Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

piene hassus

Ferstandige jonge die Barto

Dokkumer

Citaat van: Cor op april 19, 2016, 12:33:57
Vooroordeel nummer 10. Ik kwam hier al toen jij nog geproduceert moest worden maar ben realist genoeg om te weten dat Cambuur geen kampioen wordt. En als ik dan toch mag kiezen, dan liever geen neuzen  :proost
Liever geen neuzen ben ik nog met je eens ook. Maar niet willens en wetens aan competitievervalsing doen. Dat stoort me het meeste. Nooit naar een wedstrijd gaan om met 10-0 te willen verliezen.

Dokkumer

Citaat van: koosZevenaar op april 19, 2016, 12:10:55
Het lijkt wel dat onze onderste plaats alleen te wijten is aan MARTIJN BARTO.
Voor mij is er maar EENTJE in deze selectie die zich elke wedstrijd voor meer dan 100% inzet en dat is MARTIJN BARTO.
Ik ben het met iedereen eens dat hij niet uit blinkt door zijn geweldige techniek.
Maar hij probeert dat te compenseren door zijn INZET.
Er zijn genoeg andere spelers die de kantjes eraf lopen.
MARTIJN wordt opgesteld door de trainer en daarom vind ik het ook zo onterecht om steeds hemde grond in te boren.
NIET HIJ maar KEIZER en consorten is de SCHULD van de TELOORGANG van onze CLUB
Voor wat betreft Barto ben ik het helemaal met je eens. De teloorgang was echter al ingezet voordat Keizer hier kwam, hij helpt dapper mee, waar de rest al veel voorbereidende werkzaamheden heeft gedaan!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Dokkumer op april 19, 2016, 13:18:23
Liever geen neuzen ben ik nog met je eens ook. Maar niet willens en wetens aan competitievervalsing doen. Dat stoort me het meeste. Nooit naar een wedstrijd gaan om met 10-0 te willen verliezen.

En als lachman en Byrne op scherp staan moet je dan het risico lopen dat ze excelsior missen?
Henk, held, bedankt

Dokkumer

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 19, 2016, 13:24:43
En als lachman en Byrne op scherp staan moet je dan het risico lopen dat ze excelsior missen?
Dat hangt ook enigszins van donderdag af. Het zou zo maar kunnen dat (één van) beide geschorst is/zijn omdat ze donderdag een gele kaart pakken.
In ieder geval nooit bewust gaan spelen om dik te verliezen, want dan ben je fout bezig vind ik en dat kun je naar de supporters die meereizen niet verkopen.

denistel

heb je helemaal gelijk in natuurlijk moet je altijd strijden voor het beste maar niet
ten koste van kaarten waardoor je spelers het laatste duel moet missen.

tegen psv uit mag je nou juist wel met 10 man voor het hok hangen en dus kun je
byrne er eventueel wel uit laten.

Ronnie tng

Citaat van: Cor op april 19, 2016, 12:33:57
Vooroordeel nummer 10. Ik kwam hier al toen jij nog geproduceert moest worden maar ben realist genoeg om te weten dat Cambuur geen kampioen wordt. En als ik dan toch mag kiezen, dan liever geen neuzen  :proost

En wat wil je daar mee zeggen? Of moet ik je nu met u aanspreken?

Cambuur inderdaad geen kampioen, maakt niet uit wie wel dan. Maar iemand dik laten winnen van je eigen club omdat je hoopt dat de "neuzen" geen kampioen worden gaat er bij mij niet in. Is geen vooroordeel, maar een mening op basis van wat je zegt.

Cor

Citaat van: Ronnie tng op april 19, 2016, 14:41:05
En wat wil je daar mee zeggen? Of moet ik je nu met u aanspreken?

Cambuur inderdaad geen kampioen, maakt niet uit wie wel dan. Maar iemand dik laten winnen van je eigen club omdat je hoopt dat de "neuzen" geen kampioen worden gaat er bij mij niet in. Is geen vooroordeel, maar een mening op basis van wat je zegt.

