Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

SCCdrachten

Citaat van: Montana op september 23, 2016, 22:19:19
Men wilde voor alle duidelijkheid wél verlengen met Dijkstra slleen wilde hij dat zelf niet.

?? Dijkstra was niet goed genoeg hoor

Cor

Penalty versierd, tegenstander rode kaart, klasse  :proost

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Cor op september 24, 2016, 12:31:08
Penalty versierd, tegenstander rode kaart, klasse  :proost

En waarom ws hij zo boos daarna
Henk, held, bedankt

denistel

barto was on fire toch volgens sommigen nou het was dramatisch gister.

andere teams hevve een jonge spits en die scoren (braken-boere enz)
en dat hadden wij ook mutte doen.

van barto weet je dat ie niet beter wordt.

denistel

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 24, 2016, 12:45:46
En waarom ws hij zo boos daarna

die tegenstander vroeg of ie moe was :_schater

Cor

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 24, 2016, 12:45:46
En waarom ws hij zo boos daarna

Is dat interessant? Ik zou het hem zelf vragen als ik jou was, ben geen gedachtelezer.

Galdiano

Citaat van: denistel op september 24, 2016, 13:00:27
barto was on fire toch volgens sommigen nou het was dramatisch gister.

andere teams hevve een jonge spits en die scoren (braken-boere enz)
en dat hadden wij ook mutte doen.

van barto weet je dat ie niet beter wordt.

Hemmen liep op de tribune in Sittard te klagen dat het spel slecht was. Ook als Hemmen fit is winnen we de oorlog niet. De 9 en de 1 gaat ons opbreken dit seizoen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

justremco

Citaat van: Galdiano op september 24, 2016, 13:47:16
Hemmen liep op de tribune in Sittard te klagen dat het spel slecht was. Ook als Hemmen fit is winnen we de oorlog niet. De 9 en de 1 gaat ons opbreken dit seizoen.

Conclusie,  de TD heeft wederom verkeerd ingekocht

Keira

Citaat van: DayDreamer op september 24, 2016, 12:04:09
Wil veel te graag, probleem is dat hij daardoor constant uit positie gaat lopen. 11 man voor de goal of niet, was gewoon een verschrikkelijke wedstrijd.  :R

Als hij zo behendig en snel was dan speelde hij wel Barca!

hobbes

Citaat van: Keira op september 24, 2016, 14:17:15
Als hij zo behendig en snel was dan speelde hij wel Barca!

Maar ik geloof dat de meeste supporters dat niet zo door hebben.

denistel

Citaat van: hobbes op september 24, 2016, 14:32:43
Maar ik geloof dat de meeste supporters dat niet zo door hebben.

nee idd sommigen vinden em geweldig omdat ie zo hard werkt.hou toch op zeg

Vlampiep

Citaat van: denistel op september 24, 2016, 14:50:01
nee idd sommigen vinden em geweldig omdat ie zo hard werkt.hou toch op zeg
Jammer dat er een aantal waaronder jij ook, altijd proberen het slechte spel op Barto af te wentelen.
Het hele middenveld en voorhoede en keeper speelden als een weke drol.
Maar als de domoren van buitenspelers constant naar binnen trekken heeft een spits eigenlijk niets te zoeken voor de goal. Als je iemand wilt aanwijzen voor het slechte spel, dan kun je wijzen naar Maas, die geeft opdracht door te combineren tot de doellijn. Een kopie van vorig jaar bij Vitesse.
Verder ben ik echt van menig dat er een betere spit moet worden aangetrokken en een andere keeper. Maar we hebben niet anderen en zullen het hier in ieder geval tot de winterstop mee moeten doen.



hobbes

Citaat van: Vlampiep op september 24, 2016, 15:13:40
Jammer dat er een aantal waaronder jij ook, altijd proberen het slechte spel op Barto af te wentelen.
Het hele middenveld en voorhoede en keeper speelden als een weke drol.
Maar als de domoren van buitenspelers constant naar binnen trekken heeft een spits eigenlijk niets te zoeken voor de goal. Als je iemand wilt aanwijzen voor het slechte spel, dan kun je wijzen naar Maas, die geeft opdracht door te combineren tot de doellijn. Een kopie van vorig jaar bij Vitesse.
Verder ben ik echt van menig dat er een betere spit moet worden aangetrokken en een andere keeper. Maar we hebben niet anderen en zullen het hier in ieder geval tot de winterstop mee moeten doen.

Wat ik bedoelde was meer dat sommigen wonderen verwachten van de spelers die wij met ons budget kunnen halen. Als Barto veel beter was dan had hij niet bij ons gevoetbald. Het draait allemaal om geld, zolang er daar niet meer van is dan zijn dit de spelers waar we het mee moeten doen.

denistel

Citaat van: Vlampiep op september 24, 2016, 15:13:40
Jammer dat er een aantal waaronder jij ook, altijd proberen het slechte spel op Barto af te wentelen.
Het hele middenveld en voorhoede en keeper speelden als een weke drol.
Maar als de domoren van buitenspelers constant naar binnen trekken heeft een spits eigenlijk niets te zoeken voor de goal. Als je iemand wilt aanwijzen voor het slechte spel, dan kun je wijzen naar Maas, die geeft opdracht door te combineren tot de doellijn. Een kopie van vorig jaar bij Vitesse.
Verder ben ik echt van menig dat er een betere spit moet worden aangetrokken en een andere keeper. Maar we hebben niet anderen en zullen het hier in ieder geval tot de winterstop mee moeten doen.

ik wentel niks af op barto ik zeg dat je met hem niet verder komt.en als je goed leest zeg ik dat over vd streek en bakker oek..worden eerder miner dan beter het laatste jaar dus goed lezen.of wil je zeggen dat deze 3
wel voor uit zijn gegaan.

Vlampiep

Citaat van: denistel op september 24, 2016, 16:05:25
ik wentel niks af op barto ik zeg dat je met hem niet verder komt.en als je goed leest zeg ik dat over vd streek en bakker oek..worden eerder miner dan beter het laatste jaar dus goed lezen.of wil je zeggen dat deze 3
wel voor uit zijn gegaan.
Aan mijn lezen mankeert het niet hoor.
En ik ben het met je eens dat alle spelers bij Cambuur niet beter zijn gaan spelen onder Maas.
En ja, Barto is een gemankeerde spits waar we met deze speelstijl weinig aan hebben.
Maar dit zit meer in de spelwijze verweven dan aan Barto zijn capaciteiten.
Als Maas de opdracht geeft de vleugelspelers vanaf de achterlijn de bal strak op kophoogte voor te geven in plaats van steeds naar binnen te komen, kunnen we iets aan Barto hebben.