Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Mikhail Rosheuvel naar Roda.
Kalmte alleen kan u redden.

Stiens

Die hebben afgelopen seizoen Rosheuvel met hun ogen dicht gescout zeker  8P 8P  :_schater

De Gast

Ben benieuwd hoe die jongen het daar gaat doen. Lag het aan hem of waren de spelers om hem heen nou zo slecht. Ik weet het nog niet.

Collingwood

#3423
Citaat van: De Gast op juni 16, 2016, 14:37:08
Ben benieuwd hoe die jongen het daar gaat doen. Lag het aan hem of waren de spelers om hem heen nou zo slecht. Ik weet het nog niet.

Bijna al zijn voorzetten vlogen de tribune in of tegen een tegenstander op. Wat zouden zijn ploeggenoten daar aan kunnen doen? Nee, Rosheuvel is mij fors tegen gevallen. Goede acties, maar 0,0 rendement.

EDIT: Had de clubs overigens wel voor het uitzoeken:

Martijn Visscher ‏@MartijnVisscher  2m2 minutes ago
Mikhail #Rosheuvel kon ook naar Nacional Madeira, #Maritimo en clubs uit Denemarken en België, maar koos uiteindelijk voor #RodaJC. #cambuur
Kalmte alleen kan u redden.

Vlampiep

Citaat van: denistel op juni 16, 2016, 13:50:00
v veen had 15 wedstrijden in de basis mutte staan dan hadden we over hem kunnen oordelen
barto laatste 12 wedstrijden in de basis staan en geen goal maakt...qua training en inzet
een voorbeeld op voetbal gebied 3x niks doet je zeer aan de ogen af en toe.
Maar dat was toch bij zo'n 9 spelers het geval.
En dan met name de vleugelspelers die het volledig af lieten weten.
Volgens mij heb jij de neiging om je frustraties over het waardeloze seizoen te projecteren op 1 speler.
Ik ben overigens wel van mening dat Barto dit seizoen ook niet erg gelukkig in zijn spel was, maar hij ging mee in het collectieve falen van het geheel.
Want als hij als spits zelf zijn kansen moet creëren is er fundamenteel iets fout inde selectie.




DK

Citaat van: Stiens op juni 16, 2016, 14:31:21
Die hebben afgelopen seizoen Rosheuvel met hun ogen dicht gescout zeker  8P 8P  :_schater

inderdaad.. wat een drama-voetballer.. daar komen we mooi vanaf...   :thumbsup

PePe

Citaat van: DK op juni 16, 2016, 14:55:45
inderdaad.. wat een drama-voetballer.. daar komen we mooi vanaf...   :thumbsup

Goeie actie van hvdv (nooit verwacht)

666

Ik krijg het gevoel dat we hetzelfde kut voetbal krijgen als vorig jaar, gewoon geen vernieuwing. Ik hoop het niet.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

666

Is het niet zo dat als je 1 Rosheuvel van ons afneemt je er een Peersman bij krijgt. Zelfde niveau  8)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

moodygrunn

Citaat van: De Gast op juni 16, 2016, 14:37:08
Ben benieuwd hoe die jongen het daar gaat doen. Lag het aan hem of waren de spelers om hem heen nou zo slecht. Ik weet het nog niet.

We hebben hem structureel verkeerd gebruikt. Zijn kracht ligt in de snelheid. Niet in zn individuele actie. Laat hem dan ook vaker diep gaan. Dan hoeft hij op eigen kracht zijn mannetje niet voorbij.
In Henk en Sandor we trust

De Gast

Citaat van: PePe op juni 16, 2016, 14:58:00
Goeie actie van hvdv (nooit verwacht)

Dus is het ook geen actie van vd Vegt
Transfervrije speler

zeewolde

Dit was de allerslechtste afgelopen seizoen. En dat wil wat zeggen in zo'n rampseizoen.

Zou hij tegen Roda toevallig redelijk gespeeld hebben? Dit vind ik echt onbegrijpelijk. Nog te slecht voor de tweede divisie. En zulke spelers blijven in de ere. Moet wel een hele goede zaakwaarnemer hebben.

oscarsielstra

Blij de Mikhail "voorzet op de cornervlag" Rosheuvel weg is ... had er veel meer van verwacht.
Gewoon te weinig kwaliteit deze jongen ...

Bankzitter

In combinatie met een goede eerste spits en een jong talent erachter is het prima om Barto erbij te houden.
Zolang de trainer maar de juiste keuzes maakt en niet Barto opstelt maar betere/geschiktere spelers op de bank houdt.

Bankzitter

Hij heeft in ieder geval een prima zaakwaarnemer.