Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Citaat van: Vlampiep op september 24, 2016, 18:11:40
Aan mijn lezen mankeert het niet hoor.
En ik ben het met je eens dat alle spelers bij Cambuur niet beter zijn gaan spelen onder Maas.
En ja, Barto is een gemankeerde spits waar we met deze speelstijl weinig aan hebben.
Maar dit zit meer in de spelwijze verweven dan aan Barto zijn capaciteiten.
Als Maas de opdracht geeft de vleugelspelers vanaf de achterlijn de bal strak op kophoogte voor te geven in plaats van steeds naar binnen te komen, kunnen we iets aan Barto hebben.

Exact, combinerend door het midden heb je aan zowel Barto als Hemmen niks. Tekenend hiervoor was de balaaname Barto in de eerste helft op rand 16 waarbij de bal zover van zijn voet sprong dat ie op de middenlijn terecht kwam.
Area 58

rvw

neem wat meer risico met balletjes naar voren, in plaats van constant weer breed of naar achteren spelen

Vlampiep

Citaat van: rvw op september 24, 2016, 19:42:26
neem wat meer risico met balletjes naar voren, in plaats van constant weer breed of naar achteren spelen
De trainer bepaalt hoe er gespeeld gaat worden en dat is tot de doellijn combineren.
Verder mag de lange bal niet worden gehanteerd en wil hij vanuit achter de combinatie zien.
Het succes van vorig seizoen wil hij doorzetten bij Cambuur. 8P

Agy

#3768
Citaat van: denistel op september 24, 2016, 16:05:25
ik wentel niks af op barto ik zeg dat je met hem niet verder komt.en als je goed leest zeg ik dat over vd streek en bakker oek..worden eerder miner dan beter het laatste jaar dus goed lezen.of wil je zeggen dat deze 3
wel voor uit zijn gegaan.
Tja vindt het een beetje jammer dat je elke keer dezelfde kritiek op deze 3 hebt. Jij bent nooit een Bakker fan geweest maar deze jongen speelt echt wel goed hoor. Is samen met N'Koto en Steenvoorden een goed verdedigend blok en doet in balbezit gewoon wat hij doen moet. Dat jij, en enkele anderen, elke keer ook alleen maar de negatieve punten van Barto benoemt (hard werken) vindt ik ook erg zwak, die jongen kan echt wel wat meer. vdStreek is niet echt in vorm maar hij en Barto zijn spelers die met goede/slimme loopacties ruimte maken voor anderen (het spel zonder bal) en op het juiste moment positie kiezen. Maar goed zolang onze trainer liever met Kip, Hoefdraad en Houtkoop/Gouriye een beetje wil gaan zaalvoetballen in de 16 dan heb je aan deze jongens niet veel. Dat kun je hun niet kwalijk nemen maar ik geef je op een briefje dat je in JL het juist van deze spelers moet hebben. Het is de enige manier om de compacte/fysieke tegenstander uit elkaar te spelen. Dat gepiel van Kip en Hoefdraad in de 16 is zo makkelijk te verdedigen.

Dokkumer

Mart wilde graag meer speelminuten maken en daar was hier geen zicht op. En op basis van dat geschatte relatief lage aantal speelminuten had hij hier zich niet zo kunnen doorontwikkelen als bij Sparta.

Montana

Citaat van: SCCdrachten op september 24, 2016, 12:30:29
?? Dijkstra was niet goed genoeg hoor

Los daarvan mocht hij wel blijven

Bankzitter

Dijkstra was  niet goed genoeg om op de plek van El Makrini te spelen, hij werd gezien als back up achter Reijnen en Mac Intosh. Bij Sparta kreeg hij veel speeltijd en een kans op het middenveld.

Destroyer

Blijft toch zonde dat we zo'n Hunte hebben moeten laten gaan naar VVV. Doet daar goede zaken.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

denistel

vrijdag had ik bijna op iedereen wel kritiek want verwacht er gewoon veel meer van
deze 3 spelen op belangrijke plaatsen en dus verwacht ik daar nog meer van.
hij hebt het over de loopacties van die spelers maar ja als er 8 verdedigers staan
heb je daar juist geen ruimte voor volgens mij,en moet je het juist wel van spelers
hebben die een actie kunnen maken.
dat de trainer barto en vd streek wel opsteld is niet hun fout dat klopt.

zijn ook lui die gouriye niks vinden maar ja die heeft wel de techniek om
een mannetje uit te spelen.en kip zou ik gewoon op 10 zetten bakker er
achter en als boutazmar of schilder fit zijn die er bij zetten.

piene hassus

Miskien ist un idee dat de trener sien speulers us analiseert, wat se kenne en niet kenne en daar un systeem foor ontwikkelt. Dan blieft un fleugelspits miskien wel oppe fleugel omdat ut int centrum te druk wut as hij en sien ferdediger daar oek nog heen gane.



PePe

Citaat van: piene hassus op september 26, 2016, 11:03:18
Miskien ist un idee dat de trener sien speulers us analiseert, wat se kenne en niet kenne en daar un systeem foor ontwikkelt. Dan blieft un fleugelspits miskien wel oppe fleugel omdat ut int centrum te druk wut as hij en sien ferdediger daar oek nog heen gane.

Un trener mut soms keuzes make, al strookt dat niet altied met de competenties.

piene hassus

Ok maar dan komme dr weer forumgangers die fiene dat speulers slecht functionere. Niet fergete dat Monteiro un jonge jonge is en dat er 6 nieuwe speulers inpast wudde mut, dat kost tyd.

speculeter

Sierd vd Berg word keeperstrainer van Jong Oranje.
Mooi voor hem!!

Geelblauwstiens

Citaat van: speculeter op september 27, 2016, 17:27:43
Sierd vd Berg word keeperstrainer van Jong Oranje.
Mooi voor hem!!
Ja toch!

denistel

hevve andere teams toch oek last van. op papier en qua feld hevve we
gewoon een prima selectie waar veel meer in zit.
en ja de druk is hier groter dan bij andere 1e div clubs net als bij nac
bijvoorbeeld maar ja hier speel je ook voor 7000 man en bij nac voor
14.000 en wordt er meer verdiend dan bij oss achilles almere enz.
dat hoort en nou gewoon allemaal bij en anders moeten die spelers
bij die clubs blijven spelen.

zoals bij de meeste volksclubs goed is goed en slecht is slecht.

en als we zoals vrijdag met 3-1 winnen dan moeten ze meteen
weer bezig gaan met dat het beter moet en alles een stapje hoger
neer zetten.
en niet van ik heb ze een compliment gegeven enz enz want dan
gaat er weinig veranderen.