Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Ik vond hem gisteren al met wat meer flair spelen en heeft het meeste overzicht van alle aanvallers.

speculeter

Meeste kansen in de wedstrijd kwamen bij hem vandaan.
Maar er is dan ook weer een moment dat hij vrij op de keeper af jan gaan en dan houdt hij in een keer in.
Toch nog gebrek aan zelfvertrouwen?

AL

Goed gespeeld. Echt al het gevaar komt bij hem vandaan.
Mag wel eens een actie buitenom maken, maar heeft wel overzicht en heeft weinig balverlies.
Gisteren weer een aantal prima voorzetten.

Dokkumer

Hoe is het met zijn enkel? Kreeg gisteren wel weer een flinke tik te verwerken.

legeips

Citaat van: runner 1 op februari 28, 2016, 09:41:55
Barto was met afstand de slechste .

Jammer dat van Veen voorlopig ook niet veel beter is....

Berisha maar klaarstomen, anders weet ik niet wie in de punt een aanspeelbare speler is die ook nog eens doelgericht is.

Bill Shankly

Eindelijk was daar weer een beetje de oude narsingh.
Volgende week maar weer vlammen

Gasgeve

86x beter dan Rosheuvel.

DK

maar ff onder Oud-Spelers:

http://www.lc.nl/sport/Van-den-Belt-moet-weg-bij-FC-Twente-21158364.html?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

mag van mij weer terug komen... of ik zie m ook nog wel naar DKV gaan... die kennen ook wel een saneerder gebruiken...

Delfzijl/Cambuur

Als je de kans hebt...  gauw terughalen, dit is de man die Cambuur groot kan maken.
Cambuur hart, top bestuurder.

SCCRulez

Heeft laatst nog een soort open sollicitatie gedaan richting scc toch, dat hij de club zo mist. Vooruitziende blik..?
Was voor alle partijen beter geweest als hij mooi bij cambuur gebleven was.  :scc

PePe

Citaat van: SCCRulez op maart 02, 2016, 00:28:13
Heeft laatst nog een soort open sollicitatie gedaan richting scc toch, dat hij de club zo mist. Vooruitziende blik..?
Was voor alle partijen beter geweest als hij mooi bij cambuur gebleven was.  :scc

Hij moet Ype maar ff bellen !!

Bankzitter

vd Belt wordt dus geslachtofferd. Het lijkt mij toch een integere vent die geen geld uitgeeft dat er niet is en dingen zegt zoals ze zijn.Wel ontzettend triest dat vd Belt nu wordt gezien als verantwoordelijk voor financiële mistanden en gedwongen moet vertrekken. Toch een smet op je CV (al is dat in de opportunistische voetballerij vaak niet zo'n probleem zie onze TD).




Geelblauwstiens

Citaat van: Bankzitter op maart 02, 2016, 06:45:45
vd Belt wordt dus geslachtofferd. Het lijkt mij toch een integere vent die geen geld uitgeeft dat er niet is en dingen zegt zoals ze zijn.Wel ontzettend triest dat vd Belt nu wordt gezien als verantwoordelijk voor financiële mistanden en gedwongen moet vertrekken. Toch een smet op je CV (al is dat in de opportunistische voetballerij vaak niet zo'n probleem zie onze TD).

Maar snel weer naar je eigen club Gerald.
Het is mooi geweest. Welkom.

scc-aaron

Gerard van der Belt zie ik graag weer terug bij ons cluppie  :y

John Hiatt

Hij wordt niet voor niets geslachtofferd daar. Hij is medeverantwoordelijk voor het instandhouden van financiële malversaties rond transfers. Lijkt me niet handig om hem dan direct terug te halen naar Cambuur. Als dat al zou mogen trouwens.