Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

scc-aaron

Citaat van: John Hiatt op maart 02, 2016, 09:33:41
Hij wordt niet voor niets geslachtofferd daar. Hij is medeverantwoordelijk voor het instandhouden van financiële malversaties rond transfers. Lijkt me niet handig om hem dan direct terug te halen naar Cambuur. Als dat al zou mogen trouwens.

Gisteravond vertelde Arno Vermeulen op radio1 dat hij wel bij andere clubs deze functie mag vervullen. Nou moeten we Arno niet al te serieus nemen.

John Hiatt

Citaat van: scc-aaron op maart 02, 2016, 09:44:13
Gisteravond vertelde Arno Vermeulen op radio1 dat hij wel bij andere clubs deze functie mag vervullen. Nou moeten we Arno niet al te serieus nemen.

Oke. Maar dan nog. Denk dat Gerald eerst ook wel rust nodig heeft.

michello

Gelijk de verklaring waarom hij wekenlang in de ziektewet heeft gezeten. Kleurde ook buiten de lijntjes, maar dat is tegen zijn eigen principes in en is nadat het ene na het andere lijk daar uit de kast kwam de ziektewet ingegaan..
Had aan de bel kunnen trekken, maar niet gedaan.. Lastige situatie ook als je net bij een nieuwe werkgever begint.  Ben erg benieuwd naar zijn verhaal.

Dokkumer

Kans is groot dat vd Belt gewoon bij Twente blijft. Niet in een statutaire functie, maar in een (compleet?) andere rol

speculeter

Net nog een bericht....
Hij gaat definitief Twente verlaten.

scc-aaron

Citaat van: Dokkumer op maart 02, 2016, 14:29:47
Kans is groot dat vd Belt gewoon bij Twente blijft. Niet in een statutaire functie, maar in een (compleet?) andere rol
Mag hij in de fanshop gaan werken  :_schater met een salaris van 100.000,-

PePe

Gerard van der Belt, kom maar weer naar huis!!

Dokkumer

Citaat van: scc-aaron op maart 02, 2016, 14:43:01
Mag hij in de fanshop gaan werken  :_schater met een salaris van 100.000,-
Ik dacht eerder aan een functie in de kiosken :devil

Vedetski

Van den Belt terug, in samenwerking met Keizer, zou een uitstekende zet zijn.

Ik zeg, van harte welkom  |:)
:koffie

TopperM

De TS moet eens een keer ophouden deze jongen iedere keer de hand boven zn hoofd te houden. Waardeloos! Alleen maad dreigen met de bal maar tot een farsoenlijke actie komt t niet

Lore

Citaat van: Vedetski op maart 02, 2016, 20:12:10
Van den Belt terug, in samenwerking met Keizer, zou een uitstekende zet zijn.

Ik zeg, van harte welkom  |:)

Even om de begroting denken, dus moet er wel wat mensen vertrekken

Vedetski

Citaat van: Lore op maart 03, 2016, 14:56:16
Even om de begroting denken, dus moet er wel wat mensen vertrekken

Hmm, even denken.

Van der Vegt eruit!  :clint

Kun je 1:1 het salaris laten overnemen.

:proost
:koffie

michello

Citaat van: Lore op maart 03, 2016, 14:56:16
Even om de begroting denken, dus moet er wel wat mensen vertrekken

Als we gaan verhuizen zal de organisatie ook moeten worden uitgebreid.  Dan is er vast wel weer een plek voor Vd Belt. Maar momenteel zal dat inderdaad krap worden.

Vedetski

Citaat van: TopperM op maart 03, 2016, 14:55:59
De TS moet eens een keer ophouden deze jongen iedere keer de hand boven zn hoofd te houden. Waardeloos! Alleen maad dreigen met de bal maar tot een farsoenlijke actie komt t niet

Ik weet niet hoor, maar Narsingh is een van de beste buitens die we bij Cambuur hebben gehad. Altijd opstellen die man mits fit.

Hij heeft wat vertrouwen nodig, dan is hij (in potentie) één van de betere rechtsbuitens van Nederland!
:koffie

piene hassus

Hij is een fan de weinigen die nog wellus un foorset geeft