2017, 15:47:19
Die het over een paar jaar niks meer juh  :_schater

Een tennisarm van het trekken aan de eenarmige bandiet ;(
Ik hoop voor hem dat hij gelukkig wordt van al zn zure centjes... maar vrees het ergste.

janou

dit heeft niks met gierigheid te maken hoor. als jij een miljoen per jaar kan verdienen (terwijl je weet dat jou niveau bovenin juup of onderin eredivisie licht wat qua geld niet bijzonder veel is) zou ik dat zeker doen. dan is het verschil zo aanzielijk dat je het niet kan laten liggen. en als jij je financieel onafhankelijk kan spelen, is dat ook wel wat fijner met het oog op de toekomst als je op je 32e stopt met voetbal en nog 35 jaar tot AOW hebt

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: janou op januari 31, 2017, 19:27:51
dit heeft niks met gierigheid te maken hoor. als jij een miljoen per jaar kan verdienen (terwijl je weet dat jou niveau bovenin juup of onderin eredivisie licht wat qua geld niet bijzonder veel is) zou ik dat zeker doen. dan is het verschil zo aanzielijk dat je het niet kan laten liggen. en als jij je financieel onafhankelijk kan spelen, is dat ook wel wat fijner met het oog op de toekomst als je op je 32e stopt met voetbal en nog 35 jaar tot AOW hebt

Ja daar heb je wel gelijk in, ik snap dat ook en ik gun het hem ook best wel.
Maar ik meende dat van Veen een gokverslaving heeft of heeft gehad, daarom zei ik ook, ik hoop dat hij er gelukkig mee wordt, al dat geld.
En er niet aan kapot gaat.