Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

666

Citaat van: PePe op juni 22, 2016, 16:06:17
DKV (geld stinkt niet)

Alles wat uit DKV komt stinkt, dus geld ook. Of wordt hij betaald met varkens en andere boerderij dingen.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Delamere

Citaat van: El Ma-kri-niii op juni 22, 2016, 16:33:39
Prima spits voor een degradatiekandidaat. :devil
Zo is dat!

Bankzitter

En het hielp niet dat de spelers om Barto heen (met name van de Streek, opkomende Peersman/Vytas) ook niet balvast waren... aanvoer van passes van oa Byrne, Bakker en vd Laan waren op zich prima.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op juni 22, 2016, 23:18:15
En het hielp niet dat de spelers om Barto heen (met name van de Streek, opkomende Peersman/Vytas) ook niet balvast waren... aanvoer van passes van oa Byrne, Bakker en vd Laan waren op zich prima.
nou ik hoop dat Sander foutebalaanname dit jaar zijn balgevoel ook weer terug krijgt want dan ist ook iemand van 12 tot 15 goals

Bankzitter

Tja , als ik van d Streek mocht adviseren dan zou ik ook zeggen: blijven. Veel goals maken, werken aan zwakke punten, zelfvertrouwen en plezier terugkrijgen. Daarna heeft hij de clubs voor het uitzoeken en verdiend Cambuur er ook wat aan. Als hij nu weggaat na een mislukt seizoen, dan dreigt een half jaar bankzitten. Die mooie club en salaris komt wel, hij is nog vrij jong.

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bankzitter

In de winter Reza en Lukoki maar even huren dan.

Galdiano

Citaat van: Bankzitter op juni 23, 2016, 06:45:42
In de winter Reza en Lukoki maar even huren dan.

Waarom? Staan we ongeslagen boven aan! Eind maart begin april zijn we al kampioen!  :devil
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Citaat van: Galdiano op juni 23, 2016, 07:37:19
Waarom? Staan we ongeslagen boven aan! Eind maart begin april zijn we al kampioen!  :devil

Precies. Totaal niet meer investeren in de winter en het geld besparen!

Voorstopper

Citaat van: Lore op juni 23, 2016, 07:49:47
Precies. Totaal niet meer investeren in de winter en het geld besparen!
In de winter al spelers halen voor de eredivisie het jaar erop.... :)  |:)

Collingwood

#3490
Ook frappant:

Jan Mennega ‏@JanMennega  29m29 minutes ago View translation
FC Groningen wil scout Jurrie Koolhof kwijt, maar Koolhof wil niet weg. Meer in DvhN.

EDIT: En Jack Byrne gaat volgend seizoen waarschijnlijk op huurbasis spelen voor Blackburn Rovers.
Kalmte alleen kan u redden.

hobbes

Citaat van: Collingwood op juni 23, 2016, 09:12:22
Ook frappant:

Jan Mennega ‏@JanMennega  29m29 minutes ago View translation
FC Groningen wil scout Jurrie Koolhof kwijt, maar Koolhof wil niet weg. Meer in DvhN.

EDIT: En Jack Byrne gaat volgend seizoen waarschijnlijk op huurbasis spelen voor Blackburn Rovers.

Ben benieuwd of Jack het nivo aan kan.

Chris Cambuur

Hoe zit dat .weet iemand  of  wij nog (huur speler ) van city krijgen ??

justremco

TRANSFER | Sjoerd Overgoor maakt per direct de overstap naar het Hongaarse Szombathelyi Haladás. #Cambuur https://t.co/4iQg9ArID4

keije

Henk de Jong keert in andere rol terug bij FC Groningen

24-06-16 - 11:27 - Categorie: Overig, Home featured

Komend seizoen zal voormalig Beloften-trainer Henk de Jong in een andere rol terugkeren bij FC Groningen. Per 1 augustus gaat de Drachtster aan de slag als commercieel medewerker bij FC Groningen. "Een bewuste keuze om me breder te oriënteren in de voetballerij," aldus de 52-jarige De Jong.





AD

Het hernieuwde contact met de voormalige trainer van onder meer Sneek, Jong FC Groningen (2005-2007), Harkemase Boys en SC Cambuur kwam tot stand via zijn buurman, manager Bob Sikkenk van FC Groningen Media. "Een maand geleden heb ik het eerste gesprek gevoerd bij FC Groningen en meteen was weer het warme gevoel bij de club en de collega's. Op de weg terug heb ik in de auto meteen aan mijn vrouw verteld, dat ik weer voor FC Groningen zou gaan werken."

Breder
Henk de Jong, die afgelopen februari zijn functie als hoofdtrainer bij SC Cambuur neerlegde, gaat bij Groningen niet als trainer aan de slag. "Ik heb bewust gekozen om me breder te oriënteren in de voetballerij. Ik ga aan de slag als commercieel medewerker. Aan de ene kant om voor FC Groningen Media sponsors en adverteerders binnen te halen en aan de andere kant krijg ik een functie als gastheer rondom de wedstrijden van het  eerste elftal. Ook liggen er veel taken rondom het nieuwe TopsportZorgCentrum en zie ik daarin uit naar de samenwerking met Gerard Kemkers."

Langere termijn
Henk de Jong start 1 augustus met zijn werkzaamheden in het Noordlease Stadion en heeft een overeenkomst getekend voor één jaar. "Er waren diverse opties om als trainer aan de slag te gaan, maar ik heb bewust gekozen voor iets anders. In eerste instantie voor één jaar, maar met de intentie om het langere tijd te doen. Ik heb er heel veel zin in om ingaande het nieuwe seizoen weer voor FC Groningen te beginnen!"