U hoeft niet maar ik heb geen tng nodig om te laten zien dat ik een die hard supporter ben. Jou  mening is prima net zoals die van mij dat is. Mooi dat we niet allemaal htslfde dnken Ik zeg ook niet dat we met 10-0 moeten verliezen maar heb geen moeite met een grote uitslag  :proost

Tukker

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 19, 2016, 13:24:43
En als lachman en Byrne op scherp staan moet je dan het risico lopen dat ze excelsior missen?
Zeker tegen PSV geen kaart pakken, dus misschien dan donderdag maar op en net over het randje. Tegen Excelsior moet dan de sterkst mogelijke opstelling er staan. Hoe is dan het vervolg mochten we onverhoopt de play offs halen; elke kaart daarna voor beide heren meteen een schorsing? Ik ben niet zo thuis met die regeltjes
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

sunderland

Citaat van: denistel op april 19, 2016, 13:52:44
heb je helemaal gelijk in natuurlijk moet je altijd strijden voor het beste maar niet
ten koste van kaarten waardoor je spelers het laatste duel moet missen.

tegen psv uit mag je nou juist wel met 10 man voor het hok hangen en dus kun je
byrne er eventueel wel uit laten.
tuurlijk juh .gewoon een b team opstellen .Wat ken ons dat skelen wat daar gebeurd.Anders is keizer niet goed snik .Al weet ik dat laatste nogal niet

Dokkumer

Citaat van: sunderland op april 19, 2016, 19:38:32
tuurlijk juh .gewoon een b team opstellen .Wat ken ons dat skelen wat daar gebeurd.Anders is keizer niet goed snik .Al weet ik dat laatste nogal niet
Als het mogelijk.is Pereira minuten laten maken. Kun je hem in eventuele po weer vol.inzetten.

Shar

Citaat van: sunderland op april 19, 2016, 19:38:32
tuurlijk juh .gewoon een b team opstellen .Wat ken ons dat skelen wat daar gebeurd.Anders is keizer niet goed snik .Al weet ik dat laatste nogal niet
Mee eens dat spelers die op scherp staan gespaard moeten worden. Ik denk ( of beter gezegd gok) dat PSV de wedstrijd tegen Cambuur ziet als de ideale mogelijkheid om hun doelsaldo flink op te vijzelen. Aan Cambuur dan ook de taak om zo lang mogelijk de nul te houden. Nu is dat tegen dat soort ploegen natuurlijk zo wie zo de opdracht. Maar normaliter is PSV ook tevreden met een doelpunt ergens ver in de tweede helft, nu zullen ze die denk ik zo snel mogelijk willen laten vallen met het oog op hun doelsaldo. Bij het lang uitblijven raken ze hopelijk gefrustreerd en gaan ze wellicht domme kaarten pakken. Daar ligt hopelijk een kans voor ons.

YellowBlue

We gaan daar gewoon dik het schip in, maak je maar geen illusies.
Hopelijk verliest De Graafschap de overige 3 potten en winnen wij er 1.
Dan gelijk morgen maar.

Collingwood

Gerard Bos
‏@GerardBos   
Week geprobeerd #Ogbeche te spreken voor krant. #WillemII werkte mee, Ogbeche liet t echter zelf afweten?Jammer voor #Cambuur supporters ook

Gerard Bos ‏@GerardBos
Aan #WillemII lag t iig níet, hun PRman heeft hemel en aarde bewogen om #Ogbeche zover te krijgen. Dat was top



Kalmte alleen kan u redden.

sccambuurlwdd

Doet me vermoeden dat hij niet op een goede manier is weggegaan en helemaal niets meer met de spelersgroep heeft. Ogbeche kennende laat hij nooit het achterste van zijn tong zien, maar ben heel benieuwd naar zijn verhaal.