Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

oostside

Citaat van: Bernardo op mei 02, 2016, 08:41:20
Nog een seizoen Barto... Moet er niet aan denken. Hopelijk wil hij zelf niet blijven, al zou ik niet weten waar hij anders naar toe moet..  :|

Ik zie het probleem 'helaas' niet.... prima spits voor de jl.....   ;(

Bernardo

Prima spits? Heeft nog nooit meer als 10 goals gemaakt in een seizoen. Als dat onze hoop is voor volgend seizoen.

oostside

Citaat van: Bernardo op mei 02, 2016, 09:06:49
Prima spits? Heeft nog nooit meer als 10 goals gemaakt in een seizoen. Als dat onze hoop is voor volgend seizoen.

Het was een beetje sarcastisch, maar dat had ik misschien wat duidelijker moeten aangeven.

Het is op zich een prima spits voor de bank ik de jl. 2012/2013 met 9 goals als tweede keuze achter Hemmen zijn geen echte slechte cijfers. Maar ik twijfel of hij dat niveau überhaupt nu nog wel heeft 3 jaar later.

De Gast

Straks 32 jaar. Zou voetballend nog meekunnen maar als spits totaal afgeschreven

ruubmac

Las van het weekend ergens een stukje dat Barto eigenlijk geen zin heeft in de JL dus het is maar afwachten of hij blijft. Zou niet weten bij welke Eredivisie club hij terecht kan, maar dan wordt het toch 2e divisie  :rodekaart

Ravnajuv

Heeft zo'n jongen dan echt niemand die tegen hem zegt: 'Ga lekker bij Harkema/ONS/Pelikaan S centen pakken'?

Hij wil komend seizoen in de Eredivisie spelen, dan mag hij wel een hele goede DVD inleveren bij de promovendi...
blau en wyt, foar altyd

denistel

Citaat van: De Gast op mei 02, 2016, 09:16:23
Straks 32 jaar. Zou voetballend nog meekunnen maar als spits totaal afgeschreven

voetballend ken ie juist helemaal niet mee .

666

Citaat van: denistel op mei 02, 2016, 13:00:44
voetballend ken ie juist helemaal niet mee .

Dat het ie nooit kennen
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

De Gast

Waarom speult ie dan  8P

denistel

omdat ie 110% inzet heeft op de training en in de wedstrijd.

justremco

Citaat van: denistel op mei 02, 2016, 13:40:20
omdat ie 110% inzet heeft op de training en in de wedstrijd.

:_schater :_schater :_schater

Blijf dat echt een kut "excuus" vinden en een minachting naar oa van Veen

veteraan

Ajax kijkt of er nog budget is om geheim wapen Cambuur over te nemen

Vlampiep

Ik blijf er bij dat als wij buitenspelers hadden gehad die een goede voorzet in de benen zouden hebben, hadden Barto en V.Veen een score gemaakt waarmee wij in de eredivisie hadden kunnen blijven.
Barto zijn kracht ligt in de ballen vanaf de vleugels op hoogte penaltystip.
Hij scoorde in het verleden veel omdat Oepie hem de ballen op de stropdas kon geven.
Dat zou met V.Veen ook het geval zijn geweest.

veteraan

Ogbeche maakte 9 in een half seizoen met het zelfde team

Dokkumer

Citaat van: veteraan op mei 02, 2016, 15:19:53
Ogbeche maakte 9 in een half seizoen met het zelfde team
Ogbeche is een heel ander type spits en ja kwalitatief zeker de betere van de 2.