Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Houtkoop staat gewoon op linksbuiten, Rosheuvel rechts. Monteiro bank.

Vlampiep

Waar ik mij zorgen over maak, is dat Rosheuvel en Houtkoop morgen op de vleugels staan opgesteld.
Beide zijn echt niet goed genoeg om enige goede voorzetten te kunnen geven en vergeten per definitie mee te verdedigen.
Staat de spits volledig geïsoleerd en komt de verdediging steeds in de problemen door hun onnozel balverlies of zwakke voorzetten naar de verkeerde kleur of waar niemand staat.
Ik besef mij terdege dat wij momenteel niet veel beter in huis hebben, maar ik geef Hoefdraad de voorkeur in de basis eventueel met Van der Streek ( wetende dat hij geen vleugelspeler is), maar in ieder geval beter en dreigender dan die anderen.
Henk zijn zorgen en problemen zijn wat dat betreft vele malen groter dan die van mij en blijf  hoe de match ook afloopt groot respect en vertrouwen in hem houden. |:)

DK

Ben wel klaar met Narsingh. Daar win je de oorlog niet mee. In potentie de beste voetballer maar een waardeloze mentaliteit..

PePe

Ik hoop op een verrassende opstelling morgen. (Cambuur laat je morgen vooral horen)

Collingwood

Tighadouini naar Kayserispor (Turkije).
Kalmte alleen kan u redden.

Destroyer

Citaat van: okkele op januari 28, 2016, 15:22:21
'Ik heb de juiste keuze gemaakt'

BARTHOLOMEW OGBECHE maakte woensdag de overstap van het noodlijdende SC Cambuur naar Willem II. De spits, die in Leeuwarden en omstreken zeer geliefd was, zegt nu dat hij de juiste keuze heeft gemaakt.

" Het was voor iedereen moeilijk, ook voor mij, maar ik moet vooruitkijken"
Na veel wikken en wegen vond de 31-jarige spits het toch moeilijk om weg te gaan uit het hoge noorden. "Want het is niet eenvoudig om Cambuur te verlaten", stelt de Nigeriaan in een interview met Voetbal Inside. "Maar ik moest een keuze maken en ik ben ervan overtuigd dat ik de juiste keuze heb gemaakt."
Ogbeche hoopt van harte dat Cambuur zich in de Eredivisie handhaaft. "Het was voor iedereen moeilijk, ook voor mij, maar ik moet vooruitkijken. En het enige wat ik nu kan doen, is ze het beste wensen, zoals ze dat ook bij mij gedaan hebben. Iedereen weet dat Cambuur in mijn hart zit en dat zal altijd zo blijven."
Willem II maakte slim gebruik van een gelimiteerde transfersom in het contract van de ex-international van Nigeria. Zo kon het de 31-jarige spits voor de neus van het eveneens geïnteresseerde FC Twente wegkapen. De spits tekende tot 2018 in het Koning Willem II-stadion. Voor degradatiekandidaat Cambuur is zijn vertrek een flinke aderlating. Ogbeche kwam in het huidige Eredivisieseizoen in zestien wedstrijden tot negen doelpunten en was bovendien twee keer de aangever bij de Friezen.

Ja, wat moet je hier nou van zeggen. Die jongen loopt tegen het einde van zijn carriere. Hij is een echte spits. Bij ons moest hij soms op de flanken staan. We staan er beroerd voor en hij kan daar waarschijnlijk 2 a 3 keer meer verdienen. Bedankt voor de mooie tijd bij ons, we zullen je niet vergeten. Succes bij W2 maar verlies de wedstrijd als je hier speelt en maak geen goals dan als goedmakertje  ;)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Collingwood op januari 30, 2016, 18:11:11
Tighadouini naar Kayserispor (Turkije).

Had ik hier ook echt niet verwacht.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Collingwood

Citaat van: Destroyer op januari 30, 2016, 18:27:02
Had ik hier ook echt niet verwacht.

Ik ook niet (blijf het mooi vinden dat we het toch hebben geprobeerd), maar toch beter voor ons dat hij ook niet voor een andere eredivisionist kiest.
Kalmte alleen kan u redden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Zit Barto nog op de bank? Of er helemaal niet bij?
Henk, held, bedankt

poelie-lwd

Zou mij niks verbazen dat hij gewoon in de basis staat#koude oorlog
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Destroyer

Ja, dat alles gefaket was, om die boeren voor de gek te houden. Wie weet...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

hobbes

Diemers is zijn basisplaats al weer kwijt bij de Graafschap

AL

Citaat van: hobbes op januari 30, 2016, 22:50:24
Diemers is zijn basisplaats al weer kwijt bij de Graafschap
Was niet fit genoeg.
Speelt volgende week weer basis.
Graafschap ziet er stuk stabieler uit dan ons moet ik zeggen.

Lore

Citaat van: Destroyer op januari 30, 2016, 22:18:30
Ja, dat alles gefaket was, om die boeren voor de gek te houden. Wie weet...

:_schater met Barto, die hebben wij mooi te pakken!

Vedetski

Dan heb je ze wel goed tuk hoor  :_schater
:koffie