Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: legeips op april 21, 2016, 20:35:46
2e helft ja... Alles of niets voetbal.. Dan komt hij het beste tot zijn recht..

Maar ik had liever dat hij het duel won waar W2 scoorde.. Barto stond hem te dekken, dus lijkt me duidelijk wie zijn man het was...
klopt dat hij moest dekken, maar hij was vandaag 1 van de besten bij cambuur , na byrne en monteiro, en dan is het lullig als je alleen die fout wilt benoemen.

Dokkumer

Citaat van: zeewolde op april 21, 2016, 20:37:14
klopt dat hij moest dekken, maar hij was vandaag 1 van de besten bij cambuur , na byrne en monteiro, en dan is het lullig als je alleen die fout wilt benoemen.
De kwaliteit van sommige forumgangers is het benoemen van iedere fout die door bepaalde spelers gemaakt worden.
Respectloos en zeer neerbuigend.

legeips

Citaat van: zeewolde op april 21, 2016, 20:37:14
klopt dat hij moest dekken, maar hij was vandaag 1 van de besten bij cambuur , na byrne en monteiro, en dan is het lullig als je alleen die fout wilt benoemen.

2e helft een van zijn betere wedstrijden, maar ondanks dat blijft er weinig dreiging komen en dat hebben we in aanvallend opzicht ontzettend gemist..

Dus blijf hem niet geschikt vinden voor het betaald voetbal... En er is te lang te veel vertrouwen in hem geweest, ten koste van een betere spits die op de bank weg kwijnt..

Dokkumer

En dat moet je niet op hem afreageren maar op degene die hem opgesteld hebben!

legeips

Citaat van: Dokkumer op april 21, 2016, 20:40:18
De kwaliteit van sommige forumgangers is het benoemen van iedere fout die door bepaalde spelers gemaakt worden.
Respectloos en zeer neerbuigend.

Hem blijvend opstellen ten koste van van Veen, dat is pas neerbuigend..

legeips

Citaat van: Dokkumer op april 21, 2016, 20:43:14
En dat moet je niet op hem afreageren maar op degene die hem opgesteld hebben!

Hek al deen... :_schater

Dokkumer

Citaat van: legeips op april 21, 2016, 20:43:38
Hem blijvend opstellen ten koste van van Veen, dat is pas neerbuigend..
En ook dat is de verantwoordelijkheid van degene die hem opstellen, niet die van Barto zelf. Hij brengt inderdaad voetballend te weinig, daar waren we allang over uit. Maar wel iemand die altijd tot door het gaatje gaat.
Met 11 spelers met dezelfde instelling waren we fluitend in de Eredivisie gebleven.

Bernardo

Ze willen zijn contract verlengen. Man WANBELEID

Harry L.

Citaat van: Dokkumer op april 21, 2016, 20:45:11
En ook dat is de verantwoordelijkheid van degene die hem opstellen, niet die van Barto zelf. Hij brengt inderdaad voetballend te weinig, daar waren we allang over uit. Maar wel iemand die altijd tot door het gaatje gaat.
Met 11 spelers met dezelfde instelling waren we fluitend in de Eredivisie gebleven.

Nee, veel te weinig kwaliteit.

Dokkumer

Jum mutte gewoan allemaal fan mien knuffelharlekijn afblieve! Simpel!!

Dokkumer

Citaat van: Harry L. op april 21, 2016, 20:46:12
Nee, veel te weinig kwaliteit.
Gebrek aan kwaliteit kun je door keihard te knokken grotendeels compenseren. Helaas zitten er in deze selectie amper spelers die kunnen knokken. Degradatievoetbal speel je niet als een parodie op tiki-taki maar met het hart.

JurjenS7

Citaat van: Bernardo op april 21, 2016, 20:45:54
Ze willen zijn contract verlengen. Man WANBELEID
Hoezo? Voor jupiler league prima hoor, als ze maar een promotieclausule inbouwen. Bij promotie transfervrij

Dokkumer

Citaat van: JurjenS7 op april 21, 2016, 20:47:49
Hoezo? Voor jupiler league prima hoor, als ze maar een promotieclausule inbouwen. Bij promotie transfervrij
Bij promotie een sk voor het leven? ;)

Destroyer

Citaat van: JurjenS7 op april 21, 2016, 20:47:49
Hoezo? Voor jupiler league prima hoor, als ze maar een promotieclausule inbouwen. Bij promotie transfervrij

Voor JL begrippen een top spits. Vindt maar 1 met zulke ervaring...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Dokkumer op april 21, 2016, 20:46:24
Jum mutte gewoan allemaal fan mien knuffelharlekijn afblieve! Simpel!!

Dien maatsje  :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22