Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

siepelsjeu

Citaat van: denistel op juni 21, 2016, 10:18:25
geen kansen zien missen voor open goal?? helemaal geen kansen want die kreeg ie immers niet
nogmaals laatste 12 wedstrijden van hem waren zwaar ondermaats dus blijft vreemd dat we toch
gewoon met hem door gaan. doorstroming staat ie niet in de weg wel een speler die jonger
is en misschien nog beter kan worden(wie het ook maar zal zijn).
Dan kan iedereen bij Cambuur wel weg...

denistel

Citaat van: zeewolde op juni 21, 2016, 10:30:06
raar dat we doorgaan met noenhuis, peersman enz enz gezien de laatste 12 wedstrijden

dat zijn spelers die nog een contract hebben toch dus dat zal wel moeten.
is wat anders dan bij barto maar die wordt een jaar verlengd met een optie
voor nog een jaar ..op basis waarvan,,,goed koop en een lieve jongen en
hij werkt hard. man man man.

Dokkumer

Citaat van: De Gast op juni 20, 2016, 20:52:57
Ik wordt een beetje misselijkheid van dat gezwam over de bewonderenswaardige inzet en instelling van deze jongen  :R Hij doet zn best maar hij is vast niet de enige die dat doet.

Hij heeft er gewoon niks van gebakken afgelopen jaar en is er voor een groot gedeelte verantwoordelijk voor dat we de eredivisie zijn uitgevlogen met zn doelloze acties op het veld. Schande dat zn contract is verlengd. Hij zit straks alleen maar de doorstroming in de weg.
Rot toch alsjeblieft een teringend op met dit onnozele gezwam. Kan er zo nog een 6 tal opnoemen die mede verantwoordelijk waren
vd Streek: Huppelend als een lammetje over het veld, overal waar de bal niet is.
Peersman: Tegen alles schoppend wat beweegt behalve de bal
Nienhuis: In den beginne denkend dat een bal een hete kroket is
Zeinstra: hetzelfde in de latere fase
Narsingh: Zelfs een bushokje kon hij niet passeren
Rosheuvel: Ze zoeken allebei de ballen van zijn voorzetten nog

En ga zo maar door...
Maar gelukkig is het alleen de schuld van Barto :R

De Gast

Alleen? Dat maak jij er weer van.

Ik vind Barto de grootste flop van afgelopen seizoen. En ben van mening dat daardoor ook anderen niet meer goed uit de verf kwamen. Maar dat is mijn mening he.

zeewolde

Citaat van: De Gast op juni 21, 2016, 19:14:55
Alleen? Dat maak jij er weer van.

Ik vind Barto de grootste flop van afgelopen seizoen. En ben van mening dat daardoor ook anderen niet meer goed uit de verf kwamen. Maar dat is mijn mening he.
je vond rosheuvel daadwerkelijk beter?


Maar ja jij had ogbeche ook al afgeschreven een jaar geleden.

Dokkumer

Citaat van: De Gast op juni 21, 2016, 19:14:55
Alleen? Dat maak jij er weer van.

Ik vind Barto de grootste flop van afgelopen seizoen. En ben van mening dat daardoor ook anderen niet meer goed uit de verf kwamen. Maar dat is mijn mening he.
:_schater
Natuurlijk, Zeinstra laat die 2-2 lopen en dat komt door Barto... Rosheuvel hebben ze in de Zuidlanden teruggevonden, komt ook door Barto.
Mensen zien dingen niet die ze niet willen zien en dingen die ze wel willen zien dikken ze aan.

En ja, Barto was na de winterstop dramatisch! Maar net zoals zovelen.

poelie-lwd

Barto is prima om op de bank te hebben en in te brengen in het laatste kwartier als de situatie daarom vraagt. Anders mooi laten zitten!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Cor

Citaat van: poelie-lwd op juni 22, 2016, 08:19:16
Barto is prima om op de bank te hebben en in te brengen in het laatste kwartier als de situatie daarom vraagt. Anders mooi laten zitten!

En dat zal ook wel gebeuren met een goeie spits erbij.

sccambuurlwdd

Citaat van: De Gast op juni 21, 2016, 19:14:55
Alleen? Dat maak jij er weer van.

Ik vind Barto de grootste flop van afgelopen seizoen. En ben van mening dat daardoor ook anderen niet meer goed uit de verf kwamen. Maar dat is mijn mening he.

Wat kraam jij een hoop onzin uit zeg.  :wall

Vlampiep

Citaat van: De Gast op juni 21, 2016, 19:14:55
Alleen? Dat maak jij er weer van.

Ik vind Barto de grootste flop van afgelopen seizoen. En ben van mening dat daardoor ook anderen niet meer goed uit de verf kwamen. Maar dat is mijn mening he.
Snap best dat jij als visueel gehandicapte een heel andere wedstrijd mee krijgt dan die andere 9000. l0l

denistel

een spits kan de kapstok van je team zijn en daardoor kunnen anderen ook beter
gaan spelen toch. als hij de bal goed vast houdt kunnen ze bij sluiten enz. maar
ja omdat die ballen steeds weg spatten of ie buiten spel stond of weer op de grond
lag kwamen we we daar niet aan toen.
natuurlijk ligt het niet aan barto dat we gedegradeerd zijn maar zijn prestaties
waren voor mij nou niet genoeg geweest om te verlengen al1 op basis van hard
werken het cambuur gevoel kennen en goed in de groep liggen.

ruubmac


carlo de leeuw

reza naar heerenveen

PePe


El Ma-kri-niii

Citaat van: ruubmac op juni 22, 2016, 16:02:45
Reza naar dkv.
Prima spits voor een degradatiekandidaat. :devil