Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

denistel

heeft zich goed omhoog gewerkt en is em gegund

Bolle

Als je er nou 'gewoon' 2 in had geschopt, dan had je bij je 2e je 'wijs-ik-ff-mooi-op-m'n-nummer-9'-act kunnen opvoeren...

Bernardo


moodygrunn

Hele behoorlijke invalbeurt. Met hem kwam er in ieder geval wat drive in de ploeg.  Kreeg twee (kleine) mogelijkheden, zonde dat er dan niet eentje in wappert.
In Henk en Sandor we trust

Bernardo

Citaat van: moodygrunn op september 30, 2016, 23:40:43
Hele behoorlijke invalbeurt. Met hem kwam er in ieder geval wat drive in de ploeg.  Kreeg twee (kleine) mogelijkheden, zonde dat er dan niet eentje in wappert.

Kleine? Die ene was wel heel groot, beetje spits maakt zo bal gewoon.

moodygrunn

Citaat van: Bernardo op september 30, 2016, 23:42:36
Kleine? Die ene was wel heel groot, beetje spits maakt zo bal gewoon.

Bedoel je die met 2 man in zn rug?
In Henk en Sandor we trust

Bolle

Citaat van: moodygrunn op september 30, 2016, 23:43:02
Bedoel je die met 2 man in zn rug?

Een echte spits maakt ze juist dan idd!

Agy

#3787
Zal allemaal wel.

Vorig seizoen is geen referentiepunt gezien de competitie en het zwalkende team. Tegen Achilles was iedereen slecht maar over het algemeen gebeurt er iets als Barto erin staat. Nu ook weer 4 kansen in 5 minuten, dat krijgt de rest niet voor elkaar. Zolang er niets beters is gewoon Barto in de spits opstellen, al was het alleen maar omdat de rest dan beter rendeert.

zeewolde

Citaat van: Bolle op september 30, 2016, 23:11:42
Als je er nou 'gewoon' 2 in had geschopt, dan had je bij je 2e je 'wijs-ik-ff-mooi-op-m'n-nummer-9'-act kunnen opvoeren...
had je liever weer MCL Hemmen gezien...

koosZevenaar

Citaat van: Bernardo op september 30, 2016, 23:39:29
Topspits!  :_schater
Hoe moeilijk kun je het in je leven hebben met het "Barto-syndroom"
Hij moet iedere kans verzilveren, zo niet dan kun je hem weer lekker afbranden.
Gauw die MCL-Hemmen (zoals eerder hier genoemd) er weer in, heeft er toch ook al 5 in liggen of droom ik nu.
Neem de achterhoede eens op de korrel, hoeveel hebben die er al tegen, 12 in 9 wedstrijden.
Who the fuck is die simpele Bernardo?

zeewolde

Citaat van: koosZevenaar op oktober 01, 2016, 00:34:46
Hoe moeilijk kun je het in je leven hebben met het "Barto-syndroom"
Hij moet iedere kans verzilveren, zo niet dan kun je hem weer lekker afbranden.
Gauw die MCL-Hemmen (zoals eerder hier genoemd) er weer in, heeft er toch ook al 5 in liggen of droom ik nu.
Neem de achterhoede eens op de korrel, hoeveel hebben die er al tegen, 12 in 9 wedstrijden.
Who the fuck is die simpele Bernardo?
ik heb copyright

En die Peersman moet in de winter ook lekker richting woestijn

denistel

Citaat van: Agy op oktober 01, 2016, 00:00:31
Zal allemaal wel.

Vorig seizoen is geen referentiepunt gezien de competitie en het zwalkende team. Tegen Achilles was iedereen slecht maar over het algemeen gebeurt er iets als Barto erin staat. Nu ook weer 4 kansen in 5 minuten, dat krijgt de rest niet voor elkaar. Zolang er niets beters is gewoon Barto in de spits opstellen, al was het alleen maar omdat de rest dan beter rendeert.

is meestal als ie invalt hoor als basis spits kan ie het ook niet is mijn mening.
maar hoefdraad is ook geen schutter helaas.

ik vind dat we afscheid hadden moeten nemen van barto en geen hemmen hadden
moeten halen. jeugdige spitsen zoals die Boere van Oss en Braken bij Almere
hoe kan het dat wij niet zulke spelers in de selectie hebben.

Bernardo

Citaat van: koosZevenaar op oktober 01, 2016, 00:34:46
Hoe moeilijk kun je het in je leven hebben met het "Barto-syndroom"
Hij moet iedere kans verzilveren, zo niet dan kun je hem weer lekker afbranden.
Gauw die MCL-Hemmen (zoals eerder hier genoemd) er weer in, heeft er toch ook al 5 in liggen of droom ik nu.
Neem de achterhoede eens op de korrel, hoeveel hebben die er al tegen, 12 in 9 wedstrijden.
Who the fuck is die simpele Bernardo?

Mij gaat het erom als je als Barto zijnde vind dat je eerste spits hoort te zijn, moet je zulke kansen gewoon afmaken. Maar met Barto als eerste spits zullen wij nooit om de bovenste plaatsen meedoen, ook niet met een andere trainer. Barto inbrengen voor de laatste kwartier/20 minuten als je wat moet forceren kan prima. Jammer dat je op het einde toch weer op de man moet spelen.  :X

gewoon een fan

Het is heel simpel, eigenlijk is Barto een op en top Leeuwarder.
Het het nooit wat weest en et zal nooit wat wurde  ;(

Heel jammer maar het is de realiteit helaas.

hobbes

Volgens mij hebben we Masek te makkelijk weg laten gaan. Punt nu regelmatig een doelpuntje mee. Ik snap niet waarom die geen enkele kans heeft gekregen