Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Bill Shankly

Die foeke heeft totaal niks met cambuur.
Die wil het alleen doen omdat zijn vader cambuur supporter is.

Harry L.

Het is een walg van een vent, een lijkenpikker (gestolen van dokkumer).

Had verwacht dat Henkie er wel boven zou staan, maar doet eigenlijk precies hetzelde.

Dokkumer

Citaat van: Harry L. op februari 21, 2016, 20:11:47
Het is een walg van een vent, een lijkenpikker (gestolen van dokkumer).

Had verwacht dat Henkie er wel boven zou staan, maar doet eigenlijk precies hetzelde.
Pikken doen we niet aan. Vrij gebruik van door anderen ingebrachte woorden prima!

Henk hoeft zich niet alles te laten zeggen dus ik begrijp het. Hij had misschien beter een rechtse directe kunnen geven.

Gasgeve

Wel eens goed dat Henk voor zichzelf opkomt, moet ook van dat lieve imago af.

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.


scc-aaron



sccambuurlwdd

Sneu voor Ogbeche.

hobbes


Johnson

Ik kan er niet om huilen  :_schater

Treb


denistel

Citaat van: Treb op februari 22, 2016, 13:12:51
Karma.

sneu voor b maar denk dat willen 2 nu al1 maar weer beter en gevaarlijker wordt hoor.

okkele

onzin nistel!
ogbeche was voor cambuur al een ster en bij willem II zou hij ook de voorbeeldige prof zijn die hij is.
raar toch dat sommige "kenners" dit soort talent (of routine) nooit herkennen.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Treb

Citaat van: okkele op februari 22, 2016, 13:55:28
onzin nistel!
ogbeche was voor cambuur al een ster en bij willem II zou hij ook de voorbeeldige prof zijn die hij is.
raar toch dat sommige "kenners" dit soort talent (of routine) nooit herkennen.

Ik heb zeer veel respect voor B.

Maar dit is hoe dan ook een beetje karma.