Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: PePe op mei 15, 2016, 14:19:06
Inzet is niets op aan te merken, maar de effectiviteit is duidelijk minder.
Als hij dit kon compenseren met veel assists dan zou het nuttig zijn.
Het aantal assists is niet bij mij bekend?

Jongens, ten eerste vinden wij als Cambuur al zeer lastig goede spitsen, want we kunnen ze geen salaris van 2,5 ton betalen en geografisch liggen we nou eenmaal ongunstig. Barto heeft veel ervaring in de eredivisie opgedaan, ik denk dat hij voor de Juup zeker van waarde zal zijn. Dit seizoen hebben we geen fatsoenlijke vleugels gehad, met al die blessures en prutsers, hier kan je hem geen verwijt aan geven, Nogmaals laat het hem een jaar proberen en kijk dan verder. Uiteraard dient er een jonge goalgetter voorin bij te komen.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Vlampiep

Citaat van: denistel op mei 14, 2016, 14:00:35
meer voetbal op het middenveld maar vd streek heeft dat niet vind ik 1e aanname te slecht
dan kun je nooit snel doorspelen en ja daar gaan we weer boutzamar heeft dat wel.
overgoor moest voor meer voetbal zorgen maar kwam er totaal niet uit dit seizoen.
tegenstanders weten dat ook he die zetten hem meteen vast en hop balverlies zoals
zondag met een goal als gevolg.
Vd Streek heeft gewoon een waardeloos seizoen gehad en is geen leiderstype.
In zijn eerste jaar bij Cambuur speelde hij weergaloos met een perfect balgevoel en scoorde ook.
Ik denk dat wij nog veel plezier aan hem kunnen beleven.



koosZevenaar

Citaat van: legeips op mei 14, 2016, 22:45:08
Dat zou fantastisch nieuws zijn....

Harkema blij, wij blij...
Niveau iets hoger in Harkema, verdiensten waarschijnlijk ook

Vlampiep

Citaat van: Destroyer op mei 15, 2016, 15:06:25
Jongens, ten eerste vinden wij als Cambuur al zeer lastig goede spitsen, want we kunnen ze geen salaris van 2,5 ton betalen en geografisch liggen we nou eenmaal ongunstig. Barto heeft veel ervaring in de eredivisie opgedaan, ik denk dat hij voor de Juup zeker van waarde zal zijn. Dit seizoen hebben we geen fatsoenlijke vleugels gehad, met al die blessures en prutsers, hier kan je hem geen verwijt aan geven, Nogmaals laat het hem een jaar proberen en kijk dan verder. Uiteraard dient er een jonge goalgetter voorin bij te komen.
Helemaal mee eens.
Velen op dit forum gaan voorbij aan het feit dat de aanvoer naar de spitsen dit jaar dramatisch is geweest, dit met name met voorzetten vanaf de flanken en corners.
Want zoals bekend, als je de bal niet krijgt, scoor je ook niet.

legeips

Citaat van: Vlampiep op mei 15, 2016, 16:23:36
Helemaal mee eens.
Velen op dit forum gaan voorbij aan het feit dat de aanvoer naar de spitsen dit jaar dramatisch is geweest, dit met name met voorzetten vanaf de flanken en corners.
Want zoals bekend, als je de bal niet krijgt, scoor je ook niet.

Dou liekst van der vegt of smid wel.. Must geen dingen recht praten die krom binne..

Dat de aanvoer niet top is, heeft ook met het slimme lopen en balvaardigheid/ vastheid van de spits te maken. Hij heeft genoeg minuten gemaakt om te laten zien dat hij dat niet in zijn mars heeft.. Leuke pinchitter voor alles of niets voetbal.. Maar bouw in godsnaam geen lange termijn met deze overgewaardeerde prof op. 1 jaar als stand in en dan mag hij zijn handjes dicht knijpen..

moodygrunn

Citaat van: sunderland op mei 15, 2016, 13:07:08
We kunnen nu allemaal wel zeuren maar kijk ook even naar de ballen die hij heeft gekregen ,dat zijn er zeer weinig .Als je nu kunt zeggen dat hij veel kansen heeft gemist , maar dat is ook zeker niet zo .Meestal was het stemmen op speler vh seiz niet zo moeilijk ,nou nu ook niet want er is geen 1 die dat is geworden .Dat zegt veel .Nu Wordt Barto eruit gepikt hier maar ik vind het best dat ie blijft maar dan als spits 2

En wat doen we met die 9 goals van Ogbeche van voor de winter? Toen was de aanvoer wel goed?
In Henk en Sandor we trust

Bankzitter

#3261
Sommige jongens hebben spelers om zich heen nodig die de druk wat weg kunnen nemen.
Hoe lang heeft het niet geduurd met Bakker voor die uit zijn schulp kroop?

