Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oud Spelers

Gestart door Dokkumer, januari 20, 2013, 13:38:27

Vorige topic - Volgende topic

Scc01

Citaat van: Bascambuur op januari 28, 2016, 17:45:19
Vd Streek in de spits? Liep vorige keer tegen DKV ook prima.

:_schater

Cambuur Groningen

Citaat van: El Ma-kri-niii op januari 28, 2016, 17:25:20
Gerard Bos ‏@GerardBos 
#blessure #derby Problemen alom bij #Cambuur: Spits Martijn Barto vanochtend op krukken. Derby spelen zondag wordt lastig verhaal, hoor ik


Zijn we mooi klaar mee..
Het begint bijna op comedy capers te lijken. Als het niet zo droevig was zou ik er hard om kunnen lachen. En nu?

666

Als zelfs Barto niet kan spelen moet er maar iemand van jong Cambuur spelen. Beter dan Streek in de spits.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Trainer

Moet voor zondag toch nog een spits komen want maandag is het 1 februari. Dan die maar zonder training mee laten doen........

michello

Om zondag mee te kunnen doen moet de nieuwe spits voor morgen 12:00 worden ingeschreven bij de KNVB...

Vedetski

Citaat van: michello op januari 28, 2016, 18:05:58
Om zondag mee te kunnen doen moet de nieuwe spits voor morgen 12:00 worden ingeschreven bij de KNVB...

Ik ben morgen vrij, dus dat zou prima kunnen  8P
:koffie

Dokkumer

Citaat van: Vedetski op januari 28, 2016, 18:08:37
Ik ben morgen vrij, dus dat zou prima kunnen  8P
Ik ook en ik heb een rotkop!

Vedetski

Citaat van: Dokkumer op januari 28, 2016, 18:11:26
Ik ook en ik heb een rotkop!

Moet je nagaan, twee prima aanwinsten dus  |:)
:koffie

Collingwood

Volgens mij zat Berisha tegen AZ wel bij de selectie. Lijkt me dat hij dan eventueel wel kan spelen zondag. Anders hopen dat de nieuwe spits met gezwinde spoed wordt binnengehaald.
Kalmte alleen kan u redden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Dokkumer op januari 28, 2016, 18:11:26
Ik ook en ik heb een rotkop!

Echt ontroerend die zelfkennis  :y
Henk, held, bedankt

sk13

Of henk zet dammers inne punt als alternatief

Viper

Hoe gaat ut met sien poat?

moodygrunn

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/635325/schaken-biecht-op-bij-cambuur-wel-eens-dronken-op-de-training-gestaan-.html

Ruben Schaken staat bekend om zijn eerlijke teksten. De vleugelaanvaller van ADO Den Haag wordt het vuur aan de schenen gelegd tijdens een vragenrondje en dat levert enkele sappige antwoorden op.

Zo wordt de oud-aanvaller van onder meer SC Cambuur en Feyenoord herinnerd aan een oud interview, waarin hij aangaf wel eens dronken op de training te hebben gestaan. "Bij Feyenoord heb ik nog nooit dronken op de training gestaan, dat klopt niet. Dat was in mijn tijd bij Cambuur zelf", biecht Schaken eerlijk op tegen Groen Geel Hart TV. "Dat is tien jaar geleden. Bij ADO heb ik dat nog nooit gedaan ook. Als ik op mijn leeftijd nog een sappie ga doen, heb ik denk ik drie, vier dagen nodig om bij te komen. Laten we dat maar niet doen."

Schaken houdt veel van mode en heeft ook een eigen kledinglijn. Voor GGHTV een reden om te vragen wanneer de aanvaller nu eindelijk uit de kast komt. "Nou, ik zal je wat vertellen: ik hou echt van vrouwen. Dus dan zit je mis. Ik ben zo hetero als het maar kan."
In Henk en Sandor we trust

pvanbuijtene