Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Bill Shankly

Citaat van: denistel op januari 31, 2016, 21:38:07
narsingh zit oek totaal geen power in vind ik. veel te bang altijd in duels.


je weet als jack de bal heeft begin dan maar te lopen, maar dat doet hij niet
en hij is altijd wat slaperig in de wedstrijd lijkt het wel.reageren op wedstrijd
situaties is zo belangrijk.

Juist.   

Collingwood

Cambuur-talent naar Vancouver Whitecaps

Sem de Wit gaat vanaf maart voor Vancouver Whitecaps in de Major League Soccer spelen. Een opvallende overstap voor de verdediger, die aan het begin van dit seizoen op amateurbasis voor Jong Cambuur aan de slag ging.

Hij verbleef maar negen weken in Leeuwarden, omdat hij geen contract kreeg. Broer en zaakwaarnemer Nick de Wit zette een compilatiefilmpje van Sem op YouTube en zo ontstond het eerste contact met de Whitecaps.

De Wit trainde begin november mee en tekende toen al een contract voor een jaar. ,,Daar hoefde ik niet lang over na te denken.''

http://www.lc.nl/sport/Cambuur-talent-naar-Vancouver-Whitecaps-21126922.html?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
Kalmte alleen kan u redden.

hobbes

Hulde voor Ogbeche, maakt WillemII zwakker zodat wij ze nog kunnen in halen  |:)

Vedetski

Citaat van: hobbes op februari 05, 2016, 21:52:24
Hulde voor Ogbeche, maakt WillemII zwakker zodat wij ze nog kunnen in halen  |:)

Heeft niet één bal op goal geschoten. Grossiert in balverlies. Topaankoop  :thumbsup
:koffie

ruubmac

Wat speelde die slecht zeg. Een aantal ballen ver over geschoten en alleen maar balverlies. Hemmen kwam er ook nog even in, ook mooi dat hij niet scoorde...

Vedetski

Hebben beiden hun beste tijd bij Cambuur gehad, zo lijkt het.
:koffie

hobbes

Citaat van: Vedetski op februari 05, 2016, 22:01:25
Hebben beiden hun beste tijd bij Cambuur gehad, zo lijkt het.

Of allebei een echt cambuurhart

Marc S

Misschien is dit wel plan B ;)

PePe

Zondag: 050 heeft ook 2 ex spelers!!

Vedetski

Citaat van: PePe op februari 05, 2016, 23:53:54
Zondag: 050 heeft ook 2 ex spelers!!

En wij 3 van Grunn
:koffie

sccambuurlwdd

Martijn Barto wordt de verpersoonlijking van de wederopstanding van Cambuur.

BARTOOOOO  :0=

hobbes

Citaat van: sccambuurlwdd op februari 11, 2016, 16:43:10
Martijn Barto wordt de verpersoonlijking van de wederopstanding van Cambuur.

BARTOOOOO  :0=

Dat kan hij.  w:)

runner 1

Heeft altijd ruzie met de bal maar zijn inzet is prima.

DayDreamer

Bij weinig ballen, ze niet gaan halen vanaf de zijkanten, gewoon niet doen.

zeewolde

Citaat van: runner 1 op februari 11, 2016, 18:44:14
Heeft altijd ruzie met de bal maar zijn inzet is prima.
dat heeft rosheuvel ook, alleen mist die de inzet van barto