Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Maak ons gek morgen Barto |:) |:)

Jandehulk


sk13

Barto aanvoerder. Die geeft wel het goede voorbeeld. Mocht bakker niet spelen

El Ma-kri-niii


Bankzitter

Ach, B. is weg, niet raar om in de pers dan zijn opvolger vertrouwen te geven. Al zou het ook nog wel kunnen dat hij op het middenveld de duels om de 2e bal mag gaan uitvechten. Er zijn weinig andere spelers die dat momenteel kunnen.

sccambuurlwdd


poelie-lwd

Worden leuke duels. Barto/van Veen contra Kum/Leeuwin/Letschert en aan de andere kant Haller/Barazite tegen Dammers/Lachman/vd Laan.

Het betere beukwerk  :y

:0= ALS HET NIET MOOI KEN, DAN MAAR FOEILELIJK!!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

NRG

Citaat van: poelie-lwd op februari 12, 2016, 07:21:44
Worden leuke duels. Barto/van Veen contra Kum/Leeuwin/Letschert en aan de andere kant Haller/Barazite tegen Dammers/Lachman/vd Laan.

Het betere beukwerk  :y

:0= ALS HET NIET MOOI KEN, DAN MAAR FOEILELIJK!!

Ik hoop dat de spelers dat ook beseffen..

sunderland

Jij moet het doen!!!!

sunderland

We rekenen op dij!!!!!

sunderland


fred

Komt goed hij gaat scoren vandaag...

sunderland


Dokkumer

Hechtingen in het hoofd.

okkele

kan haast niets anders zijn dan een gebroken neus.
de klap was op de tribune te horen.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.