Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Gasgeve

Het is allemaal sensatiepers. Wordt steeds erger met de media.

moodygrunn

Citaat van: Collingwood op april 01, 2016, 10:48:21
http://www.omropfryslan.nl/nijs/ad-ljouwerter-graafschapspiler-mark-diemers-wurdt-bedrige

Luister onderaan vanaf 02:17. Wel jammer dat ze dat dan niet in het tv item opnemen.
Of dat ze het in de titel verwerken?
In Henk en Sandor we trust

Collingwood

Citaat van: moodygrunn op april 01, 2016, 13:42:22
Of dat ze het in de titel verwerken?

Inderdaad! Had er nog niet zo op gelet, maar die titel is inderdaad ook vrij tendentieus.
Kalmte alleen kan u redden.

De Gast

Als je bij OF voor de wedstrijd al verongelijkt reageert op de vraag waar de goals blijven snap je er niks van.
Ga alsjeblieft uit de spits weg. Je hebt er niks te zoeken.

Collingwood

Citaat van: De Gast op april 03, 2016, 08:52:57
Als je bij OF voor de wedstrijd al verongelijkt reageert op de vraag waar de goals blijven snap je er niks van.
Ga alsjeblieft uit de spits weg. Je hebt er niks te zoeken.

Dat is niet aan hem, maar aan de trainer! Als Keizer hem opstelt kun je Barto niets verwijten.
Kalmte alleen kan u redden.

denistel

sorry maar was gister niet best ,,keizer had em er af moeten halen.

Bill Shankly

Niet alleen gister  :zucht

Casuals-lwd

Als je na de zoveelste keer nog steeds niet het eredivisiewaardige niveau kan halen (tegen nummer 17) dan is het verhaal afgelopen.

zeewolde

Citaat van: denistel op april 03, 2016, 11:47:04
sorry maar was gister niet best ,,keizer had em er af moeten halen.
had dan ook peersman, zeinstra en narsingh om die reden eraf moeten halen + van der streek.
zoveel mag jeniet wisselen. Ligt niet altijd alleen maar aan barto

Vedetski

Vond die ene 100% kans wel echt het toppunt hoor, die voorzet vanaf rechts waar Barto op eerste paal de bal miste. Had gewoon moeten zitten als je een spits bent.
:koffie

Dokkumer

Citaat van: zeewolde op april 03, 2016, 21:02:27
had dan ook peersman, zeinstra en narsingh om die reden eraf moeten halen + van der streek.
zoveel mag jeniet wisselen. Ligt niet altijd alleen maar aan barto
Om die reden inderdaad niet. Vond wel dat Barto gewisseld had moeten worden in plaats van Byrne. Met van Veen had je nog een aanspeelpunt voorin en de snelheid van Hoefdraad. Had je aanvallend ook nog wat in de melk te brokkelen gehad, nu was het de laatste 10 minuten houwen en keren.

denistel

Citaat van: Dokkumer op april 03, 2016, 21:43:51
Om die reden inderdaad niet. Vond wel dat Barto gewisseld had moeten worden in plaats van Byrne. Met van Veen had je nog een aanspeelpunt voorin en de snelheid van Hoefdraad. Had je aanvallend ook nog wat in de melk te brokkelen gehad, nu was het de laatste 10 minuten houwen en keren.

dat bedoelde ik ook v veen moest in de punt en Monteiro middenveld en byrne moest blijven staan.

Dokkumer

Citaat van: denistel op april 03, 2016, 22:34:58
dat bedoelde ik ook v veen moest in de punt en Monteiro middenveld en byrne moest blijven staan.
Monteiro was inderdaad misschien nog een betere keuze geweest, maar ik ben bang dat Keizer voor iets meer body en ervaring koos. Ben absoluut nog niet gecharmeerd van "nummer 24".

Gasgeve

Citaat van: Vedetski op april 03, 2016, 21:20:32
Vond die ene 100% kans wel echt het toppunt hoor, die voorzet vanaf rechts waar Barto op eerste paal de bal miste. Had gewoon moeten zitten als je een spits bent.
Dat was absoluut geen 100% kans. Die had Milik van de 10x ook 5x gemist hoor, was moeilijk zat.
Echter kwam Barto wel in alles te kort, zoals al het hele seizoen. Van Veen moet vanaf nu echt vanaf de eerste minuut starten, mits fit.

papier

Heeft gewoon beter gespeeld dan die Vermeij van de Graafschap.