Dat is ook de grote fout geweest... als je de leidende spelers wegdoet, staat er niet altijd meteen een ander op. En zonder sterkhouders zakt het niveau van de rest vaak door de ondergrens.

PePe

Citaat van: moodygrunn op mei 15, 2016, 16:54:51
En wat doen we met die 9 goals van Ogbeche van voor de winter?

Goed bewaren  :_schater

De Gast

Ben het helemaal met spiegel eens. Nou ja bijna dan.. een stand in hoort ook doelpunten te maken. Nee van mij mag hij de spitsen scherp houden op de training. Meer niet. Maar als vd Vegt het echt meent geleerd te hebben dan stuurt ie hem naar Harkema.

PePe

Johan Groote is vorige week getroffen door een hartstilstand. De Frisia-trainer is daardoor enige tijd uit de roulatie.

De vrouw van Groote handelde kordaat en het lijkt erop dat er geen complicaties zijn voor Groote. Hij zal voorlopig moeten revalideren.

Groote, die 358 duels voor Cambuur speelde, was bij zondag-tweedeklasser Frisia bezig aan zijn tweede seizoen. Richard Dijkstra en Jeffrey Snel nemen zijn taken voor hun rekening. Frisia speelt zondag nog tegen LSC en later nog in de nacompetitie tegen Noordster.

http://www.lc.nl/sport/Johan-Groote-getroffen-door-hartstilstand-21352082.html

Vlampiep

Citaat van: legeips op mei 15, 2016, 16:35:41
Dou liekst van der vegt of smid wel.. Must geen dingen recht praten die krom binne..

Dat de aanvoer niet top is, heeft ook met het slimme lopen en balvaardigheid/ vastheid van de spits te maken. Hij heeft genoeg minuten gemaakt om te laten zien dat hij dat niet in zijn mars heeft.. Leuke pinchitter voor alles of niets voetbal.. Maar bouw in godsnaam geen lange termijn met deze overgewaardeerde prof op. 1 jaar als stand in en dan mag hij zijn handjes dicht knijpen..
Nou warskienluk hest ut niet op Barto staan, want ut is dei seker folledig ontgaan dat we een paar kreukelhannessen in de voorhoede hadden, waar Barto absoluut niet de minste was.
Voor ut hoogste zou ik zegge hij ken wel fut, maar nou ken hij best nog een jaarke voor de breedte met doean.
Ast dou een spits weest an te trekken die minimaal het niveau Barto het en foor de deselfde centen hier speule wil, dan bist met Henry spekkoper dit jaar.
En op ja, dingen die krom binne recht  lulle hef ik lang mien broad met verdiene kennen.



Vlampiep

Citaat van: moodygrunn op mei 15, 2016, 16:54:51
En wat doen we met die 9 goals van Ogbeche van voor de winter? Toen was de aanvoer wel goed?
Nee, Obeche is een heel andere speler dan Barto. Hij creƫerde zijn eigen openingen en had de klasse om dan ook zelf te scoren.
Of zag hij kans uit onmogelijke posities te scoren, dus een spits in de buitencategorie.
En daarbij is Obeche een spits die als wij hem zouden moeten halen, voor ons onbetaalbaar zou zijn.

denistel

kest wel zegge het leit aan de buitenspelers die geen bal voor geven dus krijt
hij de kansen niet nou hij liep veel te vaak al naar de 1e paal en dan kwam de bal
dus das zien fout hij mut wachte tot de voor zet komt en er dan tegen aan lopen
tevens oek vaak genoeg zonder een echte buiten of met 1 buiten speelt das dus
de fout van de trainer.
ik beoordeel barto vooral ook op voetballend vermogen en dat het ie niet
ballen stuiten steeds weg,,hij leit 8 van de 10 duels op de grond en staat
vaak buitenspel.door die tekort komingen mut ie su hard werken en komt
te kort als ie voor de goal nodig is.

gelukkig zijn we met een 1e spits bezig en zou barto stand in kenne wudde
maar ik zie liever een spits van 25 a 26 en daarachter 1 van 21 a 22 die em
over 2 jaar kan opvolgen en zo moet je steeds selecteren is mijn mening.

11 basis spelers van goed 1e div niveau 3 goeie bankzitters en keepers en
dan nog een paar die regelmatig in kunnen vallen en over 2 jaar klaar zijn
voor de basis.

Vedetski

Hij scoorde dit jaar 4 keer in 28 wedstrijden, da's toch gewoon veel te weinig voor een centrumspits. Nu was Ogbeche ook wel een fenomeen voor Cambuur-begrippen, maar een goal of 10 mag je toch wel verwachten van een spits die zo veel speelt. Dat is bijna 1 op 3, dat vind ik toch redelijk te noemen (Van Weert scoort in 32 wedstrijden 11 keer, Excelsior was een directe concurrent).
:koffie

denistel

van weert qua slimheid en mee voetballend een klasse beter vind ik idd