Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Bob Schepers van ONS terug naar de club van zijn jeugd, Blauw-Wit '34. Apart dat het toptalent van weleer zo snel zo ver is afgezakt. Prima club natuurlijk, Blauw-Wit, maar het had niet veel gescheeld of Schepers had een aantal jaar geleden bij Everton gespeeld.
Kalmte alleen kan u redden.

sccambuurlwdd

El Makrini speelt een topseizoen bij Odense BK en is (ook) daar onmisbaar. Dat is toch wel de man die we verreweg het meest hebben gemist dit seizoen.

Vlampiep

Citaat van: sccambuurlwdd op mei 13, 2016, 12:11:16
El Makrini speelt een topseizoen bij Odense BK en is (ook) daar onmisbaar. Dat is toch wel de man die we verreweg het meest hebben gemist dit seizoen.
Ja en dan te weten dat hij voor zo'n € 40.000,- meer op jaarbasis misschien wel was gebleven, maar het bestuur het heeft laten lopen.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: sccambuurlwdd op mei 13, 2016, 12:11:16
El Makrini speelt een topseizoen bij Odense BK en is (ook) daar onmisbaar. Dat is toch wel de man die we verreweg het meest hebben gemist dit seizoen.

Absoluut. Dé ontbrekende schakel.

Pakt daar trouwens veel meer gele kaarten volgens mij. Wanneer ik es op Livescore kijk staat er vaak Makrini :gelekaart
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bernardo

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 14, 2016, 00:36:05
Absoluut. Dé ontbrekende schakel.

Pakt daar trouwens veel meer gele kaarten volgens mij. Wanneer ik es op Livescore kijk staat er vaak Makrini :gelekaart

Valt opzich wel mee, heeft er 7 op het moment.

Bankzitter

Ik snap niet dat de TD en TS niet hebben gezien dat we zo'n type missen. Montiero, Byrne en Masek alledrie klein en licht. Bakker, Overgoor en vd Streek ook ook niet echt koppers of tackelaars. Er miste lengte en body, vooral omdat de centrale verdedigers ook niet meer inschoven maar de backs vooruit speelden.

John Hiatt

Bewuste keus geweest van Henk de Jong! Ze wilden meer voetbal op die positie, dus gekozen voor Overgoor.

Bankzitter

Dat weet  ik. Ik begreep alleen niet dat daarnaast niet nog een speler met fysieke kracht erbij kwam als de rest van de middenvelders dat ook niet heeft.
Een Fortes had dan beter gepast in de winter als een Hierajeh.

denistel

meer voetbal op het middenveld maar vd streek heeft dat niet vind ik 1e aanname te slecht
dan kun je nooit snel doorspelen en ja daar gaan we weer boutzamar heeft dat wel.
overgoor moest voor meer voetbal zorgen maar kwam er totaal niet uit dit seizoen.
tegenstanders weten dat ook he die zetten hem meteen vast en hop balverlies zoals
zondag met een goal als gevolg.

Montana

 Barto wil 2 jaar bijtekenen. Cambuur wil 1 jaar. Als Cambuur geen 2 jaar wil, dan gaat hij naar Harkemase Boys.

Collingwood

Citaat van: Montana op mei 14, 2016, 18:49:02
Barto wil 2 jaar bijtekenen. Cambuur wil 1 jaar. Als Cambuur geen 2 jaar wil, dan gaat hij naar Harkemase Boys.

Vind twee jaar ook te gortig. Barto moet eigenlijk al blij zijn dat Cambuur überhaupt nog met hem verder wil. Zo indrukwekkend heeft hij nou ook weer niet gepresteerd, om het nog netjes te zeggen...
Kalmte alleen kan u redden.

maikcambuur

Citaat van: Collingwood op mei 14, 2016, 18:52:36
Vind twee jaar ook te gortig. Barto moet eigenlijk al blij zijn dat Cambuur überhaupt nog met hem verder wil. Zo indrukwekkend heeft hij nou ook weer niet gepresteerd, om het nog netjes te zeggen...

Idd. Stel je promoveert, dan heb je nog een jaar Barto. Dat kan echt niet meer. 1 jaartje is prima, als pinchhitter. Maar meer ook niet.

Delfzijl/Cambuur

op naar Harkema dan maar :y

moodygrunn

Citaat van: Montana op mei 14, 2016, 18:49:02
Barto wil 2 jaar bijtekenen. Cambuur wil 1 jaar. Als Cambuur geen 2 jaar wil, dan gaat hij naar Harkemase Boys.

Welke Barto stelt hier eisen? Heeft hij een tweelingbroer die wel kan voetballen? Zodra je je als club onder druk laat zetten door een spits die nog nooit de dubbele cijfers heeft gehaald, ben je volgens mij verkeerd  bezig.
Barto lijkt me een prima vent met een goede mentaliteit, maar qua voetbalkwaliteiten houdt het niet over. Daarnaast begint hij ook al op een leeftijd te raken dat we hem in ieder geval niet voor de restwaarde houden. Je raakt hem aan de straatstenen niet meer kwijt....
In Henk en Sandor we trust

ruubmac

Barto, bedankt voor je inzet en succes in Harkema.