Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Jandehulk

Mooi voor een jaar + optie voor nog 1 jaar!!... Van mij mag ie blijven!! |:) :y

Casuals-lwd

Denk dat Martijn niet in de positie staat om te kiezen, graag of niet.

legeips

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op mei 14, 2016, 19:06:12
op naar Harkema dan maar :y

Dat zou fantastisch nieuws zijn....

Harkema blij, wij blij...

De Gast

Verlengen slaat sowieso nergens op. Maar goed als Cambuur dan toch wil verlengen dan ga je toch gewoon 2 jaar vragen.. waarom niet. vd Vegt kreeg ook gelijk onbepaalde tijd waardoor hij gegarandeerd vroeg of laat een zak geld meekrijgt. Hier is alles mogelijk.

Geelblauwstiens

Barto nog een jaar spelen en daarna woordvoerder voor Cambuur. Kan ie prima.
Loyaal, harde werker en kundig. Vooruitkijken.

Bankzitter

Probleem is dat hij intern blijkbaar bij de "top 5"spelers wordt gerekend terwijl op de tribune we hem toch in het beste geval als 12 tot 18 zien.
D'r is weinig op hem aan te merken alleen mag hij nooit betere/geschiktere spelers uit de basis houden ,maar dat is een keuzen van de trainers.

Destroyer

1 jaartje + optie is prima. Laat hem dan volgend seizoen bewijzen dat die optie gelicht kan worden.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

keije

Bij Harkema heeft hij Uulderinks en Stelpstra voor hem , deze heren scoren ook veel meer.....

zeewolde

Citaat van: Collingwood op mei 14, 2016, 18:52:36
Vind twee jaar ook te gortig. Barto moet eigenlijk al blij zijn dat Cambuur überhaupt nog met hem verder wil. Zo indrukwekkend heeft hij nou ook weer niet gepresteerd, om het nog netjes te zeggen...
het was niet best, maar als we naar de prestaties van afgelopen seizoen kijken, zouden we alleen Bakker nog overhouden van dw huidige selectie. De rest heeft nog minder gepresteerd.

Vlampiep

Citaat van: Destroyer op mei 15, 2016, 09:33:20
1 jaartje + optie is prima. Laat hem dan volgend seizoen bewijzen dat die optie gelicht kan worden.
Zo zie ik er ook tegen aan.
Het is geen hopper, maar wil spelen al is het bij de amateurs en zou best komend seizoen nog waardevol kunnen zijn voor ut klupke.
Een instelling die ik kan waarderen.

diekhuzen

Dat van harde werker etc is zo overschat. Een spits moet gewoon scoren. Ik heb liever een luie spits met veel doelpunten achter z'n naam.

Vlampiep

Citaat van: diekhuzen op mei 15, 2016, 10:49:13
Dat van harde werker etc is zo overschat. Een spits moet gewoon scoren. Ik heb liever een luie spits met veel doelpunten achter z'n naam.
Nou, als die er zouden zijn, willen ze niet bij ons spelen voor het voor hun beschikbare salaris.

sunderland

We kunnen nu allemaal wel zeuren maar kijk ook even naar de ballen die hij heeft gekregen ,dat zijn er zeer weinig .Als je nu kunt zeggen dat hij veel kansen heeft gemist , maar dat is ook zeker niet zo .Meestal was het stemmen op speler vh seiz niet zo moeilijk ,nou nu ook niet want er is geen 1 die dat is geworden .Dat zegt veel .Nu Wordt Barto eruit gepikt hier maar ik vind het best dat ie blijft maar dan als spits 2

Vedetski

Wanneer een spits het puur van zijn inzet en doorzettingsvermogen moet hebben, weet je toch al genoeg. Die gaat ons niet naar de titel schieten. We hebben een zuivere afmaker nodig, Barto is leuk voor op de bank. Niet meer en niet minder.
:koffie

PePe

Inzet is niets op aan te merken, maar de effectiviteit is duidelijk minder.
Als hij dit kon compenseren met veel assists dan zou het nuttig zijn.
Het aantal assists is niet bij mij bekend?